וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בולטימור השפילה את מיאמי עם 0:40, פציעה מדאיגה לג'ו פלאקו

27.10.2017 / 7:01

הרייבנס עצרו לדולפינס רצף של שלושה ניצחונות בצורה חד צדדית, אבל איבדו את הקוורטרבק לקראת המחצית, אחרי שקיקו אלונסו תיקל אותו בעוצמה באזור הראש

ג'ו פלאקו בולטימור רייבנס פצוע. AP
נראה מבולבל אחרי המכה. פלאקו/AP

בולטימור (4:4) - מיאמי (3:4) 0:40

המחזור השמיני ב-NFL יצא הלילה (בין חמישי לשישי) לדרך כאשר בולטימור, הקבוצה הראשונה בליגה שמשלימה מחצית מכמות משחקיה לעונה זו, השפילה את הדולפינס, שנבלמו אחרי רצף של שלושה ניצחונות, כולל שני קאמבקים גדולים בשבועיים הקודמים.

ג'רמי מקלין תפס באמצע הרבע הראשון לטאצ'דאון של 34 יארד מג'ו פלאקו וג'סטין טאקר הוסיף צמד שערי שדה יפים ברבע הבא (55 ו-48 יארד), לפני הרגע המדאיג של המשחק. פלאקו יצא קדימה לריצה וקיקו אלונסו תיקל אותו בחריפות באזור הראש. הקסדה נפלה לקוורטרבק של בולטימור וברגעים שאחרי הכניסה הזו הוא נראה מבולבל מאוד, נטש את המשחק ולא חזר כמובן.

ריאן מאלט נכנס במקום פלאקו ומיד מסר לבנג'מין ווטסון לטאצ'דאון שקבע 0:20 בהפסקה, כאשר ברבע העורבים המשיכו את ההתעללות עם עוד שלושה טאצ'דאונים, שניים מתוכם בפיק סיקסים. מאלט הסתפק ב-3 מ-7 ל-20 יארד וטאצ'דאון, למרות ששיחק למעלה ממחצית. פלאקו סיים עם 101 יארד וטאצ'דאון ואלכס קולינס כיכב עם 113 יארד בריצה. מאט מור, שהחליף את ג'יי קאטלר הפצוע, היה נורא עם 176 יארד ב-25 מ-44 בלבד ושני איבודים, שכאמור חזרו כל הדרך לצד השני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully