וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וורלד סירייס: יוסטון השלימה מהפך ועלתה ל-1:2 מול הדודג'רס

28.10.2017 / 7:08

אחרי הניצחון המשוגע במשחק 2, האסטרוס שמרו על המאזן המושלם במשחקי הבית בפלייאוף הזה והתקרבו מרחק שני ניצחונות מאליפות. בראד פיקוק כיכב מהבולפן

ג'ורג' ספרינגר יוסטון אסטרוס מול קודי בלינג'ר לוס אנג'לס דודג'רס. AP
ספרינגר מנסה להקדים את בלינג'ר/AP

יוסטון - לוס אנג'לס דודג'רס 3:5 (1:2 לאסטרוס)

האסטרוס, שטרם הפסידו בבית בפלייאוף הזה, חזרו לטקסס מעודדים מהניצחון המשוגע בלוס אנג'לס במשחק 2 והשלימו מהפך בסדרה. אם ימשיכו לשמור על הביתיות שלהם, הם יזכו באליפות כבר בעוד יומיים, לעיני הקהל שלהם. משחק 4 יתקיים בליל שבת (3:20, צ'רלי מורטון מול אלכס ווד).

יוסטון לא חיכתה יותר מדי הלילה וכבר באינינג השני הגיע בגדול ליו דרוויש, שעד כה נהנה מפלייאוף מצוין. זה התחיל עם סולו הומראן של יולי גרייל ונמשך עם שלוש ריצות נוספות שקבעו 0:4 בסיום האינינג הזה.

לוס אנג'לס ניסתה להגיב והצליחה לצמד באינינג הבא עם ריצה בודדת, אבל אוון גטיס החזיר את היתרון לארבע ריצות באינינג החמישי. האורחים לא אמרו נואש ועם קצת בייסבול חכם וקצת מזל, צימקו עם שתי ריצות באינינג השישי והשאירו לעצמם סיכוי לקאמבק, אבל לא יותר מזה.

לאנס מקולרס ג'וניורס, אחד הגיבורים השקטים של יוסטון בפלייאוף, רשם 5.1 אינינגים ושלושה סטרייקאאוטים והוחלף בבראד פיקוק, שנתן קונצרט עד לסיום כשהוא לא מאפשר אף חבטה ומכיש ארבעה משחקני הדודג'רס. דרוויש נמשה אחרי אינינג ושני שליש והבולפן במקומו ולא הרשה עוד ריצה "על חשבונו", אך זה לא הספיק ולוס אנג'לס תצטרך כעת לעבוד קשה כדי לחזור לעניינים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully