וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוויון או הפרדת כוחות? אריזונה מול סיאטל בפתיחת המחזור

9.11.2017 / 11:45

המחזור העשירי ייצא לדרך במדבר, שם הקרדינלס ינסו לנצח את הסיהוקס ולהשוות את המאזן בין שתי הקבוצות ב-NFC מערב. סיאטל, שרוצה להתאושש מההפסד לוושינגטון, יודעת שהיא חייבת ניצחון כדי שהראמס לא יברחו (ו', 3:25, FOX)

אדריאן פיטרסון אריזונה קרדינלס. AP
ינסה לרוץ גם על חשבון סיאטל. פיטרסון/AP

אריזונה (4:4) - סיאטל (3:5), בין חמישי לשישי, 3:25, FOX

המחזור העשירי ייצא לדרך במדבר, שם הקרדינלס מארחים את הסיהוקס למפגש חשוב בין שתי הקבוצות שרודפות אחר לוס אנג'לס ראמס ב-NFC מערב.

אריזונה מאוד לא יציבה מתחילת העונה. היא הפסידה את משחקה הראשון, ניצחה את השני ומשם והלאה המשיכה להפסיד ולנצח בכל משחק לסירוגין. ביום ראשון יצאו הקארדס עם ניצחון לא מבריק מסן פרנסיסקו, בעיקר בזכות משחק מצוין של אדריאן פיטרסון, שדי נהנה עד כה מהמעבר מניו אורלינס. כעת, הם ינסו לחבר לראשונה העונה שני ניצחונות רצופים ולעלות, לראשונה העונה, למאזן חיובי.

הניצחון של אריזונה ביום ראשון, לצד ההפסד הביתי המפתיע של סיאטל מול וושינגטון במשחק שהוכרע בשניות הסיום, קבע שהיתרון של הסיהוקס על פני הקרדינלס הצטמק למשחק אחד בלבד והציב את הקבוצה של פיט קארול משחק אחד מאחורי הראמס. סיאטל נעצרה אחרי ארבעה ניצחונות רצופים ורוצה לחזור למסלול כמה שיותר מהר, אך מתקשה שכן הרץ המוביל שלה העונה הוא הקוורטרבק ראסל ווילסון, שמציב את התקפת המסירה במקום השני בליגה ביארדים למשחק. בלייר וולש, שהחטיא את כל שלוש הבעיטות שלו מול הרדסקינס, יהיה חייב להפגין שיפור על מנת שלא לעבד את עבודתו.

מאזן המפגשים בין הקבוצות עד היום עומד על 17:1:18 לטובת אריזונה, שניצחה בסיאטל בדצמבר האחרון 31:34, אך לא גברה על הסיהוקס בבית למעלה מחמש שנים (שלושה הפסדים ותיקו).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully