וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרוץ הלילה: פילדלפיה וניו אורלינס לא רוצות לעצור גם במחזור התשיעי

4.11.2017 / 6:30

האיגלס יארחו את הברונקוס ויחפשו אחר ניצחון שביעי ברציפות, הסיינטס (בבית מול טמפה ביי) רוצים את השישי ברצף שלהם. קנזס סיטי יוצאת לדאלאס, סיאטל מחכה לוושינגטון

דאק פרסקוט דאלאס קאובויס. AP
מבחן גדול לדאלאס. פרסקוט/AP

המחזור התשיעי ב-NFL יימשך ביום ראשון וכמו בשבוע שעבר, שש קבוצות (שיקגו, קליבלנד, מינסוטה, ניו אינגלנד, פיטסבורג והצ'ארג'רס) בחופש, מה שמצמצם מעט את הפעילות. ניו אורלינס תארח את הבאקס בניסיון להשיג ניצחון שישי ברצף ופילדלפיה תחפש את השביעי ברצף שלה, מול דנבר. קרוליינה ואטלנטה נפגשות למשחק מרתק ובסדרה המאוחרת, וושינגטון בסיאטל וקנזס סיטי אצל דאלאס. שני משחקי הלילה נראים פחות מרתקים על הנייר: מיאמי - אוקלנד בסאנדיי נייט, גרין ביי נגד דטרויט למחרת.

seperator

20:00:

טנסי (3:4) - בולטימור (4:4)

שתי קבוצות שהעונה שלהן לא ממש ברורה עד עכשיו, אך עדיין חולמות על הפלייאוף. הטייטאנס מתקשים להבריק, אבל ידעו לנצח בקושי בקליבלנד, בעוד העורבים דרסו 0:40 את מיאמי לפני שבוע וחצי וישחקו עם ג'ו פלאקו, למרות שזה נפצע בצורה מפחידה.

ניו אורלינס (2:5) - טמפה ביי (5:2)

הקדושים בכושר מצוין וניצחו חמישה משחקים ברציפות, כאשר גם ההגנה שלהם משתפרת ככל שהעונה מתקדמת. טמפה לעומתם, היא אכזבת העונה של רבים וג'יימיס ווינסטון מתקשה לבצע את הפריצה המיוחלת. שודדי הים יגיעו לביג איזי עם ארבעה הפסדים רצופים וינסו לקטוע את הנפילה הזו.

ניו יורק ג'איינטס (6:1) - לוס אנג'לס ראמס (2:5), METV

הענקים נחו מעט בשבוע החופש, אבל העונה שלהם נראית די גמורה בהיעדרו של אודל בקהאם ג'וניור. כרגע, ניו יורק על 3:0 בבית העונה, בעוד יריבתה במשחק הזה ניצחה את כל שלושת משחקי החוץ שלה. הראמס נהנים מהצלחה מפתיעה תחת המאמן הצעיר שון מקביי וגם הם נחו בשבוע שעבר ויודעים שניצחון במדולנדס הכרחי במסגרת המאבק מול סיאטל על ה-NFC מערב.

פילדלפיה (1:7) - דנבר (4:3), FOX

הקבוצה החמה ביותר ב-NFL בשבועות האחרונים היא פילי, שניצחה שישה משחקים רצוף ונראית בלתי עצירה כרגע. האיגלס, שניצחו בכל ארבעת משחקי הבית הקודמים העונה, התחמשו ברגע האחרון של מועד ההעברות בג'יי אג'אי, שמצטרף בהתקפת הריצה החזקה שלהם ללגארט בלאונט. השניים יצטרכו להתמודד מול ההגנה החזקה של הברונקוס, אלא שדנבר עם שלושה הפסדים רצופים כרגע ובמאזן 3:0 בדרכים העונה. ברוק אוסווילר, שהלך וחזר, ישוב לפתוח עבור דנבר, במקומו של טרבור סימיאן המאכזב.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
קרסון וונץ פילדלפיה איגלס מול וושינגטון רדסקינס. Matt Rourke, AP
האיגלס מחפשים ניצחון שביעי ברציפות. וונץ/AP, Matt Rourke

קרוליינה (3:5) - אטלנטה (3:4)

שתי הנציגות האחרונות של ה-NFC בסופרבול רודפות אחרי ניו אורלינס כרגע ונפגשות למשחק בו כל אחת מהן חייבת ניצחון. הפנת'רס קטעו רצף של שני הפסדים עם 3:17 מכוער וחשוב בטמפה ביי, לפני שנפרדו מקלווין בנג'מין בטרייד. סגנית האלופה עצרה בעצמה רצף שכבר הגיע לשלושה הפסדים, זאת עם 20:25 קשה מאוד בניו יורק על הג'טס. השתיים ייפגשו שוב במחזור הסיום וייתכן שלמפגשים הישירים ביניהן עוד יהיו השלכות.

ג'קסונוויל (3:4) - סינסינטי (4:3)

הג'אגס נמצאים ערב המחזור בשוויון עם טנסי בפסגת ה-AFC דרום ומאמינים בכוחם לזכות בבית החלש הזה, אך צריכים יותר יציבות אחרי שבוע החופש, שכן עד כה הם ניצחו והפסידו לסירוגין בכל שבוע מפתיחת העונה. הבנגאלס אומנם די קרובים לג'קסונוויל במאזן, אבל ב-AFC צפון זה לא ממש עוזר להם. למרות זאת, שלושה ניצחונות בארבעת המשחקים האחרונים מכניסים קצת רוח חיים בצד המתפקד של אוהיו.

יוסטון (4:3) - אינדיאנפוליס (6:2)

אחרי ההפסד המשוגע בסיאטל, הטקסאנס במאזן שלילי ואם לא די בכך, הם איבדו השבוע את הקוורטרבק הצעיר והמבטיח שלהם דשון ווטסון, שהיה נהדר עד כה. יוסטון עדיין רק משחק אחד מפסגת ה-AFC דרום, אבל יהיה לה קשה יותר מכאן והלאה, גם מול הקבוצה החלשה בבית, שבעצמה הכריזה ביום חמישי שהקוורטרבק המוביל שלה, אנדרו לאק, כבר לא ישחק העונה. אינדי על 4:0 בחוץ העונה ובעיקר מחכה לקיץ כדי לראות מה אפשר לעשות לגבי לאק.

שחקני יוסטון טקסאנס. AP
הטקסאנס רוצים להתאושש מההפסד הכואב בסיאטל ומהאובדן של ווטסון/AP

23:05-23:25:

סן פרנסיסקו (8:0) - אריזונה (4:3), 5+ לייב

אחרי חמישה הפסדים צמודים, הניינרס חזרו לסורם בשבועיים האחרונים עם צמד תבוסות. המשחק הזה נראה כמו הזדמנות סבירה לצאת מהאפס סופסוף, כאשר הקוורטרבק שהגיע בטרייד המדובר של השבוע החולף, ג'ימי גארופולו, לא צפוי לפתוח במקום סי ג'יי בת'ארד. אריזונה חטפה 33:0 מהראמס בלונדון לפני שבוע החופש שלה. מתחילת העונה היא מפסידה ומנצחת לסירוגין ואם הרצף הזה יימשך, הרי שהפעם תורה לנצח.

סיאטל (2:5) - וושינגטון (4:3), METV

הסיהוקס יודעים לקחת משחקים, גם בשיניים וה-38:41 הגדול על יוסטון, בניצוחו של ראסל ווילסון, סידר להם ניצחון רביעי ברציפות. האורחת מהבירה לעומת זאת, הפסידה בשני המחזורים האחרונים משחקי פריים טיים בפילדלפיה ומול דאלאס ותתקשה לצאת עם משהו מהעונה הזו, כך שהיא בעיקר מקווה לנקום במי שהעיפה אותה מהפלייאוף ב-2006, 2008 ו-2013, במשחק בו רוברט גריפין השלישי נפגע בברכו והקוורטרבק שהחליף אותו היה קירק קאזינס.

דאלאס (3:4) - קנזס סיטי (2:6), FOX

אחד ממוקדי המחזור יהיה ללא ספק בג'רילנד, לשם מגיעה הקבוצה של אנדי ריד אחרי שחזרה לעצמה במאנדיי נייט עם ניצחון על דנבר, שעצר רצף של שני הפסדים וביסס אותה בפסגת ה-AFC מערב. דאלאס תהיה עם אזיקייל אליוט, שבפעם המי-יודע-כמה הצליח לדחות את ההשעייה שלו והיא רוצה להמשיך את התקופה הטובה אחרי שהביסה את הניינרס ואת וושינגטון בשני המחזורים האחרונים.

אזיקייל אליוט דאלאס קאובויס. AP
ממשיך להימנע מההשעייה. אליוט/AP

מיאמי (3:4) - אוקלנד (5:3), בין ראשון לשני, 3:30, FOX

היונקים בעונה משונה ולצד כמה ניצחונות גדולים, נותרו בשני מקרים ללא נקודות (וכמעט בעוד אחד). הם העבירו בטרייד לפילי את ג'יי אג'אי ונדמה שהמחשבות כבר בעונה הבאה, כאשר מאט מור צפוי לפתוח שוב על חשבון ג'יי קאטלר הפצוע. הריידרס מאכזבים בענק בינתיים וחזרו להפסיד בשבוע שעבר, כאשר הובסו בבפאלו. הם נשארו במזרח השבוע ואולי זה יעזור להם להגיע רעננים יותר לפלורידה, בניסיון, כנראה ארון, להציל את העונה.

גרין ביי (3:4) - דטרויט (4:3), בין שני לשלישי, 3:30, FOX

מה שתוכנן לפני העונה להיות הקרב על ה-NFC צפון הפך למשחק על הפירורים שמשאירה מינסוטה. הפאקרס, בלי ארון רוג'רס כמובן, הפסידו גם במשחק בו הקוורטרבק נפצע וגם במשחק שאחריו. הם יצאו לשבוע החופש וניסו במהלכו להשתפר סביב ברט האנדלי, שיפגוש את האריות, אשר מצדם מריחים הזדמנות טובה לעצור רצף של שלושה הפסדים. דטרויט פישלה התקפית מול פיטסבורג ונבלמה ברדזון יותר מדי פעמים, מה שהוריד אותה למאזן שלילי וגם עבורה, זה אולי הצ'אנס האחרון לעשות משהו ב-2017.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully