וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וורלד סירייס: הדודג'רס ניצחו 1:3 את יוסטון וקבעו משחק 7

1.11.2017 / 5:54

שנה שנייה ברציפות, סדרת הגמר תגיע למשחק שביעי ומכריע. ג'סטין ורלאנדר נראה טוב עד האינינג השישי ויוסטון הובילה, אבל הדודג'רס ידעו לבצע מהפך והאליפות תוכרע בעיר המלאכים בלילה שבין רביעי לחמישי (2:20, ספורט 5)

ג'וק פידרסן לוס אנג'לס דודג'רס חוגג. AP
משחק אחד, על כל הקופה. פידרסן חוגג את ההומראן שלו/AP

לוס אנג'לס דודג'רס - יוסטון 1:3 (3:3 בסדרה)

בפעם השנייה ברציפות, הוורלד סירייס תוכרע במשחק 7, כך נקבע לאחר שהלילה (בין שלישי לרביעי) הצליחו הדודג'רס להישאר בחיים בזכות ניצחון ביתי מול יוסטון.

אחרי הדרמה המטורפת של משחק 5, הסדרה חזרה לעיר המלאכים והאסטרוס קיוו לחגוג אליפות ראשונה בתולדותיהם. זה התחיל מצוין מבחינתם, כאשר ג'סטין ורלאנדר (שישה אינינגים ותשעה סטרייקאאוטים) שלט בנעשה ביד רמה וג'ורג' ספרינגר חבט באינינג השלישי לסולו הומראן, שקבע 0:1 וקירב את התואר לטקסס.

אלא שבאינינג השישי המחבטים של הדודג'רס סופסוף הגיעו לוורלאנדר, כאשר תחילה היה זה כריס טיילור, שהשווה עם דאבל ומיד אחרי קורי סיגר, שכמעט-הומראן שלו הפך לחבטת הקרבה ארוכה, בעזרתה נכנס הביתה צ'ייס אטלי הוותיק. באינינג השביעי, ג'וק פידרסן הפציץ להומראן משלו והרים את כל האצטדיון על הרגליים, לפני שקרלי ינסן נשלח לשני אינינגים וסגר את הדלת בצורה מרשימה, עם שמירה שכללה שלושה סטרייקאאוטים ואפס חבטות חובה. ריץ' היל פתח בלוס אנג'לס וסיפק 4.2 אינינגים וחמישה סטרייקאאוטים.

כאמור, הכל יוכרע הלילה (בין רביעי לחמישי, 2:20, ספורט 5), שוב בלוס אנג'לס. הדודג'רס ישלחו לגבעה את יו דרוויש, האסטרוס את לאנס מקולרס ג'וניור ובסיום הלילה הארוך שצפוי, אחת הקבוצות תחגוג בענק: האליפות הראשונה של יוסטון אי פעם, או הראשונה של הדודג'רס מאז 1988.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully