וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל אשקלון - עירוני קרית שמונה: סגל חסר לנעים, עאבד יפתח מנגד

המארחת שוב צריכה לאלתר, יובאנוביץ' עשוי לפתוח אף על פי שאינו בכשירות מלאה (ב', 19:45, ספורט 5 לייב). סילבס מתלבט לגבי המחליף של טיירה המוצהב, עאבד יצטרף להאסלביינק וגוזלן

מחזור 10הסתיים06/11/2017
הפועל אשקלון
    0
      עירוני קרית שמונה

      הפועל אשקלון:

      יובל נעים ימשיך לסבול גם מחר (שני, 19:45, ספורט 5 לייב) מסגל חסר. עוז ראלי ורמזי ספורי המורחקים ייעדרו, אלעד גבאי סיים את העונה עקב קרע ברצועות ואילו ברניסלב יובאנוביץ' עשוי לחזור לסגל ולפתוח על אף שאינו בכושר מלא, כמו גם גודנס אג'אי שהחלים מקרע בשריר. מילאן סמיליאניץ יחזור מהרחקה. "אנחנו נופלים בקטנות, לא מנצלים מצבים שלנו וסופגים בגלל חוסר אחריות", אמר נעים לשחקניו. "קבוצה שנלחמת על החיים שלה זה קודם כל בראש, תהיו מוכנים למשחקים האלה אחרת נתחיל להידרדר".

      עירוני קרית שמונה:

      הקבוצה של חיים סילבס מקווה לחבר ניצחון נוסף ל-0:1 שהשיגה על מכבי חיפה במחזור הקודם, במטרה לצאת לפגרת השזרוע כשהיא במקום השישי. אפונסו טיירה, העוגן של הקבוצה במרכז השדה מתחילת העונה, ייעדר בגלל כרטיסים צהובים וחיים סילבס מתלבט לגבי מחליפו. עידו דוידוב עשוי לפתוח, אך יש אפשרות שאיאד אבו עביד יחזור ויוצב כמגן ימני, כשאמיר נסאר הצעיר יוסט קדימה לקישור. אחמד עאבד ונייג'ל האסלביינק ילוו את שובל גוזלן בהתקפה.

      אחמד עאבד עירוני קרית שמונה. סוכנות ג'יני
      קרית שמונה יכולה לצאת לפגרה כשהיא במקום השווה פלייאוף עליון. אחמד עאבד/סוכנות ג'יני

      טריוויה

      * הפועל אשקלון אירחה את קרית שמונה 10 פעמים בכל המסגרות וניצחה רק פעמיים - 1:2 בעונה שעברה ו-0:2 בספטמבר 2001 כשהשתיים שיחקו יחד בליגה הארצית.

      * אשקלון מובילה את טבלת הכרטיסים האדומים של ליגת העל עם חמש הרחקות, בעוד לקרית שמונה אין עדיין אדום אחד.

      * את שער הבכורה שלו במדי עירוני קרית שמונה, שובל גוזלן כבש בעונה שעברה באשקלון (1:1). ובכלל, שבעה מ-10 שערי הליגה של גוזלן בקרית שמונה היו במשחקי חוץ.

      * אשקלון סופרת ארבעה משחקי ליגה ללא ניצחון, אך מדובר בשיפור לעומת העונה שעברה, אז באותה תקופה היו לה ארבעה הפסדים רצופים בהפרש שערים 13:1.

      sheen-shitof

      עוד בוואלה!

      לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

      בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

      הרכבי הקבוצות

      שופט: לירן ליאני
      אצטדיון: אשקלון
      קהל: 1600

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        2
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully