וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב פיטרה את מוטי איוניר

26.10.2017 / 14:21

זעזוע במתחם חודרוב: המאמן הולך הביתה אחרי שלושה משחקי ליגה ללא ניצחון וההדחה מגביע הטוטו ע"י הפועל רמת גן. הבעלים שרון ניסנוב אמר לוואלה! ספורט: "הרגשתי שזה מה שצריך לעשות". קובי רפואה מועמד

מאמן הפועל תל אביב מוטי איוניר. קובי אליהו
"מודה על ההזדמנות". מוטי איוניר/קובי אליהו

זעזוע בהפועל תל אביב: מאמן הקבוצה מוטי איוניר פוטר היום (חמישי) מתפקידו בעקבות רצף התוצאות הלא טובות בחודש האחרון. המועדון הוציא הודעה בה נכתב כי "לאחר פגישה שנערכה היום בין הבעלים שרון ניסנוב והמאמן מוטי איוניר, החליטו הצדדים על פרידה משותפת וברוח טובה".

מאז ההפסד להפועל רמת גן בגביע הטוטו בשלישי הלחץ על הבעלים של המועדון לעשות זעזוע הלך וגדל. על אף זאת, אתמול לא הייתה כוונה של ראשי המועדון לפטר את מוטי איוניר, בטח שלא לפני המשחק מול קטמון. יתרה מכך, בעלי המועדון התבטאו בנושא והבהירו שההחלטה תתקבל רק בשבוע הבא. אלא שהיום בשעות הצהריים מוטי איוניר ערך שיחה עם שרון ניסנוב ובשיחה דובר על המצב המקצועי הקשה שהקבוצה נקלעה אליו. מאחר שלא נמצאו פתרונות ולא היה נראה שאיוניר מאמין שהוא האיש שיכול להוציא את הקבוצה מהמשבר, החליטו הצדדים להיפרד ברוח טובה. אחת מהבעיות עוד לפני הפיטורים היתה הפיצויים הגבוהים שהפועל תל אביב תצטרך לשלם למאמן ועל פי השיחה היום הצדדים עדיין לא הגיעו לסיכום בנושא.

"אין לנו מילה אחת רעה על מוטי", טען גורם בכיר במועדון, "בעינינו הוא עדיין מאמן טוב שנקלע יחד עם הקבוצה לסיטואציה שבה כנראה לא היו לו הפתרונות איך להוציא את הקבוצה מהמשבר ולכן החלטנו ביחד על הפסקת עבודתו. אנחנו לרגע לא מצטערים שהוא הגיע למועדון, אנחנו כן מצטערים על הדרך שבה זה הסתיים". בהפועל תל אביב טוענים כי יש לא מעט מועמדים לתפקיד וכי החלטה לא תתקבל בפזיזות. עם זאת, גורמים בקבוצה כבר החלו לעבוד על מחליף לאיוניר ובדקו את האפשרות למנות במקומו את קובי רפואה, שהחל את העונה כמאמן מכבי פתח תקוה אך התפטר מתפקידו בעקבות פתיחת העונה הלא טובה.

שרון ניסנוב אמר לוואלה! ספורט: "הרגשתי שאני צריך לעשות את השיחה הזאת כדי להבין איפה הדברים עומדים. ראיתי שעל הקבוצה עוברת תקופה לא טובה והרגשתי שזה מה שצריך לעשות. בשיחה אני ומוטי החלטנו שזה הדבר הטוב בשביל שני הצדדים. לצערי הקדנציה של מוטי הסתיימה הרבה לפני מה שתכננו, אבל זה הרגיש לכולם כצעד הנכון. אנחנו רוצים לעבור את השבוע הזה בשלום ובשבוע הבא נשב ונחליט מי הם המועמדים שלנו לקבוצה. אין לנו כרגע מועמד עדיף".

קובי רפואה מאמן מכבי פתח תקוה. אדריאן הרבשטיין
יחליף את איוניר? רפואה/אדריאן הרבשטיין

הבעלים שרון ניסנוב אמר בנושא: "אנו מודים למוטי איוניר על תקופתו במועדון. ניסינו להצליח ביחד, אבל לצערי דרכינו נפרדות מוקדם משציפינו. כמו בכל מערכת יחסים, לעתים מגיע שלב בו יש צורך בשינוי ושני הצדדים הבינו זאת. אנו מאחלים למוטי הצלחה בהמשך הדרך".

מוטי איוניר אמר: "אני מודה לבעלים, לשחקנים ולאוהדים על ההזדמנות שניתנה לי ומאחל למועדון הצלחה גדולה בהמשך הדרך וחזרה כבר בתום העונה הקרובה אל ליגת העל".

אימון הערב יועבר על עומר פרץ, שככל הנראה ידריך את הקבוצה מחר במשחק מול קטמון. לצד זה, מי שיחזור למועדון לקדנציה שלישית כמנהל הקבוצה הוא מורדי דדון.
דדון, שפוטר על ידי אמיר כבירי לפני כשנתיים, יחזור לתפקיד בו היה שנים. בניגוד לטענות הקודמות הוא יועסק במשרה חלקית ויחליף את המנהלת נטלי שוסטר שמסיימת את תפקידה מחר אחרי המשחק מול הפועל קטמון.

איוניר והקבוצה שלו פתחו בסערה את העונה, אך נקלעו לרצף של שלושה משחקי ליגה ללא ניצחון כולל הפסד מביך לעירוני נשר. היכולת החלשה נמשכה גם בגביע הטוטו שם הפסידה הקבוצה להפועל רמת גן ביום שלישי והודחה מהמפעל. כזכור, גם בעונה שעברה איוניר סיים את תפקידו כמאמן עירוני קרית שמונה בדיוק באותו שלב, במחזור השמיני. לאחר הפיטורים של איוניר, עוזר המאמן ניב סידי הודיע לראשי הקבוצה כי הוא עוזב את תפקידו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
seperator

הבעלים איציק ניסנוב העביר מסר לאוהדי הקבוצה:

"ברצוני לפנות אליכם באופן אישי ולהבהיר כי אנו ערים למצב ומבטיחים לכם שכל אנשי המועדון, מהבעלים ועד אחרון העובדים, עושים הכל על מנת שהפועל תעמוד במשימה שלה – להעפיל בתום העונה אל ליגת העל. איש אינו חסין מטעויות - וכולכם יודעים שכל מהלך שלנו נעשה, בראש ובראשונה, מאהבת המועדון.

אנו מעריכים מאוד את התמיכה שלכם לאורך העונה, בכל מגרש בארץ. עם זאת, צר לי על כך שחלק מהאוהדים בוחרים לפרוק את תסכולם המובן לי, בנקיטת פעולות שגורמות נזק אדיר למועדון לטווח הקצר והארוך, בגינן ספגנו בין היתר גם עונש רדיוס.

לי באופן אישי יש בקשה אחת מכם, היו סבלניים. בימים אלה המועדון עובר שינויים מקצועיים ומנהלתיים ואני מבטיח לכל אחד ואחת מכם שנצא מהתקופה הזו מחוזקים. תנו לנו בבקשה את השקט שאנחנו צריכים בשביל להחזיר את הפועל אל מקומה הטבעי כבר בתום העונה הנוכחית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully