וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתי שכטר: "במועדון גדול קורים הרבה דברים, הראש כבר באשקלון"

26.10.2017 / 13:10

בית"ר ירושלים ערכה מסע"ת לקראת אשקלון (שבת, 20:30), החלוץ התייחס לסוגיית שיתוף ששת הזרים: "ידעתי את זה כשנכנסתי כמחליף". בן זקן: "רצינו לנצח את קרית שמונה עד השנייה האחרונה"

צילום: יוני ריקנר, עריכה: מתן חדד

יממה לאחר ההפסד לקרית שמונה והפארסה בגביע הטוטו, בית"ר ירושלים ערכה היום (חמישי) מסיבת עיתונאים לקראת המשחק נגד הפועל אשקלון ביום שבת (20:30). בני בן זקן המאמן התייצב למסע"ת ונאלץ להתייחס בעיקר לשאלות על כך ששיתף שישה זרים אתמול בקרית שמונה, זאת למרות שהתקנון מאפשר שיתוף של חמישה זרים בלבד בגביע הטוטו.

בני בן זקן בית"ר ירושלים.
הקבוצה מנצחת, אבל הוא תחת ביקורת. בן זקן

בני בן זקן אמר במסע"ת: "לגבי המשחק מול קרית שמונה, רצינו לנצח עד השנייה האחרונה. ראינו שהשחקנים התאמצו וגם בוריס עלה לכדור הקרן של השניות האחרונות. עשינו שני ניצחונות יפים מאוד מול מכבי נתניה ומכבי חיפה. זיהינו חולשות של היריבה וניצלנו חוזקות שלנו ומגיע לשחקנים שלנו כבוד על כך. מאוד שמחים על הנקודות. כבשנו הרבה שערים במשחקים האחרונים, למרות שלא תמיד אנחנו דומיננטיים. יש לנו מטרות שהמועדון יצליח, יש לנו סגל רחב ואנחנו עושים הכול במקצועיות ורגישות".

על המשחק מול אשקלון: "היא קבוצה שהקשתה על כל היריבות. קבוצה טובה שתקשה עלינו אבל אנחנו רוצים מאוד לנצח במשחק הזה. אני שמח בשביל עידן ורד שהוא בא לידי ביטוי".

איתי שכטר אמר: "אני כבר עליתי למגרש בידיעה ששיתפנו שישה זרים. אלו דברים שקורים בכדורגל, הראש שלנו כבר ביום שבת ובמשחק מול אשקלון. במועדון גדול כמו בית"ר ירושלים קורים הרבה דברים. יש פה קהל ענק, אנחנו נצטרך לבוא כיחידה אחת כדי לתת את הכול שהמועדון יהיה למעלה כמה שיותר. אנחנו רואים שליגת העל מאוד קשה וכל קבוצה שלא מוכנה נענשת. ראינו גם איך מכבי תל אביב איבדה נקודות מול אשקלון. אני מאמין שיהיה משחק קשה".

אושרי דודאי הדובר התייחס לסוגיית שיתוף ששת הזרים ואמר: "ברור לנו שאירוע זה לא יכול לקרות. אנחנו נפיק לקחים ונסיק את המסקנות".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully