וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקרב על הקאמבק: בולטימור מארחת את מיאמי בפתיחת המחזור השמיני

26.10.2017 / 9:00

אחרי ארבעה הפסדים בחמישה משחקים, הרייבנס חייבים ניצחון ביתי במשחק שיוציא לדרך את המחזור, אחרת העונה תתחיל להיגמר להם. הדולפינס, שבשני המשחקים האחרונים חזרו מפיגור גדול לניצחון, ינסו להשיג W רביעי ברציפות (ו', 3:25, FOX)

ג'יי אג'אי מיאמי דולפינס. Wilfredo Lee, AP
יצטרך לסחוב שוב את הדולפינס. אג'אי/AP, Wilfredo Lee

בולטימור (4:3) - מיאמי (2:4), בין חמישי לשישי, 3:25, FOX

נקודת האמצע של העונה ב-NFL מגיעה והקבוצה הראשונה שתגיע למחצית מסך משחקיה לשנת 2017 תהיה בולטימור, שתיפתח את המחזור עם משחק ביתי מול היונקים.

עבור הרייבנס, מדובר ב"מאסט ווין". אחרי שפתחו את העונה עם צמד ניצחונות, העורבים סופרים כבר ארבעה הפסדים בחמשת המשחקים האחרונים שלהם והעונה מתחילה לחמוק מהם, כאשר פיטסבורג כבר ביתרון שני משחקים ב-AFC צפון. בולטימור יוצאת אחרי השבוע הזה למשחק בטנסי ואחרי שבוע החופש תגיע ללמבו פילד, שני משחקים שהיא יכולה לנצח, אבל קודם כל היא חייבת להפגין שיפור בבית, שם כבר הפסידה שלוש פעמים העונה.

הדולפינס מצדם, ממשיכים לתת פייט טוב ב-AFC מזרח ויוכלו להשוות את מאזנם לזה של מוליכת הבית והאלופה ניו אינגלנד, במקרה של ניצחון. מיאמי סופרת כבר שלושה ניצחונות רצופים, כאשר שני האחרונים הגיעו אחרי קאמבקים גדולים, מפיגור 17 נקודות בחוץ נגד אטלנטה ומפיגור 14 ברבע האחרון בבית מול הג'טס ביום ראשון. לדולפינס כדאי להפסיק לסמוך על יכולת הקאמבק הזו ולא להיקלע שוב לפיגור גדול, כי בבולטימור יהיה להם קשה לחזור למשחק ממצב כזה. מיאמי תהיה בלי ג'יי קאטלר, שנפצע בשבוע שעבר, כאשר מאט מור, שנכנס בהצלחה מול ניו יורק, ייפתח הפעם.

שתי הקבוצות נפגשו 14 פעמים עד היום. בעונה הסדירה, המאזן עומד על 6:6 ואילו שני משחקי הפלייאוף, ב-2002 ו-2009, הלכו בקלות לטובת הרייבנס. הן נפגשו בכל אחת מארבע העונות האחרונות, כאשר בסך הכל, המאזן בשבעת המפגשים האחרונים עומד על 1:6 מוחץ לטובת בולטימור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully