וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלחץ בהפועל ירושלים עולה, קציקאריס הדגיש: יש לצרף שחקן בהקדם

26.10.2017 / 8:02

האלופה צנחה למאזן 3:0 ביורוקאפ, המאמן שזעם על השחקנים ("למה לא התחלתם את המשחק ככה?") יקדם צירוף מחליף לג'רלס כשפניות כבר נעשו לפארגו ומקאלב. אוחיון: "לא נופלים מאף קבוצה"

צילום: גדעון צנטנר, עריכה: מתן חדד

אם המצב החברתי בחדר ההלבשה לא הספיק, הרי שמד הלחץ בהפועל ירושלים עלה אמש (רביעי) משמעותית לאחר ההפסד השלישי ברציפות ביורוקאפ - הפעם 91:83 בבית לבאיירן מינכן.

ברבע הראשון החמישייה הפותחת, כמו גם היורשת שלה, התרוצצו נואשות בניסיון לסתום את החורים בהגנה. ירושלים הפסידה את המשחק הזה למעשה בעשר הדקות הראשונות, שהסתיימו ב-31:12. על התקפה לא היה כמעט על מה לדבר, וגם הקאמבק בניצוחו של אוסטין דיי, שהוריד פיגור בן 23 נקודות ל-6 בלבד, לא הספיק.

אנשי ההנהלה נראו טרודים מהפתיחה הגרועה של ירושלים באירופה. מאחורי הקלעים מנהלים בשורות האלופה שיחות אינטנסיביות בנוגע לצירוף שחקן במקום קרטיס ג'רלס, כשההפסד העלה את תחושת הדחיפות בהחתמת שחקן נוסף. שני שחקנים שנבדקו הם ג'רמי פארגו ובו מקאלב הוותיק, ובהנהלה כבר פנו לשניהם. ההכרעה בנוגע לזהות הגארד עליו תלך הקבוצה תיפול בהתאם להחלטה שיקבל פוטיס קציקאריס, אולם בשיחות פנימיות הדגיש המאמן אמש כי יש לצרף שחקן בהקדם.

בחדר ההלבשה, נראו שחקני ירושלים מאוכזבים מאוד. המאמן זעם בסיום על השחקנים: "לא הופענו למשחק ונלחמו כמו ברבע האחרון. למה אתם לא פותחים את המשחק אגרסיבי? צריך לשחק מההתחלה ככה!" אמר להם. עם זאת, לשחקנים הובהר כי "שום דבר לא נסגר באירופה".

עוד בנושא:

פוטיס קציקאריס: "הרבע האחרון היה מאמץ גדול של כולם"
יורוקאפ: הפועל ירושלים הפסידה לבאיירן מינכן 91:83

פוטיס קציקאריס מאמן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
משהו חייב להשתנות. קציקאריס/ברני ארדוב

אוסטין דיי, שסיים עם 28 נקודות אך יצא בחמש עבירות דקה לסיום, סיכם: "היינו צריכים להיות מרוכזים מהתחלה, הם קבוצה מצוינת וחכמה היינו צריכים לעשות דברים נכון מהתחלה, ולא כמו הרבע הראשון והמחצית הראשונה, זה לא יכול להיות. היינו קבוצה שונה במחצית השנייה וצריך לשמור על אינטנסיביות טובה". דיי הגיב בעצבנות כאשר נשאל האם באיירן טובה יותר מירושלים וענה: "אתם חושבים ככה? אם הם היו טובים מאיתנו , לא היינו חוזרים".

דיי אף התרעם על העבירה הטכנית שספג ואמר: "אני לא חשוב שעשיתי עבירה, היו שתי דקות ולשרוק עבירה טכנית שמשנה ככה את המשחק זה חבל. חבל מאוד, אז הם שינו הכל, וגם אני באופן אישי צריך ללמוד לא להיות מראש במצב הזה".

יוגב אוחיון הוסיף: "ברבע האחרון הרמנו את האינטנסיביות ההגנתית וזה רק מראה איך אנחנו צריכים להיות למשך כל ארבעים הדקות, חבל שהתחלנו כשכבר היינו במינוס 20. היינו בעמדה לחזור למשחק ולנצח , היה חסר לנו פוש אחרון , אבל אסור לנו להסתמך על דברים כאלה. חשוב להמשיך לעבוד קשה, לא להסתכל על ההפסדים הללו כעל סוף העולם, אם נמשיך לרוץ ולהשיג סלים קלים הכל יהיה יותר טוב".

על כך שירושלים נמצאת במאזן בעייתי באירופה אמר אוחיון: "הכל אפשרי, אנחנו לא נופלים מאף קבוצה, אם נשחק הגנה טובה כמו ברבע האחרון נוכל לנצח את המשחקים הבאים. אני לא רוצה להתייחס לבנייה של הקבוצה אלא לשחק כדורסל יותר טוב , גם הגנתית וגם התקפית וזה מתחיל הכל באינטנסיביות. אנחנו צריכים להתרכז במי שיש לנו בקבוצה ולא במי שאין".

שותף בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

עוד באותו נושא

פוטיס קציקאריס: "הרבע האחרון היה מאמץ גדול של כולם"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully