וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וורלד סירייס: לוס אנג'לס דודג'רס עלתה ל-0:1 על יוסטון

25.10.2017 / 5:45

קלייטון קרשאו סיפק הצגה עבור הקבוצה מעיר המלאכים, עם שבעה אינינגים ו-11 סטרייקאאוטים, בדרך לניצחון 1:3. כריס טיילור חבט להומראן על ההגשה הראשונה של דאלאס קיוקל במשחק, ג'סטין טרנר הוסיף הומראן מכריע בן שתי ריצות באינינג השישי

קלייטון קרשאו לוס אנג'לס דודג'רס. AP
פתח בצורה מושלמת את הסדרה. קרשאו/AP

לוס אנג'לס דודג'רס - יוסטון 1:3 (0:1 לדודג'רס בסדרה)

וורלד סירייס 2017 יצא הלילה (בין שלישי לרביעי לדרך), כאשר בסיום משחק מספר 1 עלתה המארחת, לוס אנג'לס דודג'רס, ליתרון בסדרה, בעיקר בזכות הופעה נהדרת של המגיש שלה קלייטון קרשאו.

המשחק נפתח בסערה ובתחתית האינינג הראשון, כריס טיילור חבט לסולו הומראן מול דאלאס קיוקל, כבר בהגשה הראשונה של המגיש של יוסטון במשחק כולו. לאחר מכן, קיוקל התייצב ובאינינג הרביעי הצליח אלכס ברגמן מהאסטרוס להגיע לקרשאו ולנצל את הטעות היחידה בערך של מגיש המארחים, כדי לחבוט להומראן משלו ולאזן ל-1:1. לצערה של הקבוצה מטקסס, השוויון הזה לא החזיק מעמד יותר מדי זמן ובאינינג השישי אחד מכוכבי הפלייאוף הזה, ג'סטין טרנר, חבט להומראן בן שתי ריצות וקבע את תוצאת המשחק.

קרשאו משך שבעה אינינגים בהם סיפק 11 סטרייקאאוטים, כשהוא מאפשר רק שלוש חבטות נגדו והולכה אחת. הבולפן החזק של לוס אנג'לס השלים את המלאכה עם שני אינינגים בלי אף חבטה נוספת. קיוקל ספג את ההפסד אחרי 6.2 אינינגים ושלוש הכשות. משחק 2, גם הוא בלוס אנג'לס, ייערך בלילה שבין רביעי לחמישי (3:09), כאשר ריץ' היל מהדודג'רס יפגוש את ג'סטין ורלאנדר של יוסטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully