וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'רום דייסון: "טוב שלוקאס הגיע, היינו צריכים מישהו שיעזור"

8.11.2017 / 9:50

הפועל ירושלים תארח את גלאטסראיי למשחק קריטי ביורוקאפ (20:15, ספורט 1) והגארד שלה הודה: "מאז שקרטיס עזב, הייתי צריך לעשות יותר על המגרש. חסר לנו שחקן שיוכל לשלוט בכדור"

one

דריכות גדולה בהפועל ירושלים לקראת המשחק הערב (רביעי, 20:15, ספורט 1) מול גלאטסראיי הטורקית, במסגרת המחזור החמישי בשלב הבתים של היורוקאפ.

האלופה הישראלית נמצאת במצב די עגום במפעל, אך לאחר שהפסידה בשלושת משחקיה הראשונים, הצליחה לנצח בחוץ בשבוע שעבר את רג'יו אמיליה ולשמור על מעט תקווה. לקראת המשחק הערב דרש המאמן פוטיס קציקאריס משחקניו "להציג אינטנסיביות מהדקה הראשונה ולבוא עם אנרגיות לכל אורך המשחק". גלא מצדה, תחפש בירושלים את ניצחונה הראשון ביורוקאפ העונה.

ג'רום דייסון שחקן הפועל ירושלים קולע את שלשת הניצחון מול רג'יו אמיליה. האתר הרשמי של רג'יו אמיליה, אתר רשמי
העבודה של ירושלים רחוקה מסיום. דייסון/אתר רשמי, האתר הרשמי של רג'יו אמיליה

בר טימור, שנחבל בברכו בשבוע שעבר, עדיין סובל מכאבים ובספק למשחק. ג'רום דייסון אמר: "האווירה בחדר ההלבשה נהדרת, כולם נרגשים ויודעים מה צריך לעשות. זה משחק מאוד חשוב עבורנו, אנחנו חייבים ולהיות אנרגטיים מהפתיחה. כל משחק יורוקאפ הוא אינטנסיבי".

שחקן הרכש החדש, קיילין לוקאס, השתתף באימון המסכם ויירשם למשחק. דייסון אמר עליו: "נהדר שהוא מצטרף, כי חסר לנו שחקן שיוכל לשלוט בכדור. הייתי צריך לעשות יותר על המגרש מאז שקרטיס עזב וזה בסדר מבחינתי, אבל טוב שמישהו הגיע לעזור. אני אעשה מה שצריך והאוהדים יתנו לנו מוטיבציה. גם בעונה שעברה הם הרעידו את האולם כשהיינו זקוקים להם".

דייסון שלח גם עקיצה לעבר סקוטי הופסון, שיגיע עם גלא לאחר שבעונה שעברה הערים לא מעט קשיים על ירושלים בפלייאוף, במדי עירוני נהריה: "כן, אני זוכר את מה שהיה בשנה שעברה", אמר דייסון, "אני זוכר שלקחנו אליפות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully