וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי האח שהעליב את השופט? ההרחקה ההזויה של פאדי זיידאן מרמת השרון

6.11.2017 / 13:00

מנפלאות הכדורגל הישראלי: החלוץ כבש בשבוע שעבר לרשת עפולה, אך יומיים לאחר מכן נודע לאנשי קבוצתו כי הורחק משלושה משחקים. מדוע? התשובה נמצאת בכלל בדו"ח שיפוט ממשחק נוער של מ.כ. כבביר. זיידאן: "התבלבלו ביני לבין אחי"

עריכה: מתן חדד

בווידאו: מנכ"ל איגוד השופטים יריב טפר בראיון לתוכנית הפייסבוק של יניב טוכמן וחמי אוזן

ביום שני שעבר, פאדי זיידאן קרן מאושר. הוא כבש את שער הניצחון של הפועל ניר רמת השרון נגד הפועל עפולה (1:2) ובכלל יכול היה להתגאות בפתיחת עונה מוצלחת של ארבעה שערים עד כה. זיידאן בן ה-24 גדל במחלקות הצעירות של הפועל חיפה ועבר בגילאי נוער במכבי נתניה ורמת השרון, אצלה עלה לבוגרים לפני כחמש שנים. במהלך השנים הקשר-חלוץ עוד הספיק לשחק בליגה הפלשתינית וגם באבו דאבי במסגרת גביע אסיה, אך בעונה שעברה חזר לרמת השרון בלאומית.

יומיים אחרי שער הניצחון, ביום רביעי בערב, אנשי הקבוצה קיבלו הודעה מפתיעה ולפיה החלוץ מורחק משלושה משחקים בפועל. במועדון לא הבינו במה מדובר. הרי כרטיס אדום הוא לא קיבל וגם בדו"ח השופט בבוקר שאחרי לא צוין דבר יוצא דופן הקשור לזיידאן. ברמת השרון ביררו עם השחקן האם אמר משהו לשופט או שקרה משהו עליו הם לא יודעים, אך גם הבירור הזה לא סיפק פתרון.

הסיפור המלא התברר למחרת, והוא באמת יוצא דופן. מסתבר שזיידאן עומד יחד עם אחיו ויאם בראש מועדון הכדורגל כבביר, כאשר שניהם רשומים כבעלי זכות חתימה, אך ויאם רשום כמאמן ופאדי כעוזרו. מסתבר שבמשחקה האחרון של כבביר בליגת הנוער יזרעאל, על פי דו"ח השופט, פאדי זיידאן הוא זה שנרשם כמאמן, ובעקבות התנהגותו על הקווים הוא הורחק על ידו ולאחר מכן קיבל עונש נוסף בבית הדין.

שחקן קרית שמונה עודד אלקיים מול שחקן בני סכנין פאדי זיידאן. אדריאן הרבשטיין
אז מי עמד על הקווים - הוא או אחיו? פאדי זיידאן במשחק גביע הטוטו במדי סכנין ב-2016/אדריאן הרבשטיין

בדו"ח השופט נכתב: "בדקה ה-4 למשחק נשרק לחובתה של מ.כ. כבביר כדור עונשין מ-11 מטרים. כל השחקנים קיבלו את החלטתי ללא סייג, אך החל מדקה זו מר פאדי זיידאן מאמן כבביר החל לצעוק לעברי הערות אשר לא מכבדות את מעמד מאמן הקבוצה והלהיט את האווירה לשווא. ניגשתי להזהירו כמה פעמים ובהתחשב במצב הקבוצה לא הרחקתי אותו. בסיום המשחק מר זיידאן ניגש אליי ובצעקות מול כל שחקני קבוצתו אמר: 'אתה אוהב להתעלל, הא? אני עוד אראה אותך, אתה תסבול בחיים'. מעבר לכך שופט הקו טען כי הנ"ל אמר לו כי הוא צריך משקפיים בצורה מאוד בוטה ומזלזלת".

כדי להבין כמה הזוי המקרה, צריך לקרוא את הסיפא של הדו"ח בו כותב השופט: "יש לציין כי בתחילת המשחק ציין בפניי מר זיידאן כי הנ"ל משתתף כשחקן פעיל בקבוצת אחווה חיפה, כנראה שאין הוא עשה אבחנה בין שחקן למאמן". אז זהו, שמי שמשחק באחווה חיפה זהו האח ויאם, ולכן לא ברור מה בדיוק קרה שם.

פנינו לפאדי זיידאן כדי לשמוע את גרסתו והוא הסביר: "אני רשום כעוזר יחד עם אחי שרשום כמאמן. בדו"ח המשחק, השופט רשם את תעודת הזהות שלי ולכן הורחקתי. רמת השרון מערערים על כך, פספסתי כבר משחק אחד ואני מקווה שיתחשבו ולא אשב שניים נוספים בבית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully