וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניקיטה רוקאביציה: "בשביל משחקים כאלו אתה הופך לשחקן כדורגל"

חלוץ מכבי חיפה עשוי לפתוח במשחק החוץ של נבחרת אוסטרליה בהונדורס, בפלייאוף העלייה למונדיאל (ו', 00:00). סיפר על ההגעה מישראל: "היו לי ארבע טיסות שונות, זה היה מסע ארוך"

ניקיטה רוקאביציה חוגג עם שחקני נבחרת אוסטרליה. GettyImages
רוקאביציה חוגג עם חבריו את ההעפלה לפלייאוף/GettyImages

מלבד ארבעת המפגשים האירופים בפלייאוף העלייה למונדיאל, בסוף השבוע יתקיימו גם המשחקים הראשונים בשני המפגשים הנוספים: הונדורס נגד אוסטרליה ופרו מול ניו זילנד.

חלוץ מכבי חיפה, ניקיטה רוקאביציה, נמצא בתמונת ההרכב של הסוקרוס למשחק בהונדורס (שישי, 00:00). האוסטרלים יחסרו את שחקני הכנף רובי קרוס (פציעה) ומת'יו לקי (הרחקה), מה שאמור לסלול את דרכו של רוקאביציה להרכב.

שחקן מכבי חיפה היה האחרון להגיע למחנה של נבחרתו בעיר סן פדרו סולה והוא סיפר: "זה היה מסע ארוך. היו לי ארבע טיסות שונות, שלוש עצירות ביניים, לקח לי הרבה זמן להגיע. במשחק הראשון תמיד חשוב להשיג תוצאה טובה, ננסה לעשות את זה ולהעביר את ההכרעה הביתה".

רוקאביציה הוסיף: "כמובן שצמד המשחקים האלו גדולים יותר מהקודמים, אבל אני מתכונן אליהם באותו אופן. זה סוג המשחקים שבשבילם אתה הופך להיות כדורגלן".

משחק הגומלין יתקיים ביום רביעי ב-11:00 שעון ישראל. אוסטרליה עלתה לשלושת המונדיאלים האחרונים, הונדורס העפילה לשניים האחרונים.

עוד בנושא:

צ'כיה ניצחה את איסלנד 1:2 במשחק ידידות, 90 דקות לקיארטנסון
הערב בפלייאוף: קרואטיה - יוון, צפון אירלנד - שוויץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully