וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנהלת הפועל תל אביב: "המשטרה סימנה את אוהדינו ורואה בהם אויב"

ההנהלה שיגרה מכתב חריף למפכ"ל רוני אלשיך בעקבות אירועי המשחק בין האדומים להפועל כפר סבא: "מתחילת המשחק ועד לסופו הייתה תחושת מלחמה. הופעלה אלימות מבלי לבחול באמצעים"

טליה קדוש

הנהלת הפועל תל אביב שגרה היום (ראשון) מכתב תלונה לשר לביטחון פנים גלעד ארדן ולמפכ"ל המשטרה רוני אלשיך בנוגע להתנהלות השוטרים במשחק האחרון של האדומים נגד הפועל כפר סבא ביום חמישי האחרון (0:1 להפועל תל אביב). לאירועים שהתרחשו ביציע שתי גרסאות קוטביות: במשטרה טוענים כי נאלצו לבצע מעצרים לאחר שכוח משטרתי שהיה ביציע הותקף על ידי אוהדי הפועל תל אביב. בעוד שהאוהדים האדומים טוענים להפעלת אלימות בלתי מוצדקת מצד השוטרים.

הנהלת הפועל תל אביב שמתייצבת לצד האוהדים טוענת במכתב ששיגרה לבכירי מערכת אכיפת החוק כי: "בסרטונים הרבים אשר פורסמו בכלי התקשורת ניתן לראות בבירור כי נעשה כאן שימוש באלימות קשה ולא בכוח סביר, כאשר אוהדים נגררים על רצפת האצטדיון וסופגים בעיטות ומהלומות תוך כדי פעולות המעצר לכאורה. נראה בבירור כי המשטרה מפעילה אלימות קשה נגד אוהדינו, בהם ילדים, נשים ומבוגרים – מבלי לבחול באמצעים. יש לציין כי מתחילת המשחק ועד לסופו הייתה תחושת מלחמה, החל מה היחס המבזה בכניסה למתחם האצטדיון, אוהלי הבידוק המשפילים ובהמשך גם האירועים הקשים שציינו".

הפועל תל אביב, הקהל של הפועל תל אביב, אוהדי הפועל תל אביב. מגד גוזני
"כוח בלתי סביר". אוהדי הפועל תל אביב/מגד גוזני

בסיכום המכתב החריף נכתב: "האינטרס של כולנו הוא שחוויית הצפייה במשחקי כדורגל תהיה נעימה, רגועה ומשפחתית – ללא אלימות. עם זאת, נראה כי משטרת ישראל 'סימנה' את אוהדינו ורואה בהם סוג של אויב. לפני שיקרה אסון שכולנו נצטער עליו, אנו מתריעים בפניך ומבקשים את התייחסותך וטיפולך במקרים הנ"ל, אשר הפכו דרך קבע במשחקי הקבוצה".

במהלך המשחק עוכבו לחקירה שבעה מאוהדי הפועל תל אביב. בועז תושב, נציגו של אחד מהבעלים, מאיר תושב, נכח ביציע והיה עד לאירועים. לאחר המשחק סיפר לוואלה! ספורט: "מתחילת המשחק המשטרה התגרתה באוהדים שלנו. זו בושה וחרפה שמי שצריכה למגר את אלימות, היא זו שיוזמת אותה. האוהדים באו ועודדו כל המשחק, בצורה הכי ספורטיבית שיש. הם גילו איפוק והתנהגו למופת, אבל כנראה שזה הפריע למשטרה. לא ברור לי איך משטרה פועלת כמו שהיא פועלת, בטח במקום עם ילדים ומשפחות. היא זו שתקפה אוהדים ויצרה אווירה אלימה לאורך כל המשחק. אלה דברים שאסור שיהיו בשום מקום".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully