וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עפים גבוה: פילדלפיה ניצחה 24:34 את וושינגטון

24.10.2017 / 8:26

האיגלס המשיכו את פתיחת העונה הנהדרת שלהם והשתלטו על ה-NFC מזרח עם ניצחון נאה על היריבה לבית. קרסון וונץ כיכב עם ארבעה טאצ'דאונים, שלושה של קירק קאזינס לא הספיקו

שחקני פילדלפיה איגלס חוגגים. AP
האיגלס על הגל/AP

פילדלפיה (!:6) - וושינגטון (3:3) 24:34

המחזור השביעי ב-NFL הגיע הלילה (בין שני לשלישי) לסיומו ומי שנראית כמו הקבוצה הטובה בליגה, לפחות בחצי הראשון של העונה, סירבה לעצור גם הפעם. קרסון וונץ, בעונה שמשתיקה את הביקורות שעוד היו לעברו, כיכב והוביל את האיגלס לניצחון גדול על היריבה ל-NFC מזרח והשתלטות על הבית, עם הפנים לפלייאוף ואולי אפילו לסופרבול ראשון מזה 13 שנים.

זה דווקא התחיל לא טוב עבור הבחירה 2 בדראפט הקודם ואחרי שהסקינס עלו ליתרון משער שדה בדרייב הפתיחה שלהם, הוא רשם איבוד באזור מסוכן. למזלו של הקוורטרבק הצעיר, ההגנה הסתדרה ומשם והלאה פילי כבר החלה להתחבר גם התקפית. בתחילת הרבע השני האיגלס איזנו עם שער שדה משלהם ואחרי שקירק קאזינס הוביל דרייב שהסתיים בטאצ'דאון של כריס תומפסון, וונץ סיפק לקראת סוף המחצית שני דרייבים נהדרים משלו, 80 יארד בשלוש דקות ו-80 יארד בדקה וחצי, כדי לקבוע 10:17 למארחים.

גם את הרבע השלישי הוא פתח עם דרייב ארוך שנגמר באנדזון ואחרי שוושינגטון צימקה למינוס שבע שוב עם טאצ'דאון משלה, וונץ רשם את הטאצ'דאון הרביעי שלו במשחק. קאזינס איבד, פילי השיגה שער שדה, וושינגטון צימקה בטאצ'דאון מהיר והאיגלס החמיצו שער שדה, אך הניסיון הנואש האחרון של האורחים לצמק הלך לשום מקום והמשחק נגמר.

וונץ מסר ל-268 יארד, ארבעה טאצ'דאונים ואיבוד והוביל גם על הקרקע עם 63 יארד (כולל התחמקות אחת משונה ביותר). זאק ארץ תפס ל-89 יארד וטאצ'דאון. קאזינס סיים עם 303, שלושה טאצ'ים ואיבוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully