וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וורלד סירייס: יוסטון עלתה ל-2:3 על הדודג'רס אחרי 12:13 מדהים

30.10.2017 / 8:10

האסטרוס רחוקים ניצחון אחד בלבד מאליפות ראשונה בתולדותיהם, זאת לאחר משחק משוגע בטקסס, שכלל שלושה הומראנים בני שלוש ריצות ושוויון דרמטי והסתיים בווקאוף סינגל של אלכס ברגמן באינינג העשירי

שחקני יוסטון אסטרוס חוגגים. AP
איזה לילה ביוסטון/AP

יוסטון - לוס אנג'לס דודג'רס 12:13 בעשרה אינינגים (2:3 לאסטרוס)

הוורלד סירייס סיפקה עד הלילה (בין ראשון לשני) לא מעט אקשן, אבל שום דבר לא יכול היה להכין אותנו לאחד המשחקים הגדולים בתולדות הענף. לא פחות. יוסטון התקרבה מרחק ניצחון אחד מזכייה באליפות ראשונה בתולדותיה, והיא עשתה זאת בסיומה של דרמה משוגעת שנמשכה למעלה מחמש שעות. כעת, הסדרה חוזרת ללוס אנג'לס, למשחק 6, בו הדודג'רס ינסו להישאר בחיים (בין שלישי לרביעי, 2:20, ריץ' היל מול ג'סטין ורלאנדר).

אחרי שאיזנה את הסדרה במשחק הקודם, לוס אנג'לס פתחה את משחק 5 בסערה ולוגאן פורסיית' הכניס שתי ריצות עם סינגל באינינג הראשון ונכנס בעצמו בזכות טעות בהגנת המארחים. אוסטין בארנס הוסיף ריצה באינינג הרביעי ו-LA נראתה בשליטה, אך בתחתית האינינג קרלוס קוריאה צימק ויולי גרייל, האיש המושמץ של הימים האחרונים בעקבות התנועה הגזענית לעבר יו דרוויש, הפציץ הומראן בן שלוש ריצות והשווה.

הטירוף נמשך באינינג הבא. קודי בלינג'ר חבט להומראן של שלוש ריצות וקבע 4:7 ללוס אנג'לס, אלא שבתחתית האינינג, חוזה אלטובה ענה עם עוד הומראן של שלוש ריצות ושוב, שוויון. בלינג'ר, עם טריפל, החזיר את היתרון לדודג'רס באינינג השביעי, אבל הומראן של ג'ורג' ספרינגר איזן בתחתית האינינג ומיד אחריו, דאבל של אלטובה והומראן בן שתי ריצות ממחבטו של קוריאה קבעו 8:11 מבטיח למארחת.

גמור? ממש לא. קורי סיגר צימק באינינג השמיני בדאבל ובתחתית האינינג, סולו הומר של בריאן מקאן החזיר את היתרון לשלוש, אלא שבאינינג התשיעי LA חזרה לחיים עם הומראן בן שתי ריצות של יאסייל פויג וסינגל משווה של כריס טיילור, ששלח את המשחק לאקסטרה אינינגים. שם, אלכס ברגמן, אחד מגיבורי הסדרה עד כה, חבט לסינגל שהכניס את הריצה המנצחת והעיף את האצטדיון לשמיים.

דאלאס קייקל שרד רק 3.2 אינינגים ביוסטון וקלייטון קרשאו יצא אחרי 4.2 בלוס אנג'לס, כאשר שניהם נראים מותשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully