וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש בראש: קוסטדינוב כבר מחכה לאלאך, חלאיילה וסכנין בבעיה גדולה

5.11.2017 / 23:20

הבולגרי של חיפה הוצב כאחורי בקישור יחסית התקפי וסיפק משחק רגוע ושקט, רגע לפני שיצטרך להוכיח את עצמו בפני המנהל הספורטיבי החדש. סכנין והקפטן שלה לא הופיעו. המאצ' אפ המרכזי

שחקן מכבי חיפה גיורגי קוסטדינוב. ברני ארדוב
קיבל המון חופש. גיורגי קוסטדינוב/ברני ארדוב

גיורגי קוסטדינוב

שערים: 0
בישולים: 0
איומים: 0
חטיפות: 2
סחיטת עבירות: 2
מסירות מפתח: 0
הרחקות: 3
איבודים: 2

כשכל המערכת הירוקה מחכה לכניסתו לתפקיד של מו אלאך, המנהל הספורטיבי החדש, החליט גיא לוזון שהגיע הזמן לזרוק פנימה את כל הכלים ההתקפיים שיש לו ולנסות להוכיח שהקבוצה שלו מסוגלת להיות יצירתית בחלק הקדמי ואפילו, מי יודע, אולי לכבוש שערים. בכל זאת הוא קיבל יריבה בהזמנה, היחידה חוץ מהקבוצה שלו שכבשה רק שני שערי חוץ העונה. לצד ורמוט, קהת, קאיו, סלליך ודמארי, (ובהמשך רוקאביציה) לוזון הציב את קוסטדינוב כאחורי בחוליית הקישור. לכאורה, מדובר בתפקיד חשוב שנושא עמו הרבה אחריות, אבל מכבי חיפה פגשה הערב יריבה שלא ממש מסוגלת לנצח משחק כדורגל וגם בקושי ניסתה. בתנאים הללו הבולגרי של חיפה, שכמו כולם מודע לכך שהוא צריך להתחיל להרשים את מקבל ההחלטות החדש, שישב וצפה מהיציע, הציג משחק שקט ויעיל, הרבה באדיבות הקישור של סכנין שהעניק לו חופש בלתי מוגבל. במחצית הראשונה, בה חיפה הראתה שהיא לא מסוגלת להבריק בהתקפה גם בהרכב הכי מוכשר שהיא יכולה להציב, הוא ניווט את המשחק בצורה יפה, ניסה לדחוף קדימה והעביר את הכדור בין האגפים - משם בדרך כלל הגיעו הרמות סתמיות. אחרי ההרחקה המשחק של חיפה הפך לעוד יותר קל, כמעט קל מדי, אך קוסטדינוב המשיך להשקיע. הוא רץ הכי הרבה מבין השחקנים (11.8 ק"מ) ועשה זאת במהירות הממוצעת הגבוהה ביותר. מצחיק לחשוב שההרכב ההתקפי הפך עקב רצף החילופים המוזר שנכפה על חיפה (נטע לביא כנראה שיחק יותר זמן משהתחמם לפני החילוף) להרכב עם עם ארבעה בלמים בקו האחורי (דוס סנטוס, קינן, גרשון, בן הרוש). מעניין אם אלאך התרשם, קוסטדינוב בטוח נתן לו יותר סיבות מלוזון.

חאלד חלאיילה שחקן בני סכנין. לירון מולדובן
לא משמש דוגמה. חאלד חלאיילה/לירון מולדובן

שערים: 0
בישולים: 0
איומים: 2
חטיפות: 1
סחיטת עבירות: 2
מסירות מפתח: 0
הרחקות: 0
איבודים: 4

לעומת קוסטדינוב, חלאיילה (שאמנם הוחלף בדקה ה-73) רץ מעט. כמה מעט? הוא סיים את המשחק כשביעי בסכנין בתחום הזה, עם 7.7 ק"מ בלבד, והוא עשה זאת כשהמצב של סכנין גרוע. גרוע מאוד. חלאיילה הוא הסמל הכי גדול היום של סכנין, הקפטן, האיש אליו לוטשים השחקנים עיניים, ולא מספיק שיסיים את המשחק עם הכרטיס הצהוב המסורתי שלו בשביל להבהיר להם כמה זה הזמן לקרוע את התחת ולהשיג נקודות בשיניים. את הצהוב הוא קיבל בדקה ה-36, אחרי עבירה שהייתה השנייה של סכנין במשחק (הראשונה הייתה חמש דקות קודם לכן!), וגם בהמשך השחקנים של פליקס נעים בקושי עשו עבירות, מה שמראה שהם באמת לא מבינים את מצבם. חלאיילה לא רק שלא רץ, הוא גם לא דחף את החברים שלו קדימה, לא טרח להצטרך להתקפות הנדירות של סכנין וכשכבר כן קיבל את הכדור בחצי המגרש של חיפה - הוא העיף שני כדורים ליציע. מקבוצה שבעונה שעברה ניצחה את מכבי חיפה בכל ארבעת המפגשים בליגה, נותרה קבוצה שהיא משחק מתנה עבור מועדון לחוץ כמו זה שפגשה הערב - ולחלאיילה חלק משמעותי בכך.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

ראש בראש

קוסטדינוב הציג משחק חף מטעויות ועזר לחיפה להשיג ניצחון שיתן קצת שקט, רגע לפני שהיא נכנסת לניעור מערכות כולל. הוא פגש מולו קישור אנמי, רפוי ובלתי מורגש בניצוחו של הקפטן של סכנין. ניצחון קליל גם למכבי חיפה וגם לקוסטדינוב בדו קרב שלנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully