וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: ניסיון להחתים את אוראל דגני על חוזה חדש לפני תוצאות הבוררות

12.11.2017 / 20:40

האדומים עושים ניסיון נוסף לסגור עם הבלם חוזה חדש. אדי גוטליב אמור להמשיך לשחק עד סיום הבוררות, אורנשטיין יחליט בקרוב האם החוב שאביחי ידין דורש שייך להנהלה הנוכחית או זו הקודמת

שחקן הפועל תל אביב, אוראל דגני. מגד גוזני
אולי הפעם? דגני/מגד גוזני

הפועל תל אביב מנסה להחתים את אוראל דגני על חוזה חדש לפני תוצאות הבוררות. כידוע, לפני שלושה חודשים הוכרז סכסוך בין הבלם למועדון, ובקבוצה טענו כי החלק הארי של ההסכם של דגני מבוטל. הסיבה היא כי לצד החוזה של השחקן, הוא חתם גם על הסכם תשלומים עבור כרטיס השחקן שלו. הסכם זה הוא רוב שכרו בקבוצה ונפרס לשלוש שנים. אלא שבקרב האדומים טוענים כי ההסכם לא הופקד בבקרה על ידי ההנהלה הקודמת, ולמרות ששילמו חלק ממנו כבר, ההסכם מבוטל, ודגני נדרש להחזיר לקבוצה כ-170 ששלומו כחלק מזה. משם הדברים עברו לבוררות שכבר נכנסה לשלב הסיכומים.

עוד לפני כן, כאמור, דגני קיבל ההצעה לחמש שנים מהפועל תל אביב, בשכר נמוך ממה שדרש. הבלם סירב, ולא מן הנמנע כי האדומים ינסו להציע לו חוזה נוסף לפני תוצאות הבוררות.

לא רק דגני נמצא בבוררות מול הקבוצה, אלא גם אדי גוטליב ואביחי ידין. למרות ששיחק הבלם במשחק האחרון מול הפועל כפר סבא ואף היה המצטיין אצל האדומים, נראה כי אין שינוי בדרישות שלו לעזוב את הקבוצה ובכל עניין הבוררות. עם זאת, יש הסכמה בין המאמן קובי רפואה לבעלים כי גוטליב ישחק לפחות עד תוצאות הבוררות. חשוב לציין כי גם פה הצדדים מתקרבים לסיום הליך שבו ככל הנראה יקבע תג מחיר עבור הבלם.

אצל הקפטן, ידין, הדברים מעט יותר פשוטים. השופט איתן אורנשטיין אמור להחליט בימים הקרובים האם החוב שאותו דורש שייך השחקן להנהלה הנוכחית או להנהלה הקודמת. החלטה זו של אורנשטיין תסיים גם את הסכסוך המשפטי הזה.

בשל עונש הרדיוס שהוטל עליה, תצטרך הקבוצה למצוא בית חלופי במשחק הליגה ביום שישי הבא מול הפועל מרמורק. כרגע, מנסים במועדון לסגור את האצטדיון בנתניה, ועושה רושם שהוא זה שיארח את ההתמודדות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully