וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יותם הלפרין: "כמעט בלתי אפשרי להביא מחליף ברמה של ג'רלס"

25.10.2017 / 8:36

הפועל ירושלים ממתינה לצירוף רכז חדש במקומו של ג'רלס ששוחרר במפתיע, ומקווה לניצחון בכורה ביורוקאפ מול באיירן (19:30, ספורט 1). הקפטן: "קרטיס השאיר חור שיהיה קשה למלא"

one

לאחר שספגו שני הפסדים ביורוקאפ עד כה, הפועל ירושלים תתמודד הערב (רביעי, 19:30, ספורט 1) מול באיירן מינכן. בירושלים מודעים היטב לחשיבות המשחק ולכן גם יוגב אוחיון,שפצוע קלות, אמור לשחק. מצבו של ליאור אליהו, שלא התאמן עם הקבוצה בשל נפיחות בפנים, לא ברור.

יותם הלפרין אמר לקראת המשחק: "עוד מוקדם לקבוע שזה משחק של להיות או לחדול, אבל זה משחק מאוד חשוב, בטח לאור התוצאות בשני המשחקים האחרונים. כולם יודעים מי זו באיירן מינכן, אבל נבוא למשחק ונעשה את המקסימום כדי לנצח. לא נעוף מהבית, לא משנה מה יקרה במשחק".

עוד בנושא

מי יחליף את ג'רלס? הפועל ירושלים פנתה לבו מקאלב ולג'רמי פארגו
פוטיס קציקאריס: "המשחק מול באיירן מינכן קשה, אנחנו האנדרדוג"

יותם הלפרין שחקן הפועל ירושלים (שמאל) עם קרטיס ג'רלס. ברני ארדוב
ירושלים עדיין מחפשת מחליף/ברני ארדוב

על מצב הקבוצה לאחר שחרורו של קרטיס ג'רלס אמר הקפטן: "לצערי קרטיס לא איתנו, הוא היה חלק מאוד גדול ממה שעשינו בעונה שעברה, אבל קרה מה שקרה וזה המצב כרגע".

בנוגע לשאלת מחליפו של ג'רלס אמר הלפרין: "קרטיס השאיר חור במה שהוא עושה מקצועית. להביא מישהו שיעשה מה שהוא עשה לוקח זמן, זה כמעט בלתי אפשרי, אבל אני מאמין שימצאו מחליף. נצטרך בטח בגזרת הגארדים להיות הכי טובים, אולי לא נצליח לעשות את מה שהוא עושה, אבל כולם צריכים לתת אקסטרה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully