וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי אוחנה: "נערוך בדיקה מקיפה ונסיק מסקנות, אל תצפו לעריפת ראשים"

26.10.2017 / 7:16

בית"ר ירושלים תספוג הפסד טכני וקנס כלשהו בשל שיתוף שישה זרים נגד קרית שמונה. מנהל הקבוצה אלי מנצור עלול לשלם את המחיר ("כואב הלב לראות מה עובר עליו"), טביב נרגע: "זה מרגיז, אבל צריך לעבור הלאה ולא לבכות"

אלי אוחנה נציג הבעלים בית"ר ירושלים. קובי אליהו
משדר סבלנות. אוחנה/קובי אליהו

בבית"ר ירושלים היו עסוקים עד לשעת לילה מאוחרת בנושא שיתופם של ששת הזרים בהפסד אמש (רביעי) לעירוני קרית שמונה ברבע גמר גביע הטוטו. מרבית האשמה הופנתה כלפי מנהל הקבוצה אלי מנצור, אך במועדון הוסיפו ואמרו: "מנהל קבוצה הוא האחראי, אך היו שם גם צוות מקצועי ועוד אנשים שלכולם יש את החובה להיות עירניים לדברים האלה".

אלי אוחנה הסכים להגיב לאירועים ואמר: "אנחנו לא נתלה אף אחד. ברור שמה שקרה לא צריך לקרות ואכן נערוך בדיקה מקיפה ונסיק מסקנות כדי שזה לא יקרה שוב, זאת אחריות של כל מי שהיה בסביבת הספסל, לא רק של מנהל הקבוצה, אבל בכל מקרה אל תצפו לעריפת ראשים". יחד עם זאת, כבר תקופה ארוכה שבבית"ר חשבו לערוך שינוי במערך התפקידים, וייתכן כי מנצור יזוז לתפקיד אחר במועדון ומנהל אחר ימונה במקומו. ללא קשר לדברים, בבית"ר יערכו היום ישיבה בנושא יחד עם מנצוור והצוות המקצועי.

הבעלים אלי טביב נשמע זועם בעת האירועים אך לאחר מכן נרגע ואמר לסובבים: "זה מרגיז אבל הלאה, צריך להסיק מסקנות מזה ולא לבכות". מנצור עצמו נראה לחוץ מאוד וניסה לדבר לליבם של טביב ואוחנה. גורם במועדון אמר אתמול: "אף אחד לא מקנא בו, זה אבא לילדים שרואה פיטורים מול העיניים, הוא עשה טעות אך כואב הלב לראות אותו ואת מה שעובר עליו".

בעקבות האירוע בית"ר צפויה לעמוד לדין. המשחק יוגדר כהפסד טכני של 3:0 כאשר בנוסף, הקבוצה עשויה לספוג קנס כספי או קנס על תנאי. בבית"ר ערכו בדיקות והבינו כי מעבר לאופציות הללו, לא צפוי עונש נוסף או כזה שיכול לגרום לנזק ברמת הליגה. שחקני הקבוצה היו עצבניים בעקבות האירועים וההתפתחויות, בעיקר עקב העובדה שהבינו תוך כדי משחק שאין לו ערך. אנטואן קונטה הבין רק לאחר הסיום במה מדובר ושאל אם יורידו לקבוצה נקודות ליגה.

עוד בנושא:

רבע גמר גביע הטוטו: עירוני קרית שמונה ניצחה 0:1 את בית"ר ירושלים
בית"ר ירושלים שיתפה 6 זרים, שלא כחוק: אלי טביב זעם, המנהל עשוי לשלם את המחיר

אלי מנצור. אינסטגרם, אתר רשמי
מרבית האשמה הלכה אליו. מנצור/אתר רשמי, אינסטגרם

גם המאמן בני בן זקן ספג אתמול ביקורות על האירוע ונראה מאוד לחוץ בסיום. יחד עם זאת, בבית"ר הדגישו כי יסיקו מסקנות אבל ירצו לשים את הנושא מאחוריהם ולא להמשיך ולדוש בו: "נסיק מסקנות שזה לא יקרה יותר ומהר מאוד נשים הכל מאחור ונתרכז באשקלון. יש לנו משחק מאוד קשה בשבת כאשר הצוות המקצועי והשחקנים צריכים להיות מרוכזים רק בו, במיוחד כשזה משחק שמתקיים פחות משלושה ימים אחרי משחק גביע הטוטו".

לא במקרה אנטואן קונטה נכנס כמגן ימני במחצית השניה. בבית"ר יבחנו את האפשרות שהצרפתי יחזור לעמדה זו בחלק מהמשחקים ואילו מיקי סירושטיין ישחק כבלם לצד טל כחילה. בקבוצה היו מרוצים מהיכולת של פול אדגר אתמול. ללא קשר, יוסי בניון נמצא בתמונת ההרכב לשבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully