וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: משעור חזר לאימונים, אך לא צפוי להיות בסגל לאולימפיאקוס

24.10.2017 / 8:31

הפורוורד שהיה מושבת בימים האחרונים מנסה לחזור לעניינים בהדרגה ולא צפוי לשחק מול היוונים (21:05, ספורט 5). אלכס טיוס מחמיא לנבן ספאחיה: "הוא עושה עבודה טובה מאוד בחלוקת הדקות"

one

מכבי תל אביב תנסה לשמור על המאזן המושלם ביורוליג גם אחרי המשחק הערב (שלישי, 21:05, ספורט 5) מול אולימפיאקוס בהיכל. במכבי מודעים לכך שניצחון הערב יכול לשמש הצהרת כוונת. כרם משעור הפצוע חזר לאימונים, אך מסתמן שלא ישחק הערב, כי היה מושבת בימים האחרונים וצריך לחזור בהדרגה.

אלכס טיוס אמר לקראת המשחק: "אולימפיאקוס קבוצה נהדרת, מאוד מאומנת, קבוצת יורוליג טיפוסית. אנחנו משתדלים להשתפר מיום ליום, לא משנה מי היריבה זאת יריבה קשה, אבל נהיה מוכנים לקראתה".

טיוס החמיא גם לנבן ספאחיה ואמר ש"הוא עושה עבודה טובה ברוטציה".

אלכס טיוס שחקן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
משבח את ספאחיה. טיוס/יוסי ציפקיס

מייקל רול הוסיף: "אנחנו מגיעים מוכנים לאולימפיאקוס. הם קבוצה טובה מאוד ואנחנו עשינו הכנה טובה וננסה להוציא את זה לפועל מולם. נבוא יותר מרוכזים מההתחלה ונהיה יותר אגרסיביים. אולימפיאקוס קבוצה טובה מאוד כך שנצטרך לתת את כל מה שיש לנו ולשחק חזק על המגרש".

רול אמר ש"אולימפיאקוס היא יותר מרק ספאנוליס. כל הסגל שלהם טוב. יש להם שחקנים חדשים שלא שיחקנו שם בשנה שעברה לצד הרבה שחקנים שממשיכים. התכוננו אליהם ואנחנו מקווים שנתמודד איתם מתחילת המשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully