וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רעננה: עמנואל מאיוקה חתם לשנתיים וחצי, משומר ירד מהפרק

החלוץ הזמבי נחת בישראל ויחזק את החלק הקדמי של קורצקי. פלורין פורצ'ה ישוחרר כדי לפנות מקום. משומר: "רוצה לשחק ברעננה, אבל לא נעשתה פנייה רצינית". ליפקה צפוי להצטרף

מאמן הפועל תל אביב מנחם קורצקי לצד אייל משומר. קובי אליהו
השידוך המחודש כשל. קורצקי ומשומר/קובי אליהו

הפועל רעננה מתחזקת: החלוץ הזמבי עמנואל מאיוקה (26), לשעבר במכבי תל אביב, חתם היום (חמישי) לשתי עונות וחצי בשורות הקבוצה. מאיוקה, שלבש את מדי מכבי תל אביב בין השנים 2008 ל-2010, אמור לפתור לפחות חלק מהבעיות של הקבוצה בחלק הקדמי, אחרי שבעשרה מחזורים נרשמו לה רק שישה שערי זכות - הכי פחות בליגה.

מאיוקה שוחרר מזמאלק באוגוסט האחרון ובתקשורת המצרית טענו שהואמ סובל מעודף משקל משמעותי. החלוץ הזמבי שלא כבש אפילו שער ליגה אחד במצרים בעונה שעברה, הודיע שהוא יתבע את מועדון הפאר המצרי. לרעננה יש כעת שבעה זרים ופלורין פורצ'ה צפוי לקבל הודעת שחרור.

במקביל, נעשים מאמצים גדולים כדי לחזק את הסגל של רעננה. אחרי החתמת נמניה ניקוליץ', פנתה הנהלת הקבוצה לאייל משומר ששיחק אצל קורצקי בעונה שעברה בהפועל תל אביב, והציעה לו חוזה עד תום העונה. המאמן רוצה עוד מגן ימני כדי שיוכל להסיט את עדי נמני למרכז ההגנה במקום עידו לוי הפצוע. ברעננה טענו היום (חמישי) כי למגן הוצע סכום של 5,000 דולר לחודש, אך אקס מכבי חיפה והפועל תל אביב, טוען כי לא לא נעשתה אליו פנייה רצינית ואף הגיב ואמר: "אני מאוד רוצה לשחק ברעננה. אם רוצים שחקן, קודם כל קובעים פגישה ולא סתם זורקים סכומים באוויר". כרגע לא ברור היכן הדברים עומדים והאם משומר יחתום, אך בשלב זה רעננה ירדה מהאפשרות להחתימו וכנראה תצרף את גיא ליפקה.

בנוסף, גם תומר סוויסה שנותר ללא קבוצה בקיץ מתאמן עם הקבוצה וגם הוא צפוי לחתום על חוזה בקבוצה.

ככה מאיוקה נראה לאחרונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully