וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה - בני סכנין: לוזון משנה מערך - דמארי, קאיו וקלאוס בהתקפה

שני החלוצים יקבלו הזדמנות במה שעשוי להיות המשחק האחרון של המאמן (א', 21:00, ספ' 5). קוסטדינוב יפתח, אלברמן על הספסל. במועדון ממתינים לאישור מאלאך שאמור לנחות. ומה עם בוזגלו?

מחזור 10הסתיים05/11/2017
מכבי חיפה
  • הרוש (45)
  • דמארי (61)
0
    בני סכנין
    שלומי גבאי

    בווידאו: מסיבת העיתונאים של מכבי חיפה לקראת בני סכנין

    מכבי חיפה:

    הירוקים סיימו את ההכנות לקראת המשחק הגורלי מול בני סכנין מחר (ראשון, 21:00, ספורט 5). על פי ההערכות, המועדון יכריז בקרוב מאוד על מינויו של מוחמד אלאך המרוקני-הולנדי לתפקיד המנהל הספורטיבי וסוכניו מנסים לסגור את הפרטים האחרונים כדי שינחת כבר מחר בישראל. לרשותו של לוזון יעמדו ארנסט מאבוקה שיחזור מפציעה ויפתח על חשבונו של רז מאיר, וכן ניקיטה רוקאביציה שימתין על הספסל. גל אלברמן שוב יישב על הספסל, כשרועי קהת, גיורגי קוסטדינוב וקאיו יפתחו, ובחוד יקבלו הזדמנות יחד סטפנוס אתנסיאדיס ועומר דמארי. מאור בוזגלו יהיה בסגל ומעורר סקרנות לא רק בקרב הקהל, אלא גם בקרב השחקנים. חלק מאוהדי הקבוצה הודיעו כי ימשיכו במחאה נגד לוזון, שבמקרה של מעידה נוספת יעזוב את הקבוצה. אם יפוטר, אלון חרזי אמור להחליפו, לפחות עד שמכבי חיפה תחליט מתי והאם היא מצרפת מאמן. אם חרזי יסרב, איתי מרדכי יעמוד על הקווים.

    בני סכנין:

    המאמן פליקס נעים לא תרגל הרכב, אך ההערכה היא שימשיך במערך של שלושה בלמים. אברהם פאס ועידן שמש צפויים לחזור לסגל, אך בסכנין יקבלו החלטה רק מחר אם לפתוח עם פאס שסבל מפציעה לאחרונה. בחלק הקדמי ישנה התלבטות בין עידן שמש לבין ישראל זגורי, כאשר מוחמד כליבאת הפצוע ייעדר מהסגל. למרות שלא תרגל הרכב, על פי המשחקונים ניתן להעריך שנעים מתכנן הפתעה בחוד ולוקאס גאושו עשוי לפתוח על חשבונו של שלומי אזולאי. גם איהאב גנאים צפוי להמשיך לקבל קרדיט. עלא אבו סלאח, שהיה אמור לפתוח, נפצע והוא בספק גדול למשחק. "נכון שמכבי חיפה בתקופה לא טובה, אבל הם עדיין קבוצה עם אחד הסגלים הטובים בליגה. נצטרך לבוא לשחק חכם ולהפתיע אותם במשחק מעבר מהיר", אמר אחד משחקני סכנין.

    הצעה שאסור לפספס

    תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

    לכתבה המלאה
    עלי עוסמאן שחקן בני סכנין עם אברהם פאס. אדריאן הרבשטיין
    ההחלטה תתקבל רק בסמוך למשחק. אברהם פאס, מימין/אדריאן הרבשטיין

    טריוויה

    * כל ארבעת מפגשי הליגה בין הקבוצות בעונה שעברה הסתיימו בניצחונות של בני סכנין: שלוש פעמים 0:1 ועוד 1:2.

    * מכבי חיפה הפסידה 12 מתוך 23 משחקי הליגה שקיימה בעידן גיא לוזון, כאשר 11 מ-12 ההפסדים היו על האפס.

    * בני סכנין כבשה עד כה רק שני שערי חוץ העונה - בדיוק כמו מכבי חיפה והכי מעט בליגה.

    * אחרי חמישיית האקסים מקרית שמונה, מכבי חיפה פוגשת קבוצה עם שמונה שחקנים שלבשו ירוק בעבר: עלי עוסמאן, אברהם פאס, סארי פלאח, פיראס מוגרבי, ישראל זגורי, שלומי אזולאי, עטאא ג'אבר ומוחמד כליבאת. שני האחרונים ייעדרו בגלל פציעות.

    הרכבי הקבוצות

    שופט: אלי חכמון
    אצטדיון: חיפה
    קהל: 16239

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      2
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully