וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המטרה של וואקמה: להצטיין עד ינואר ולנצל את סעיף השחרור מהפועל באר שבע

30.10.2017 / 7:39

סוכנים ניגרים ממשיכים לנסות לשדך לכוכב הפועל באר שבע קבוצות בסין. ההתאחדות ערכה בדיקות פתע לחומרים אסורים, בן ביטון ומיגל ויטור נדגמו. וגם: כך ג'ון אוגו עזר לאלופה לנצח מבלי לשחק

צילום ועריכה: קובי אליהו

1. מליקסון: "אחרי המשחק מול רעננה, הסתכלנו במראה"

בהפועל באר שבע משוכנעים שהתקופה הלא טובה נמצאת מאחוריהם. אמש (שני) חזרה האלופה מפיגור כדי לנצח 1:3 את מ.ס אשדוד בחוץ, ושבוע אחרי הניצחון הגדול על מכבי תל אביב, היא נראית שוב על דרך המלך. "היה חשוב להחזיר את הביטחון לעצמנו. תמיד ידענו שאנחנו טובים, אבל התקופה האחרונה הורידה את הביטחון. עכשיו נצטרך לשמור על הרמה ולהשתפר כדי לחזור להיות באר שבע האמיתית", אמר אחד השחקנים.

בקבוצה החמיאו למאור מליקסון שחוגג היום יום הולדת 33. כמחווה לרגל ציון הדרך, ג'ון אוגו וטוני וואקמה הניפו אותו על הכתפיים אל מול הקהל בסיום. "המחצית הראשונה דווקא הייתה היותר טובה שלי, אבל הכדור לא רצה להיכנס. יכולנו לסיים את המשחק יותר מוקדם", טען מליקסון. "מגיע קרדיט לשחקנים שלא שיחקו הרבה זמן, כמו מתן (אוחיון, ש.ו) ומיכאל (אוחנה, ש.ו) ונכנסו ישר טוב להרכב". מליקסון הוסיף: "ברק אמר דברים נכונים אחרי רעננה. הסתכלנו במראה ושיפרנו את מה שצריך".

מהראן ראדי, דודו גורש ואליניב ברדה, שחזר אחרי תקופה ארוכה, קיבלו את רוב המחמאות. הקפטן אף בישל את השער הראשון.

עוד בנושא

הפועל באר שבע ניצחה 1:3 את מ.ס. אשדוד, צמד לוואקמה
ברק בכר: "עשינו ניצחון של אופי", אליניב ברדה: "כיף לחזור"
קינדה סיבך את באר שבע וניצח בדו קרב, אוחנה חגג בסיום

מאור מליקסון שחקן הפועל באר שבע מול ויקטור גנב שחקן מ.ס. אשדוד. ברני ארדוב
מתנת יום הולדת מהחברים. מליקסון אמש/ברני ארדוב

2. בראון ובן ביטון הפצועים יעברו צילום

למרות הניצחון, בבאר שבע שוב מודאגים בשל פציעות. כבר בדקות הראשונות הרגיש וובה בראון כאבים בשריר הירך האחורי, והבוקר הוא ויעבור צילום כדי לברר מה חומרת הפציעה. גם בן ביטון חש מתיחה בשריר הירך האחורי, במקום בו סבל מפציעה שהתאושש ממנה רק לאחרונה. גם המגן יעבור היום צילום כשבקבוצה מקווים שלא מדובר במשהו חמור. בכל מקרה השניים לא צפויים להיות כשירים למשחק ביום חמישי נגד סטיאווה בוקרשט.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אנתוני וואקמה שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
מתכנן את נתיב היציאה. וואקמה/ברני ארדוב

3. המטרה של וואקמה: להצטיין עד ינואר ולנצל את סעיף השחרור

למרות שג'ון אוגו לא שיחק אתמול, היה לו תפקיד מכריע בניצחון אמש. הקשר הניגרי עמד במחצית השנייה ביציע הכבוד, במרחק של כמה מטרים בודדים מחברו הטוב טוני וואקמה. במהלך המשחק אוגו קרא לוואקמה וסינן לו בסוד הערה קטנה. דקה לאחר מכן, וואקמה כבש את הראשון שלו וסימן לאוגו שהשער מוקדש לו. התסריט חזר על עצמו במדויק גם לפני השער השני של וואקמה. לאחר מכן אוגו עוד צעק לעבר וואקמה שיש לו זמן לכבוש שער נוסף, אך זה כבר לא התגשם.

בכל מקרה, בקבוצה מעריכים שאוגו לא ייעדר עוד זמן רב, אך הוא עדיין בספק גדול למשחק בחמישי. חאתם עבד אלחמיד או ראדי ישחקו בעמדת הקשר האחורי במקומו.

בקבוצה שיבחו את טוני וואקמה, שנראה כמי שחוזר לעצמו. גורמים בניגריה מספרים שוואקמה נחוש מאוד לרשום חודשיים טובים עד חלון ההעברות בינואר. אם אז תגיע הצעה, לטענת אותם גורמים הוא עשוי לבקש לנצל את ההבטחה שניתנה לו "להפעיל" את סעיף השחרור בגובה של חמישה מיליון דולר. אגב, סוכנים בניגריה מנסים כל העת להביא הצעה לשחקן מהליגה הסינית. לטענתם, כמה קבוצות כבר מעוניינות בשחקן.

עמיר נוסבאום עוזר מאמן הפועל באר שבע עם בן ביטון. ברני ארדוב
גם הוא נבדק. בן ביטון/ברני ארדוב

4. ההתאחדות הפתיעה את באר שבע עם בדיקת פתע לחומרים אסורים

מאז פרשת שיר צדק, המונח "חומרים אסורים" הפך לסיוט של שחקני הקבוצה. אתמול הודיעה ההתאחדות על בדיקות פתע אחרי המשחק. שמם של בן ביטון ומיגל ויטור שלא שיחק הוגרל. בחדר הבדיקות עוד חתם איש צוות רפואי של באר שבע בזמן שביטון לגם מבקבוק המים כדי לעזור לזרז עניינים. אם מישהו ציפה שהסיטואציה תלחיץ את אנשי באר שבע, הם דווקא נראו די נינוחים. בקבוצה הסבירו שמאז פרשת צדק הופסק מתן תוספי התזונה לשחקנים באופן גורף. כך שאם מישהו חלילה ייכשל, יהיה מדובר בשימוש שלא במסגרת הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully