וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ג'ו ג'ירארדי עוזב את תפקידו בניו יורק יאנקיז

26.10.2017 / 18:11

המנג'ר שהוביל את הפסים בעשור האחרון, זכה באליפות ב-2009 והגיע העונה במפתיע עד למשחק 7 בגמר האמריקן ליג, ייפרד מהמועדון. בניו יורק עדיין לא יודעים מי יחליף אותו

ג'ו ג'ירארדי מאמן ניו יורק יאנקיז. Leon Halip, GettyImages
דווקא אחרי עונה מפתיעה לטובה. ג'ירארדי/GettyImages, Leon Halip

דווקא בסיומה של עונה מצוינת, שנעצרה רק במשחק 7 של ה-ALCS מול יוסטון, בניו יורק יאנקיז החליטו להיפרד מהמנג'ר שלהם בעשור האחרון, ג'ו ג'ירארדי, כך על פי דיווח של ESPN.

ג'ירארדי, שמונה לתפקיד ב-2008 אחרי עונה אחת עם המארלינס, הוביל את הקבוצה לאליפות ב-2009, אך מאז היאנקיז מכמה עונות לא מוצלחות בסטנדרטים שלהם ופספסו את הפלייאוף בשלוש מארבע העונות הקודמות, כאשר בעונה בה כן העפילו (2015) הם הודחו כבר אחרי משחק אחד.

העונה לעומת זאת, בניו יורק קיוו לראות ניצוצות של התפתחות מהקבוצה הצעירה והמבטיחה שהם בנו והצליחו להתעלות על כל הציפיות. ארון ג'אדג' פרץ בענק, שחקנים נוספים בסגל התעלו והפסים עשו ריצה מרשימה בפלייאוף, עם ניצחון בווילד קארד על מינסוטה, חזרה מפיגור 2:0 ל-2:3 על סגנית האלופה היוצאת קליבלנד (במשחק 2, ג'ירארדי לא ביקש מהשופטים לצפות בהילוך חוזר שהיה פועל לטובת היאנקיז, והם הפסידו, מה שהוביל לביקורת עזה נגדו) ועוד קאמבק מ-2:0 ל-2:3, הפעם על יוסטון בגמר החטיבה. לצערם, האסטרוס ניצחו בבית במשחקים 6 ו-7 והמשיכו לוורלד סירייס, אך התחושה בברונקס בתום העונה הייתה חיובית, מה שהופך את הפרידה מג'ירארדי למפתיע משהו, למרות שמועות בנושא בתקופה האחרונה.

ג'ירארדי בן ה-53, שהשיג מאזן של 710:910 בעשר עונותיו עם היאנקיז (וזכה עם הקבוצה גם בשלוש אליפויות בארבע עונותיו כתופס שלה) סיים חוזה של 16 מיליון דולר לארבע שנים והיאנקיז החליטו שלא להעניק לו חוזה חדש. נכון לרגע זה, לא ברור כלל מי יהיה מחליפו של ג'ירארדי והיאנקיז עשויים לחפש שם גדול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully