וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבן ספאחיה: "דונצ'יץ' מדהים, התכוננו אליו בצורה מיוחדת"

8.11.2017 / 19:52

מאמן הצהובים נבן ספאחיה עורך מסיבת עיתונאים לקראת המפגש מחר ביד אליהו (חמישי, 21:05, ספורט 5). פאבלו לאסו: "המפגשים בינינו לבין מכבי תל אביב תמיד מתעלים לרמה גבוהה"

צילום: יותם רונן עריכת וידאו: יוסי אלטר

בין מכבי תל אביב לריאל מדריד יש יריבות עתיקת יומין. השתיים נפגשו לא פחות מ-54 פעמים לאורך ההיסטוריה - הכי הרבה בתולדות הכדורסל האירופי - ומחר (21:05, ספורט 5) הן יחדשו את היריבות עם משחק נוסף ביד אליהו.

נבן ספאחיה פתח את מסיבת העיתונאים של הצהובים ואמר: "מחר אנחנו נשחק מול ריאל מדריד, כרגע הקבוצה הטובה באירופה. התכוננו למשחק כמו לכל משחק יורוליג. יהיה קשה אך אנחנו מוכנים. בשבועיים האחרונים הקבוצה מתעצמת ואנחנו משחקים כדורסל יותר טוב. אני עדיין חושב שצריך יותר עקביות אך הקבוצה טובה יותר. לא יודע אם אנחנו יכולים לנצח קבוצה בסדר גודל כזה, אך אנחנו ננסה. זה צריך להיות המשחק הכי טוב שלנו העונה התקפית והגנתית. כשאתה משחק נגד קבוצה כזו טובה צריך להביא אקסטרה".

המאמן דיבר על היריבה: "הפציעות של ריאל מדריד? הקבוצה הזו בנויה באופן שונה מהרבה קבוצות יורוליג וגם מאיתנו יש להם סגל עמוק ויש להם שיטה ומאמן שאיתה הם רצים זמן רב. אני לא חושב שפציעה כזו או אחרת תשנה את המשחק שלהם. אצלנו כולם בריאים וערוכים. בבית אנחנו לא אנדרדוג מול אף אחת אך ריאל היא אחת הטובות באירופה".

עוד בנושא

חמישי ביורוליג: צסק"א מחכה לוולנסיה, ברצלונה תתאושש?
נבן ספאחיה על כרם משעור: "קשה לחזור אחרי פציעה"
מכבי תל אביב הוגרלה מול רעננה בשמינית גמר הגביע

מאמן מכבי תל אביב נבן ספאחיה עם הרב גלויברמן. יותם רונן
ספאחיה עם הרב גלויברמן/יותם רונן

"יש לריאל מדריד איזון טוב בין שחקני חוץ ופנים. לא נוכל לעצור את כולם. אך ננסה לשבש להם את המשחק. כרגע מה שחשוב להם זה ייצור של שלוש נקודות. לוקה דונצ'יץ'? הוא סופר סטאר מדהים. הייתה לו אליפות אירופה נהדרת. כמובן שאנחנו נתכונן עבורו בצורה מיוחדת. אני חושב שבגילו דונצ'יץ' עדיין לא יכול לשחק ב-NBA. מבחינתנו כמות הדקות שבהן אנחנו משחקים טוב עולה. עוד לא הגענו לטופ של היכולת שלנו העונה. בפילוסופיה שלנו אנחנו רוצים לשחק עם 11 או 12 שחקנים ולחלק את הדקות. אני חושב שאנחנו בדרך לשם. מחר זה משחק שישי ביורוליג. יש עוד דרך ארוכה. אנחנו לוקחים את הדברים צעד אחר צעד".

עוד לפני מסיבת העיתונאים, הרב גלויברמן הגיע לאימון, התקבל בחום על ידי נבן ספאחיה וניקולה וויצ'יץ' ובירך את הקבוצה. "במכבי זוכרים היטב את התרומה של הרב לפני מילאנו וכולנו יודעים איך זה נגמר" אמרו בקבוצה.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
מאמן ריאל מדירד, פאבלו לאסו. GettyImages
"תמיד קשה ביד אליהו". לאסו/GettyImages

ריאל אמנם מגיעה לתל אביב עם רצף של שלושה ניצחונות מול היריבה הוותיקה, אבל לצהובים סיבות להאמין שאפשר לשבור אותו. המאמן פאבלו לאסו סובל מסגל חסר מאוד, בעיקר בקו הקדמי, בעקבות פציעות שישביתו את גוסטבו איון ואוגניין קוזמיץ' לתקופות ממושכות. ריאל אמנם הספיקה להחתים אדי טבארס מאטלנטה כדי לחפות על חסרונם, אבל הוא לא ישחק מחר, כמובן. פרט לכך, הבלאנקוס שעומדים על מאזן של 1:4 ביורוליג מפתיחת העונה, יציגו לראווה את לוקה דונצ'יץ' המדובר, שינסה להמשיך את פתיחת העונה המופלאה שלו.

פאבלו לאסו אמר לקראת המשחק: "תמיד קשה לשחק ביד אליהו, עם האווירה החמה והאוהדים האמוציונליים. היסטורית, המפגשים בין ריאל למכבי תל אביב תמיד מתעלים לרמה גבוהה. מכבי תל אביב קבוצה חדשה שמחפשת את הזהות שלה, יש לה שני סנטרים שמשלימים אחד את השני מצוין ועוד כמה שחקנים טובים מסביבם. הם פתחו את העונה טוב מאוד, ונזדקק להיות טובים בהרבה פרמטרים כדי לנצח".

ג'ף טיילור הוסיף: "אנחנו מוכנים, התאמנו טוב כמה ימים ברצף. למכבי יש שחקנים טובים, חודרים וקלעים מעולים. זו קבוצה חדשה לגמרי, עם הרבה שחקנים חדשים. נצטרך להיות בפוקוס מירבי בהגנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully