וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דשון ווטסון קרע את הרצועה באימון, אנדרו לאק לא ישחק העונה

2.11.2017 / 22:55

חדשות עצובות מיוסטון, שם הקוורטרבק שנהנה מעונת רוקי מופלאה עד כה נפצע, ככל הנראה בצורה קשה. הקולטס הודיעו שהקוורטרבק שלהם נשלח לרשימת הפצועים. הג'טס ובפאלו יפתחו את המחזור התשיעי (בין חמישי לשישי, 2:25, FOX)

דשון ווטסון יוסטון טקסאנס. AP
כל כך מאכזב. ווטסון/AP

רק הבוקר חגגה העיר יוסטון אליפות היסטורית ב-MLB עם האסטרוס וכמה שעות לאחר מכן, קבוצה אחרת של העיר, הטקסאנס, נאלצו להתמודד עם אירוע אחר לחלוטין: הקוורטרבק הרוקי של יוסטון, דשון ווטסון, שנהנה מחצי עונת בכורה מופלאה ב-NFL, נפצע באימון הקבוצה וככל הנראה קרע את הרצועה הצולבת, מה שכמובן מסיים את העונה עבורו.

ווטסון, על פי הדיווח, נפגע ללא מגע של שחקן אחר. תחילה הודיעו ביוסטון כי הוא לא ישתתף באימון ורק לאחר מכן נודעה חומרת הפציעה. בשבע הופעות עד כה סיפק ווטסון לא פחות מ-19 טאצ'דאונים והפך במהרה לגניבה הגדולה של הדראפט ולמי שסומן כקוורטרבק העתיד של הטקסאנס.

* אינדיאנפוליס הודיעה הערב כי אנדרו לאק יוצב ברשימת הפצועים. המשמעות היא שהקוורטרבק, שלאורך החצי הראשון של העונה היו שמועות לגבי חזרה אפשרית שלו למגרשים, כבר לא ישחק העונה. לאק עבר בינואר ניתוח בכתף הזורקת וקיווה לעשות קאמבק, אך ייאלץ להמתין לכל הפחות עד 2018 והוא אמר: "אני מאוד אופטימי לגבי העתיד. הלוואי שהייתי במצב טוב יותר וב-100 אחוז כשירות העונה, אבל זה לא המצב. אני יודע שההחלטה הזו תשפר את מצבי ושאהיה קוורטרבק, חבר לקבוצה, אדם ושחקן טוב יותר מכאן והלאה".

לשון מקוי בפאלו בילס. AP
עוד כמה משחקים טובים והבילס יהיו בפלייאוף. מקוי/AP

ניו יורק ג'טס (5:3) - בפאלו (2:5), בין חמישי לשישי, 2:25, FOX

נובמבר הגיע ועונת הפוטבול מתחילה להתקרב לעבר הישורת האחרונה שלה, כאשר בלילה שבין חמישי לשישי ייצא לדרך המחזור התשיעי, עם מפגש ניו יורקי בין הג'טס לבילס.

שתי הקבוצות כבר נפגשו העונה, במחזור הראשון, ואז בפאלו ניצחה בבית 12:21. לאחר המשחק הזה המשיכו הסילונים לתבוסה באוקלנד, התאוששו בצורה נהדרת עם שלושה ניצחונות רצופים ומפתיעים ובשלושת השבועות האחרונים שוב הפסידו, כאשר פעמיים הם שומטים יתרון של 14 נקודות ובמחזור האחרון נופלים בתום קרב צמוד בבית מול אטלנטה.

הבילס עשו השבוע מהלך גדול והביאו מקרוליינה את התופס קלווין בנג'מין. בבפאלו נהנים מעונה מוצלחת מאוד ואחרי שדרסו במחזור האחרון את אוקלנד, הם מריחים הזדמנות להגיע לפלייאוף ראשון במילניום הזה. אם לשון מקוי וההגנה ימשיכו באותו קצב גם בחלק השני של העונה.

בפאלו מובילה במאזן המשחקים ההיסטורי בין הקבוצות 53:61 והיא ניצחה את הג'טס במדולנדס בשניים מתוך שלושת הביקורים האחרונים שלה, אך הובסה שם 30:10 מול הסילונים ב-1 בינואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully