וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדרו גאודלוק: רציתי להישאר במכבי תל אביב, ההצעה היתה נמוכה"

1.11.2017 / 20:30

מילאנו ומכבי תל אביב ערכו מסע"ת לקראת המפגש ביניהן במסגרת היורוליג (ה', 21:05, ספורט 5). האקס התייחס לשאלה מדוע עזב, ספאחיה: "מהניסיון שלי אני יודע שלשחקנים יש מוטיבציית יתר מול האקסיות".

צילום ועריכה: קובי אליהו

אחרי שהפסידה שני משחקי יורוליג ברציפות, והתאוששה עם ניצחון ליגה על מכבי חיפה ביום שני, תנסה מכבי תל אביב לשוב מחר (חמישי, 21:05, ספורט 5) למסלול הניצחונות באירופה, כאשר תארח את מילאנו ומאמנה, אקס הפועל ירושלים, סימונה פיאניג'אני. לקראת המפגש קיימו הערב שתי הקבוצות מסיבת עיתונאים.

נבן ספאחיה מכבי תל אביב. קובי אליהו
נבן ספאחיה במסע"ת/קובי אליהו

נבן ספאחיה אמר לקראת המשחק: "אחרי שני הפסדים קשים ביורליג אנחנו חוזרים הביתה. אני מרגיש שהקבוצה שלי בכושר טוב וערוכה לשחק טוב יותר מול הקהל שלנו. אנחנו רוצים לשחק טוב יותר מול האוהדים שלנו ולנצח עוד משחק יורוליג".

על המוטיבציה של גאודלוק: "אני לא יכול לדבר בשמו. רוצ'סטי שיחק טוב לא רק נגד מכבי. מהניסיון שלי אני יודע שלשחקנים יש מוטיבציית יתר מול האקסיות. אני לא יודע למה. כשאני משחק מול האקסיות שלי אני משחק באותה מוטיבציה כי אני רוצה לנצח תמיד".

"אני מרגיש שאנחנו מוכנים יותר ועשינו צעד קדימה. אבל אמרתי לשחקנים שלי שצריך להתקדם ולעשות פחות טעויות. אנחנו פה כדי לנצח משחקים ולא לוותר. כמות הטעויות בבלגרד הייתה לא מקובלת עליי. מבט עומק יראה שאנחנו אחת הקבוצות המאוזנות ביחס לתפוקה של שחקני החמישייה לעומת הספסל. בשבילי המשחק נמשך 40 דקות ולא חמש. מול חיפה פתחנו עם יותר מדי שלשות. אנחנו צריכים להיות יותר מאוזנים במשחק שלנו. אבל פיגור בהתחלה זה לא העניין. העניין הוא להיות עקבי יותר ביחס ליריב".

על הדקות של הישראלים: "אני לא מחלק את השחקנים לישראלים וכאלו שלא. אני מדבר עם השחקנים שלי ומכין אותם למשחק. שגב ישחק. זוסמן ישחק. ג'ייק כהן גם ישראלי והוא גם משחק. אני זקוק לזמן לחבר את הפאזל וזה יהיה בסדר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
סימונה פיאניג'יאני מאמן מילאנו. קובי אליהו
שוב בארץ. פיאניג'יאני/קובי אליהו

סימונה פיאניג'אני המאמן שעזב את הפועל ירושלים בקיץ ועבר לאמן את מילאנו אמר: "השנה שלי בישראל הייתה נחמדה. אני יודע איזה תשוקה יש במדינה הזאת לכדורסל. אני שמח בכל פעם לחזור לכאן וזה מאוד נחמד לשחק מחר. ראיתי שלמכבי יש ביטחון השנה, האוהדים מעודדים, אולם מלא. אני גם שמח לראות אתכם (העיתונאים). בשנה שעברה זה לא תמיד היה כך אבל עכשיו אני שמח. קשה לשפוט מבחוץ על מכבי, אבל נראה שיש להם אחריות בתוך הקבוצה וכל שחקן יודע מה הוא צריך לעשות. הם קבוצה, הם משחקים תרגילים, יש להם בסיס מוצק".

על המשבר בירושלים: "אני לא יודע מה קרה עם קרטיס ג'רלס וזה לא ראוי שאומר משהו מבחוץ. ירושלים בנתה קבוצה טובה עם שחקנים מקומיים ועוד שחקנים זרים. והם שמו שחקנים בעמדות נכונות. המאמן מנוסה והם בדרך לנכונה. אמנם הם במאזן אפס שלוש אבל הם יהיו קבוצת צמרת ביורוקאפ. יש להם נשיא שהוא לא אמוציאונאלי. הוא יודע לאן הוא רוצה להגיע. משוקעים כספים והם ארגון יורוליג לכל דבר. זה יותר חשוב מלהפסיד שניים שלושה משחקים. זה פרויקט גדול".

אנדרו גאודלוק, שיפגוש מחר את האקסית שלו מהעונה שעברה אמר לקראת המשחק: "טוב להיות פה. זה מצב חדש עבורי ואני מצפה למחר. אני מרגיש טוב. הייתה לי פציעה קלה, אבל אני כשיר ויהיה בסדר. לא מפתיע אותי ששינו את כל הקבוצה. איתי זה היה עסק. ההצעה שלהם הייתה נמוכה. רציתי להיות כאן ואם הם היו רוצים שאהיה פה יכול להיות שהדברים היו נראים אחרת. אבל טוב לי בקבוצה שבה אני נמצא ואני רוצה לנצח. אשקר אם אומר שאני לא מתרגש לשחק מחר. אני לא יודע למה לצפות מהאוהדים אבל זה לא משנה. אני אוהב את מה שהם עשו בשבילי. אני יודע שיש גארדים שלוקחים אחריות ואלכס טיוס חזר. יהיה משחק מעניין" .

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully