וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וורלד סירייס: יוסטון ניצחה ב-11 אינינגים וקבעה שוויון 1:1 מול הדודג'רס

26.10.2017 / 9:18

משחק 2 סיפק דרמה אדירה בעיר המלאכים, כאשר האסטרוס חזרו מפיגור 3:1 לקראת הסיום, עלו ל-3:5 באינינג העשירי והצליחו להתמודד עם קאמבק של הדודג'רס כדי להעביר אליהם את יתרון הביתיות

קרלוס קוריאה יוסטון אסטרוס. AP
אחד מגיבורי הערב. קוריאה/AP

לוס אנג'לס דודג'רס - יוסטון 7:6 ב-11 אינינגים (1:1 בסדרה)

אחרי שנכנעו במשחק הראשון, האסטרוס ידעו שהפסד נוסף בעיר המלאכים יסבך אותם מאוד בוורלד סירייס הזה. בסיומו של משחק דרמטי ביותר, אולי הכי מותח שהיה בפלייאוף הזה עד כה, הם השיגו את ניצחון החוץ שלהם והעבירו את יתרון הביתיות אליהם. כעת, הם יחזרו ליוסטון, שם טרם הפסידו בפלייאוף הנוכחי, בידיעה ששלושה ניצחונות בית שווים אליפות.

אלכס ברגמן, שחבט להומראן במשחק הראשון, העלה את האורחים על הלוח גם הפעם, עם סינגל באינינג השלישי, אלא שג'וק פידרסן איזן עם סולו הומר באינינג החמישי וקורי סיגר השלים מהפך עם הומראן בן שתי ריצות בשישי. יוסטון ידעה שהיא חייבת לייצר משהו בהתקפה ואחרי כמעט שני משחקים בהם התקשתה, הכל פתאום התחבר. סינגל של קרלוס קוריאה בשמיני צימק והומראן של מרווין גונסאלס באינינג התשיעי שלח את המשחק להארכה.

באינינג הבא, יוסטון כבר הריחה את הניצחון, כאשר חוזה אלטובה וקוריאה ירו בזה אחר זה להומראנים, אך בתחתית האינינג הדודג'רס חזרו בענק, עם הומר של יאסייל פויג וסינגל של קיקה הרננדס, שקבע 5:5. באינינג ה-11 סופסוף הושגה הכרעה, וגם זה בקושי. ג'ורג' ספרינגר חבט להומראן נוסף עבור יוסטון והעלה ל-5:7 וצ'רלי קולברסון עוד צימק בסולו הומר משלו בתחתית האינינג לפני שיוסטון איכשהו הצליחה לסגור את הדלת סופסוף ולנצח.

האורחים קיבלו שישה אינינגים וחמישה סטרייקאאוטים מג'סטין ורלאנדר, בעוד ריץ' היל סיפק ארבעה ושבעה בדודג'רס. משחק 3 ייערך ביוסטון בלילה שבין שישי לשבת (3:09), כאשר לאנס מקולרס ג'וניור יפגוש את יו דרוויש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully