וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ככה לא תגיעו לפלייאוף: בפאלו הפסידה 34:21 אצל הג'טס

3.11.2017 / 7:18

הבילס קיוו לעשות עוד צעד לעבר הופעת פלייאוף ראשון במילניום הזה, אך פימבלו את הכדור שלוש פעמים במדולנדס ונכנעו לסילונים, שעצרו רצף של שלושה הפסדים למרות שג'וש מקאון מסר ל-140 יארד בלבד

בילאל פאוול ניו יורק ג'טס מול בפאלו בילס. AP
פאוול בורח להגנת הבילס/AP

ניו יורק ג'טס (5:4) - בפאלו (3:5) 21:34

המחזור התשיעי ב-NFL יצא לדרך במדולנדס, שם הג'טס שמו קץ לרצף של שלושה הפסדים מתסכלים מאוד והפעם ידעו לא לשמוט יתרון, תוך שהם עוצרים את הריצה המוצלחת של בפאלו, ששוב עלולה להישאר בלי כרטיס לפלייאוף בגלל כל מיני הפסדים מיותרים כמו זה.

ג'וש מקאון פתח את המשחק עם ריצה לאנדזון באמצע הרבע הראשון, לפני שזאי ג'ונס איזן בפתיחת הרבע עם תפיסה. המחצית הסתיימה ב-10:13 למארחים ובפאלו עוד קיוותה להשתלט על המשחק אחרי ההפסקה, אבל בדיוק ההיפך קרה.

מקאון מצא את רובי אנדרסון לטאצ'דאון בתחילת המחצית השנייה ומאט פורטה הוסיף צמד על הקרקע תוך פחות מעשר דקות, אחד בכל רבע. שער שדה נוסף כבר קבע 7:34 לסילונים, שהשלימו ריצת 0:27 וחיסלו את המשחק, למרות שטיירוד טיילור עוד צימק בגארבג' טיים עם מסירה לטאצ'דאון של דונטה תומפסון וגיחה משלו פנימה מיארד אחד.

מקאון הסתפק ב-140 יארד וטאצ'דאון באוויר ועל הקרקע, בעוד מאט פורטה רץ ל-77 וצמד ובילאל פאוול הוסיף 74. טיילור מסר ל-285 יארד ושני טאצ'ים (ועוד אחד בריצה), אך גם רשם אחד משלושת הפאמבלים של הבילס במשחק. לשון מקוי נעלם עם 25 יארד ב-12 ריצות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully