וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אכן, קבוצות צמרת: נקודות החוזק של מכבי נתניה והפועל חיפה

3.11.2017 / 16:30

רגע לפני המפגש המרתק, כל המספרים שמרכיבים את הפתעות העונה. וגם: הפער של מנור סולומון על שאר הליגה, החשיבות של באטוקיו והנתונים העגומים של מכבי חיפה. "סקורר" מתכונן למחזור 10

צילום ועריכה: קובי אליהו

מכבי נתניה (5) - הפועל חיפה (1)

1. שתי הקבוצות כבשו העונה כמות זהה של שערים (19), כאשר הפועל חיפה ספגה חמישה שערים פחות מהצהובים (11:6). למעשה, מוליכת הטבלה ספגה עד כה את כמות השערים הנמוכה בליגה.

2. הפועל חיפה טרם ספגה העונה במהלך רבע השעה האחרונה של המשחק (הקבוצה היחידה בליגה). מנגד, מכבי נתניה טרם ספגה במהלך רבע השעה הראשונה של המשחק.

3. בצוותא עם מכבי תל אביב, כבשה קבוצתו של סלובדן דראפיץ' את מספר השערים הגבוה ביותר העונה מחוץ לרחבת ה- 16 של היריבה (5). הפועל חיפה כבשה את השערים שלה ממרחק של 13.7 מטרים בממוצע, המרחק הגדול ביותר בליגה. שתי הקבוצות כבשו העונה כמות זהה של שערים ממצבים נייחים (4) והתקפות מעבר (9), כאשר קבוצתו של ניר קלינגר כובשת שער בכל 2.2 בעיטות שפוגשות את המסגרת (היחס הטוב בליגה).

4. מכבי נתניה מחזיקה בכדור 115 פעמים בממוצע למשחק, כאשר 70 פעמים היא נכנסת איתו לחצי המגרש של היריבה (הכי הרבה בליגה למשחק). מנגד, רק חמש קבוצות מאבדות את הכדור מהר יותר מהפועל חיפה בממוצע להחזקה (13.6 שניות).

5. עד כה העונה, רושמת מכבי נתניה את כמות מסירות המפתח הגבוהה ביותר בממוצע למשחק (22). להפועל חיפה יש את חנן ממן, שמסר הכי הרבה מסירות מפתח העונה מבין שחקני ליגת העל (47).

החוש השישי: כאשר מירב תשומת הלב מופנית בעיקר אל עבר שחקני ההתקפה של שתי הקבוצות, חשבנו דווקא שיהיה נחמד לערוך השוואה סטטיסטית בין שני הבלמים הזרים והיציבים שנחתו פה רק בקיץ האחרון. קבלו את הנתונים של טים הויבך (מכבי נתניה) וגבריאל תמאש (הפועל חיפה). אפשר להכריז על בינגו?

לאתר "סקורר"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מכבי חיפה (8) - בני סכנין (7)

1. שתי הקבוצות ספגו עד כה העונה 20 שערים (הירוקים 12, האדומים 8), מתוכם 17 שערים נרשמו במהלך המחצית השנייה. בנוסף, מכבי חיפה ספגה את כמות השערים הגבוהה ביותר בליגה מהתקפות מתפרצות (7).

2. מכבי חיפה היא אחת מבין ארבע הקבוצות שטרם כבשו העונה מחוץ לרחבת ה- 16 של היריבה. בני סכנין כבשה שני שערים מתוך השבעה שלה סה"כ מחוץ לרחבה.

3. קבוצתו של גיא לוזון מדורגת במקום השלישי בליגה באחוז הבעיטות שלה לעבר המסגרת (44%). בנוסף, רק מכבי תל אביב ומכבי נתניה, מאיימות על המסגרת יותר ממנה בממוצע למשחק (6.1).

4. הירוקים חילצו עד כה העונה את כמות הכדורים הנמוכה בליגה בממוצע למשחק (49). מנגד, רק עירוני קקרית שמונה והפועל רעננה מאבדות יותר כדורים בממוצע למשחק מבני סכנין (66). במחזור הליגה הקודם, רשמה מכבי חיפה את כמות החילוצים הנמוכה ביותר שלה העונה (43).

5. מכבי חיפה מדורגת במקום השמיני בליגה במספר מסירות המפתח שלה בממוצע למשחק (12), ואילו במקום השלישי במספר המסירות שלה סה"כ במשחק (534). למעשה, הירוקים מוסרים מסירת מפתח אחת כל 44.5 מסירות (רק לשלוש קבוצות בליגה יחס גבוה משל הירוקים).

החוש השישי: רמי גרשון ואליסון דוס סנטוס הם צמד השחקנים שהחליף ביניהם את כמות המסירות הגבוהה ביותר במחזור הקודם (47). סימן לא טוב.

מפת החילוצים של הירוקים נגד קרית שמונה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מכבי פתח תקווה (10) - הפועל באר שבע (4)

1. האלופה כבשה עד כה העונה 13 שערי זכות, מתוכם תשעה נכבשו בין הדקות 60 עד 90. מנגד, מכבי פתח תקוה ספגה את כמות השערים הגבוהה ביותר העונה במהלך רבע השעה האחרונה של המשחק (6).

2. קבוצתו של שרון מימר מאיימת על שערה של היריבה 9.1 פעמים בממוצע למשחק (הכי מעט בליגה). לעומת זאת, רק שתי קבוצות בועטת לעבר המסגרת העונה באחוז דיוק נמוך משל האדומים (30%).

3. הפועל באר שבע מחזיקה בכדור 62% מהזמן בממוצע למשחק (אחוז ההחזקה הגבוה בליגה). בנוסף, קבוצתו של ברק בכר מחזיקה בכדור 110 פעמים בממוצע למשחק, כאשר 19% מהפעמים מצליחה האלופה להיכנס איתו לתוך רחבת ה- 16 של היריבה (אחוז ההצלחה הגבוה בליגה).

4. עד כה העונה, רושמת מכבי פתח תקוה את כמות מסירות המפתח הנמוכה בממוצע למשחק (7). מנגד, הפועל באר שבע מוסרת 10 מסירות מפתח מדויקות למשחק (הכי הרבה בליגה) ו- 39 ניסיונות מסירה לתוך רחבת ה- 16 של היריבה (הכי הרבה בליגה).

5. במחזור הליגה האחרון, רשמה מכבי פתח תקוה את מספר הדריבלים המוצלחים הגבוה ביותר (20). הפועל באר שבע הצליחה רק בשמונה דריבלים מתוך 26 הניסיונות שלה במשחק (אחוז ההצלחה הנמוך במסגרת המחזור התשיעי). מנור סולומון רשם את כמות הניסיונות הגבוהה ביותר מבין שחקני הליגה, מחזור שני ברציפות. בנוסף, סולומון הוא גם זה שביצע את כמות הדריבלים המוצלחים הגבוהה בליגה העונה בפער ניכר מהשאר.

החוש השישי: צמד הכיבושים של אנתוני וואקמה במחזור הקודם, הפכו את הניגרי למלך השערים של הקבוצה במסגרת הליגה העונה (3 שערים).

עוד באותו נושא

לא מכירים את "סקורר"? הגיע הזמן שזה יקרה אם אתם אוהבים כדורגל

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בני יהודה (9) - בית"ר ירושלים (2)

1. רק שלוש קבוצות כבשו העונה יותר שערים במהלך המחצית הראשונה מאשר בשנייה. שתיים מהן אלה בני יהודה (5 מ 9) ובית"ר ירושלים (12 מ 23).

2. עד כה העונה, כבשה בית"ר ירושלים את כמות השערים הגבוהה ביותר ממצבים נייחים (10). מנגד, בני יהודה היא הקבוצה היחידה בליגה שטרם ספגה ממצב נייח.

3. בני יהודה (11.3) ובית"ר ירושלים (8.3) הן שתי הקבוצות שמבצעות את כמות העבירות הנמוכה ביותר בליגה העונה.

4. קבוצתו של יוסי אבוקסיס מוסרת ארבע מסירות מפתח מדויקות בממוצע למשחק העונה (הכמות הנמוכה בליגה). מנגד, הירושלמים רשמו את כמות ההגבהות הנמוכה ביותר בליגה עד כה (72).

5. בית"ר ירושלים היא הקבוצה שמבצעת את כמות הדריבלים (34) והתיקולים (37) הגבוהה ביותר בליגה בממוצע למשחק. למעשה, קבוצתו של בני בן זקן היא זו שנכנסה להכי הרבה מאבקים מבין קבוצות הליגה העונה, כאשר היא ניצחה ב- 54% מתוכם (אחוז הניצחונות הגבוה בליגה).

החוש השישי: עד כה העונה, רשם דוד קלטינס 34 תיקולים מוצלחים, כאשר רק שלושה שחקנים הצליחו ביותר תיקולים ממנו. בנוסף, מבין 20 השחקנים שרשמו את כמות המאבקים הגבוהה בליגה העונה, קלטינס רשם את אחוז הניצחונות הגבוה ביותר (67%). משתפר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הפועל רעננה (13) - מכבי תל אביב (3)

1. הפועל רעננה היא הקבוצה היחידה בליגה שטרם כבשה העונה במהלך המחצית הראשונה. מכבי תל אביב לא מצאה עדיין את הרשת בין הדקות 0 עד 15.

2. 11 מתוך 30 השערים שספגו העונה שתי הקבוצות יחדיו (האדומים 18, הצהובים 12), נכבשו במהלך רבע השעה האחרונה של המשחק. הפועל רעננה ספגה את כמות השערים הגבוהה בליגה בצוותא עם הפועל עכו.

3. מכבי תל אביב היא זו שמאבדת את הכדור הכי מעט פעמים העונה בממוצע למשחק (55). מנגד, רק עירוני קקרית שמונה מאבדת יותר מהפועל רעננה (67 למשחק).

4. הצהובים מוסרים באחוז הדיוק הגבוה ליגה עד כה (87%), כאשר הפועל רעננה מחזיקה באחוז הדיוק הנמוך ביותר העונה בצוותא עם הפועל עכו (78). במחזור הליגה הקודם, רשמו הצהובים את כמות מסירות המפתח הגבוהה ביותר שנרשמה העונה (30).

5. בצוותא עם ארבעה שחקנים נוספים, שרן ייני ובן והבה ביצעו הכי הרבה טעויות שהובילו לספיגת שער העונה (5 כ"א).

החוש השישי: כריסטיאן באטוקיו מסר במחזור הליגה הקודם את כמות המסירות הגבוהה מבין שחקני הליגה (105, 98 מדויקות), כאשר הוא גם זה שמסרו אליו הכי הרבה פעמים (95).

מפת המסירות של כריסטיאן באטוקיו נגד הפועל עכו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הפועל אשקלון (11) - עירוני קרית שמונה (6)

1. עד כה העונה, רושמת קבוצתו של חיים סילבס, את כמות המסירות הנמוכה ביותר לפני כיבוש שער (1.7 בממוצע). הפועל אשקלון כבשה את כמות השערים הגבוהה ביותר העונה מבעיטות פנדלים (2).

2. הפועל אשקלון ספגה את כמות השערים הגבוהה בליגה ממצבים נייחים (7). מנגד, רק בית"ר ירושלים כבשה יותר שערים העונה מנייחים מאשר עירוני ק"ש (4).

3. עירוני קרית שמונה היא הקבוצה שמאבדת את הכדור הכי הרבה פעמים במשחק בחצי המגרש שלה (13) ומחלצת את כמות הכדורים הגבוהה ביותר בחצי המגרש של היריבה (12 למשחק).

4. הצפוניים מחזיקים באחוז הדיוק הגבוה בליגה בניסיונות ההגבהה שלהם (32%). מנגד, רק קבוצה אחת מדייקת בפחות מסירות מפתח בממוצע למשחק מהפועל אשקלון (3.9).
5. למעט דיא סבע, שובל גוזלן הוא רשם את כמות האיומים הגבוהה ביותר העונה מבין שחקני הליגה (36).

החוש השישי: יוסיף איבנצ'יץ' ושובל גוזלן הם שני השחקנים שאיבדו את כמות הכדורים הגבוהה ביותר העונה בקבוצותיהם. שניהם גם מדורגים בין עשרת השחקנים שאיבדו הכי הרבה בליגת העל עד כה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הפועל עכו (14) - מ.ס. אשדוד (12)

1. קבוצתו של אמיר תורג'מן היא היחידה בליגה שטרם כבשה העונה במהלך רבע השעה האחרונה של המשחק. מנגד, הפועל עכו כבשה חמישה מתוך תשעת השערים בין הדקות 75 ל- 90.

2. מ.ס אשדוד היא הקבוצה שמאיימת על המסגרת הכי מעט פעמים העונה בממוצע למשחק (2.4).

3. הפועל עכו ואשדוד, הן אלה שמשיגות את כמות הקרנות הנמוכה בליגה בממוצע למשחק (3.4 כ"א). בנוסף, הן גם שתי הקבוצות שמחזיקות בכדור באחוז הנמוך ביותר העונה.

4. בעוד שהדרומיים רושמים תשע מסירות מדויקות לתוך רחבת ה- 16 של היריבה בממוצע למשחק, הצפוניים עושים זאת עשר פעמים במשחק. לשניהם הכמות הנמוכה בליגה העונה.

5. במחזור הליגה האחרון, ספגה הפועל עכו את כמות השערים הגדולה ביותר שספגה העונה קבוצה במשחק (5).
החוש השישי- אף שחקן מבין שחקני שתי הקבוצות, טרם כבש העונה מעל לשני שערי ליגה. מי הראשון שיעשה זאת?

עוד נתונים מפתיעים שלא תמצאו בשום מקום אחר ברשת - באתר "סקורר"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully