וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וורלד סירייס: לוס אנג'לס דודג'רס ניצחה 2:6 ביוסטון וקבעה 2:2 בסדרה

29.10.2017 / 6:02

הקבוצה מעיר המלאכים הבטיחה לעצמה משחק בית אחד נוסף לפחות בזכות חמש ריצות באינינג התשיעי, שלוש מתוכן מהומראן של ג'וק פידרסן. בליל ראשון (2:20): משחק 5 בין דאלאס קייקל לקלייטון קרשאו

ג'וק פידרסן חוגג עם שחקני לוס אנג'לס דודג'רס. AP
הומראן גדול שהבטיח את הניצחון. פידרסן/AP

יוסטון - לוס אנג'לס דודג'רס 6:2 (2:2 בסדרה)

עד הלילה (בין שבת לראשון), האסטרוס לא הפסידו אף משחק ביתי בפלייאוף הזה, אלא שלוס אנג'לס, שידעה שהפסד שלישי ברציפות בסדרה ירחיק אותה משמעותית מחלום האליפות, התעוררה בדיוק ברגע הנכון ולפני שנהיה מאוחר מדי עבורה ועם ניצחון חוץ יקר, היא קבעה שהסדרה תחזור בהמשך השבוע לעיר המלאכים, לכל הפחות למשחק אחד.

ג'ורג' ספרינגר חבט להומראן באינינג השישי והעלה את יוסטון ל-0:1 וביציעים כבר החלו להריח את ה-1:3 בסדרה, אבל באינינג הבא הצליח לוגאן פורסיית לאזן עם סינגל ובאינינג התשיעי המחבטים של הדודג'רס הגיעו לעבודה. קודי בלינג'ר השלים מהפך עם דאבל שהכניס ריצה בודדת, אוסטין בארנס העלה ל-1:3 עם חבטת הקרבה ולקינוח, ג'וק פידרסן הפציץ הומראן בן שלוש ריצות, שקבע 1:6 וסגר את הסיפור. בתחתית האינינג, היהודי השני בסדרה, זה של יוסטון, אלכס ברגמן, חבט להומראן משלו וצימק, אך לא יותר מזה.

אלכס ווד סיפק 5.2 ושלושה סטרייקאאוטים לדודג'רס ואילו צ'רלי מורטון הרשים עם 6.1 ושבע הכשות ביוסטון, אך הפעם הבולפן התרסק. משחק 5 ייערך הלילה (בין ראשון לשני, 2:20) ויפגיש לקרב גדול בין דאלאס קיוקל לקלייטון קרשאו, שינסה לרשום ניצחון נוסף ולשלוח את הסדרה ללוס אנג'לס כשהדודג'רס ביתרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully