וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידן ורד מחוץ לסגל. גורם בבית"ר: "הקהל לא ייתן יד למקרה אצילי 2"

28.10.2017 / 19:10

הקשר ערך אימונים מלאים בחמישי ושישי, אבל נותר מחוץ לסגל לקראת אשקלון בגלל המחלוקת לגבי בסיס החוזה - פיקס או פרמיות ונקודות. במועדון אמרו: "יש פערים, מקווים שנסתדר בקרוב"

עידן ורד שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
וירוס או חוזה? עידן ורד/ברני ארדוב

עידן ורד, קשרה וכוכבה של בית"ר ירושלים, הוצא מהסגל למשחק של הקבוצה הערב (20:30) מול הפועל אשקלון. ורד היה חולה בימים האחרונים, אך השחקן שערך אימונים מלאים בחמישי ושישי טען בפני אנשי המועדון שהוא כשיר לגמרי ויכול לפתוח במשחק, אם כי בבית"ר אמרו שזה אחרי בדיקה שהוא עבר בתחילת השבוע וכדורים שקיבל.

אנשי הקבוצה הכחישו את הטענה כי הוצאתו מהסגל קשורה בעובדה שהוא עדיין לא חתם על חוזה חדש, אלא בגלל שהם לא רוצים לסכנו, אבל במועדון היו שהודו כי הסחבת בנוגע לחתימה משחקת תפקיד חשוב. "זה לא סוד, מדברים על זה כבר זמן מה", אמר גורם במועדון. "בית"ר ישבה עם אבא של עידן ויש פערים. מקווים שזה יסתדר בשבועות הקרובים כי הקהל לא ייתן יד למקרה אצילי 2".

סלע המחלוקת בין ורד לבית"ר: הצדדים סיכמו את שכרו של הקשר לשלוש השנים הקרובות, אך לא הוחלט האם יהיה זה חוזה פיקס או שהוא יתבסס על פרמיות ונקודות. את הנושא הזה מקווים במועדון לפתור עד לחזרה מפגרת חודש נובמבר.

ורד בן ה-28 נמצא בכושר מצוין מאז תחילת העונה. הוא מוביל את בית"ר ירושלים בשערים (ארבעה - כמו איתי שכטר) ובבישולים (חמישה) וחתום על 18 מסירות מפתח עד כה, כשבשתי הקטגוריות האחרונות הוא שני בליגה רק לחנן ממן מהפועל חיפה.

בית"ר ירושלים ניצחה במחזור הליגה הקודם 1:2 את מכבי חיפה והצליחה לשמור על המקום השני עם 17 נקודות מ-24 אפשריות. אולם, על הקבוצה העיבה פרשת שיתוף ששת הזרים מול עירוני קרית שמונה וההפסד בגביע הטוטו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully