וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבחן אמצע: וושינגטון ודאלאס נפגשות במוקד המחזור השמיני

28.10.2017 / 10:00

נקודת האמצע של העונה תגיע עבור לא מעט קבוצות עם המחזור השמיני (שייערך שעה אחת מוקדם מהרגיל על פי שעון ישראל): סיאטל מחכה ליוסטון, בריידי נגד ריוורס, פילדלפיה הדוהרת מול הניינרס

קירק קאזינס וושינגטון רדסקינס. Alex Brandon, AP
משחק גדול נגד יריבה לבית. קאזינס/AP, Alex Brandon

המחזור השמיני ב-NFL, המסמל עבור חלק גדול מהקבוצות את נקודת האמצע של העונה, יימשך ביום ראשון (שימו לב - השעון משתנה, אז המשחקים ייערכו שעה לפני הזמן הרגיל). מתחילים בלונדון עם קליבלנד נטולת הניצחונות מול מינסוטה ולאחר מכן, בסדרה הראשונה, הבילס נגד אוקלנד, ניו אינגלנד מחכה לפיליפ ריוורס והצ'ארג'רס, ניו אורלינס הדוהרת מארחת את שיקגו, הפאלקונס יוצאים למשחק אצל הג'טס, פילי בבית מול סן פרנסיסקו וטמפה ביי מארחת את קרוליינה. בסדרה השנייה יהיו רק שני משחקים: סיאטל - יוסטון ו-וושינגטון - דאלאס. דטרויט מול פיטסבורג בסאנדיי נייט וקנזס סיטי מחכה לדנבר במשחק שיינעל את המחזור. שש קבוצות בחופש: גרין ביי, טנסי, הראמס, הג'איינטס, אריזונה וג'קסונוויל.

seperator

קליבלנד (7:0) - מינסוטה (2:5), 15:30, FOX, METV

הבראונס היו קרובים לניצחון בכורה ביום ראשון שעבר, אך ההתקפה הלא מתפקדת עלתה להם ביוקר והם הפסידו בבית לטנסי בהארכה. דשון קייזר פתח, הוחלף והסתבך בשל בילוי לילי מאוחר. למרות זאת, הוא שוב יעלה מאחורי הסנטר. קליבלנד תנסה לנצל את הנסיעה ללונדון על מנת לגרד ניצחון, אבל זה לא יהיה פשוט מול הווייקינגס, שמרגישים שה-NFC צפון יהיה שלהם עם עוד כמה ניצחונות מרשימים, כמו זה שהשיגו במחזור הקודם על בולטימור.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
שחקן מינסוטה וייקינגס קייל רודולף. Alex Brandon, AP
הווייקינגס מריחים הזדמנות. רודולף/AP, Alex Brandon

19:00:

בפאלו (2:4) - אוקלנד (4:3)

הבילס רוצים פלייאוף ראשון במילניום הזה וכרגע הם בכיוון הנכון, עם מאזן 0:3 בבית וניצחון דרמטי על טמפה ביי בראשון החולף. אוקלנד, שהצילה את העונה שלה עם הסיום המשוגע נגד קנזס סיטי, מגיעה לצפון ניו יורק אחרי עשרה ימים מנוחה, בתקווה שזה יעזור לה להתמודד עם הטיסה הארוכה, כאשר גם בשבוע הבא היא במזרח, אצל מיאמי.

סינסינטי (4:2) - אינדיאנפוליס (5:2)

שתיים מאכזבות העונה נפגשות באוהיו. הבנגאלס חשבו שהם עולים על הגל עם צמד ניצחונות רצופים, אך נעלמו במחצית השנייה מול פיטסבורג ושוב נפלו לאחור. הקולטס, בלי אנדרו לאק, בכלל חסרי סיכוי והתפרקות נוספת עלתה להם בתבוסה 27:0 בבית נגד ג'קסונוויל, במשחק בו גם איבדו עד לסיום העונה את בחירת הסיבוב הראשון מאליק הוקר.

ניו אינגלנד (2:5) - לוס אנג'לס צ'ארג'רס (4:3), METV

האלופה נזכרה איך לשחק פוטבול בשבועות האחרונים, בעיקר בהגנה ורצף של שלושה ניצחונות הקפיץ אותה למאזן 2:5 ולפסגת ה-AFC מזרח המוכרת לה כל כך. היא תנסה לשמור על הרצף הזה כאשר טום בריידי יפגוש שוב את יריבו הוותיק פיליפ ריוורס (בפעם האחרונה?), שמגיע בעצמו עם רצף של שלושה ניצחונות, האחרון שבהם 0:21 גדול על דנבר. הצ'ארג'רס חזרו לחיים ויודעים שאם יפתיעו בפוקסבורו, הפלייאוף בהחלט יהיה בר השגה. ריוורס הפסיד לבריידי בכל ששת המפגשים בין השניים. אולי הפעם?

ניו אורלינס (2:4) - שיקגו (4:3)

עוד שתיים שנמאות בכושר טוב. הקדושים פתחו עם צמד הפסדים, אך ניצחו ארבעה ברציפות מאז, כשהם מנצלים עד תום את הפציעה של ארון רוג'רס ויוצאים עם ידם על העליונה מלמבו פילד בשבוע שעבר. ההתקפה החזקה שלהם (שלישית ביארדים באוויר, רביעית בנקודות) תיתקל בהגנה המפתיעה של הדובים, שסידרה ניצחונות בבולטימור ועל קרוליינה בשבועיים האחרונים.

דרו בריס ניו אורלינס סיינטס. Bill Feig, AP
בריס מחפש ניצחון חמישי ברציפות/AP, Bill Feig

ניו יורק ג'טס (4:3) - אטלנטה (3:3)

הכל יכול היה להראות אחרת עבור הסילונים, אבל הם איבדו יתרון 14 נקודות גם מול הפאטס וגם במיאמי בשני המחזורים האחרונים ונפלו לצערם שוב למאזן שלילי, למרות יכולת מפתיעה מאוד של ג'וש מקאון. הם יקבלו צ'אנס להתאושש בבית נגד הפאלקונס, שאומנם פתחו את העונה עם 0:3, אך מאז נדמה שה"סופרבול האנגאובר" פוגע בהם חזק והם כבר סופרים שלושה הפסדים רצופים, כולל הופעה רעה בשחזור הסופרבול אצל ניו אינגלנד בסאנדיי נייט האחרון. המשחק במדולנדס יהיה השני ברצף של שלושה משחקי חוץ עבור אטלנטה, שחייבת ניצחון כדי לא לאפשר ליריבות לברוח.

פילדלפיה (1:6) - סן פרנסיסקו (7:0)

האיגלס נראים נהדר ומגיעים עם רצף של חמישה ניצחונות, האחרון שבהם במאנדיי נייט, בקרב ישיר על צמרת ה-NFC מזרח מול וושינגטון. קשה להאמין שהם ייעצרו דווקא נגד הניינרס, שאחרי חמישה הפסדים צמודים מאוד התרסקו מול דאלאס וחטפו 40 נקודות. קייל שנאהאן ממשיך לחפש ניצחון בכורה כמאמן ראשי ואם ישיג אותו דווקא מול קרסון וונץ והחבורה הדוהרת שלו, זו תהיה הפתעת העונה בליגה.

טמפה ביי (4:2) - קרוליינה (3:4), FOX

הבאקס הם אחת מאכזבות העונה. הקבוצה מפלורידה הייתה אמורה לעשות את ההתקדמות שלה השנה, אבל תחת דירק קוטר זה פשוט לא קורה ושלושה הפסדים רצופים הציבו את ג'יימיס ווינסטון וחבריו במקום האחרון בבית. טמפה, שניצחה שניים משלושת משחקי הבית שלה העונה, מקבלת אולי את ההזדמנות האחרונה שלה נגד הפנת'רס החבולים, ששמו רק שלוש נקודות בשיקגו במחזור הקודם והפסידו שניים ברציפות.

שחקני טמפה ביי באקנירס חוגגים. Bob Leverone, AP
הבאקס מאכזבים מאוד בינתיים/AP, Bob Leverone

סיאטל (2:4) - יוסטון (3:3), 22:05, METV

הסיהוקס יצאו לדרכים וחזרו מלוס אנג'לס וניו יורק עם ניצחונות על הראמס והג'איינטס, כאשר ההגנה הנהדרת שלהם שוב שולטת בנעשה. אם לא די בכך, דווייט פריני הוותיק הצטרף השבוע. המבחן הקרוב, נגד הטקסאנס ודשון ווטסון הסנסציוני, יהיה הרבה יותר קשה, כאשר יוסטון תקווה לייצר יציבות, אחרי שהפסידה וניצחה לסירוגין בכל משחקיה מתחילת העונה.

וושינגטון (3:3) - דאלאס (3:3), 22:25, FOX

בעוד פילי בורחת בפסגת ה-NFC מזרח, השתיים הללו נראות כמי שיילחמו על הפרורים וינסו להגיע לפלייאוף דרך אחד מכרטיסי הווילד קארד. הרדסקינס מקווים להתאושש מההפסד בעיר האחווה, בעוד הקאובויס, שניצחו העונה רק יריבות בינוניות ומטה (ג'איינטס, אריזונה וסן פרנסיסקו) רוצים להראות שהשיפור ההגנתי שהפגינו בשבוע שעבר יכול להימשך גם נגד קבוצה איכותית יותר, כמו וושינגטון.

דטרויט (3:3) - פיטסבורג (2:5), בין ראשון לשני, 2:30

האריות פתחו את העונה לא רע, אבל מגיעים אחרי שבוע חופש אשר לפניו, רשמו צמד הפסדים כולל 52 נקודות שחטפו בניו אורלינס. הם חייבים את הניצחון הביתי הזה, לפני שמינסוטה בורחת מהם ב-NFC צפון, אך זה לא יהיה קל נגד הפלדות, שנהנים ממאזן מצוין אחרי שני ניצחונות רצופים ומרגישים שפוש קטן נוסף ייתן להם סופית את השליטה ב-AFC צפון והמקום בפלייאוף, אולי אפילו עם שבוע החופש לצדו.

קנזס סיטי (2:5) - דנבר (3:3), בין שני לשלישי, 2:30, FOX

הצ'יפס היו הקבוצה המושלמת האחרונה בליגה, אך סופרים כבר שני הפסדים, כולל הדרמה הגדולה בחמישי שעבר באוקלנד. הם נחו כמעט שבועיים וינסו להתאושש בארוהד מול הברונקוס, שמגלים בשבועות האחרונים שבלי קוורטרבק ראוי קשה לייצר משהו ב-NFL. הברונקוס הובסו בלוס אנג'לס נגד הצ'ארג'רס והפסידו בסך הכול שלושה מארבעת משחקיהם האחרונים, כך שניצחון בארוהד יוכל להחזיר אותם לעניינים בגדול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully