וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי הפועל ירושלים השליכו דלי פופקורן לעבר קציקאריס. אלון יזמנו לשיחת הבהרה

9.11.2017 / 8:02

הביקורת על תפקודו של המאמן גוברת אחרי ההפסד לגלאטסראיי ("נראה שהוא מאבד שליטה על הקבוצה"), אופציית קטש נבחנת ("כל האפשרויות פתוחות"). חומסקי נטש את הארנה בזעם לפני הסיום

פוטיס קציקאריס מאמן הפועל ירושלים. נועם מושקוביץ
שוב יחמוק מאשמה? קציקאריס/נועם מושקוביץ

כאוס בהפועל ירושלים לאחר ההפסד 91:81 לגלאטסראיי, אמש (רביעי) ביורוקאפ. המאמן פוטיס קציקאריס ספג לא מעט קריאות גנאי, וכן נזרק לעברו דלי פופקורן מהאוהדים הזועמים. הביקורת על תפקודו של המאמן קציקאריס בין כותלי המועדון הולכת וגוברת, והיום הוא יזומן לשיחת הבהרה עם ראשי המועדון. "זה נראה שהוא מאבד שליטה על הקבוצה. זו לא פעם ראשונה שאנחנו מגיעים לפיגור ואז מנסים לרדוף ולצמצם את הפער לאורך כל המשחק", אמרו בקבוצה.

במקביל, גישושים לגבי צירופו של עודד קטש כבר נערכו בשבועיים האחרונים. "אנחנו בודקים כל כיוון, כל האופציות פתוחות. ברור שלא מרוצים ממה שקורה", הוסיף גורם. מספר אוהדים אף פנו לאלון וביקשו ממנו לפטר את קציקאריס.

אייל חומסקי, מבעלי הקבוצה, כעס ועזב את הפרקט במהלך המשחק, כשגם אורי אלון נראה זועם בסיום. למרות זאת, הוא לא רוצה לקחת החלטות נמהרות. "הוא לא אדם אימפולסיבי, הוא ייקח החלטה בצורה שקולה", אמרו בקבוצה על אלון.

עוד בנושא

הפועל ירושלים הפסידה 91:81 לגלאטסראיי, נותרה ללא ניצחון בית
אורי אלון זועם על מצבה של הפועל ירושלים וצפוי לקיים ישיבה
קרטיס ג'רלס נפרד מהפועל ירושלים: "אזכור את הימים היפים"

אוסטין דיי שחקן הפועל ירושלים עם טרנס קינזי. נועם מושקוביץ
מי אשם? שחקני ירושלים מאוכזבים/נועם מושקוביץ

חדר ההלבשה נראה עגום וקודר. ג'רום דייסון סיכם: "לא עשינו עצירות, נתנו להם סלים קלים, אנחנו פשוט עושים לעצמנו חיים קשים. עוד פעם לא שיחקנו כמו שצריך כל המשחק. אני לא חושב שיש חוסר כימיה בתוך הקבוצה, זה עניין של הגנה".

יוגב אוחיון הוסיף: "לא ציפינו להפסיד, זה הפסד מאוד כואב. חשבנו וציפינו שנחזור למסלול הניצחונות גם פה. לא השכלנו לעשות את העצירות שהיינו צריכים לעשות, וכל זריקה פתוחה שהיתה להם נכנסה. אני לא חושב שזה קשור למחוייבות. כולם רוצים, כולם מנסים, ואנחנו כן עובדים מאוד קשה מבחינה הגנתית. היום זה לא הספיק".

על ההדחה המתקרבת ביורוקאפ אמר אוחיון: "זו סיטואציה לא פשוטה. מבחינתנו אנחנו נילחם ונשחק עד הסוף. אני עדיין מאמין שאנחנו יכולים לעשות את זה".

על השאלה האם יש צורך בשינוי השיב אוחיון: "אני לא מתעסק במה צריך ומה לא צריך. תפקידנו לשחק כדורסל ולשחק כדורסל יותר טוב. אנחנו כרגע לא מספיק טובים".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
ריצ'רד הנדריקס, ריצ'רד האוול, יותם הלפרין, הפועל ירושלים, גלאטסראיי. נועם מושקוביץ
"זו לא בעיה של מחוייבות". הלפרין, אמש/נועם מושקוביץ

גם יותם הלפרין ניסה להסביר את היכולת הרעועה: "אנחנו מדברים על זה מתחילת השנה. אני חושב שבכל פעם שנפתח משחק עם מינוס 17 נקודות ברבע הראשון, יהיה מאוד קשה לחזור. אנחנו משחקים נגד קבוצות טובות, בטח ביורוקאפ".

גם הלפרין טוען ש"זה לא קשור למחוייבות. כולנו רוצים, אבל חלק מהתהוות של קבוצה זה לעבור דברים קשים בדרך. אני רק מקווה שהדברים הקשים האלה לא יגרמו למצב שאנחנו מסיימים בלי איזשהו תואר. אני לא חושב שזה לא עובד, אני חושב שזה לא עובד למשך מספיק דקות. יש לנו דקות טובות לצד דקות נוראיות ואסור שתהיה קיצוניות כזו, בטח לא ברמה הזאת".

על המצב ביורוקאפ אמר הלפרין: "אני חושב שזו מכה קשה. זה היה משחק מאוד חשוב מבחינתנו והפסדנו אותו. אני מניח שדברים עדיין תלויים בנו וכל עוד זה תלוי בנו, מצבנו טוב. אסור לנו להגיע למצב שזה לא תלוי בנו, זה הכי חשוב. הביאו לפה שחקן חדש ואת השינויים שצריכים לעשות זה המאמן והקבוצה תחליט. אני לא חלק מהשינויים האלה".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully