וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לידור הבריק, ארבייטמן חזר לחייך". ניניס לא יוכל לעזוב

23.10.2017 / 7:08

אחרי ההתמרמרות של חלוצי מכבי פתח תקוה על הספסל, מימר הרוויח אותם בחזרה. היווני שלא נכלל בסגל שיחק 29 דקות במכלן ולא יוכל לעבור לקבוצה שלישית, ייפגש עם המאמן בתקווה לחזור לסגל. לפחות זר אחד יגיע בינואר

לידור כהן חוגג עם שחקני מכבי פתח תקוה. לירון מולדובן
הבעיות נשכחו? לידור כהן/לירון מולדובן

רק לפני חודש נטשו שלומי ארבייטמן, לידור כהן וגריגורי טאדה את האיצטדיון בזעם אחרי שלא שותפו בהופעת הבכורה של שרון מימר על הקווים מול סכנין. טאדה המורחק אמנם לא שיחק אתמול אבל חזר לקבל קרדיט בשבוע שעבר, ואתמול מול אשקלון - שערים של שלומי ארבייטמן ולידור כהן, שגם בישל צמד, השכיחו את הבעיות שנוצרו בחדר ההלבשה של מימר. "לידור כהן הבריק, ארבייטמן חזר לחייך. מי זוכר מה קרה רק לפני חודש?", אמרו אתמול במועדון, דקות ספורות אחרי שהשחקנים סיימו את החגיגות בחדר ההלבשה. במחזור הבא תארח הקבוצה את בני יהודה ולמימר יהיה כאב ראש חיובי לקראת המשחק עם חזרתו של טאדה. אבי לוזון שוחח עם השחקנים בסיום ועודד אותם. "כיף לראות אותו מאושר. הפעם לא חילקנו לאף אחד מתנות", אמרו שחקנים בסיום.

בקבוצה מרוצים מאוד מלירוי צעירי שממשיך לבלוט. אתמול הוא רץ יותר מכל שחקן אחר במגרש (11.2 קילומטר), כשאחריו סיימו לידור כהן ומנור סולומון. יניב בריק דימם אתמול בראשו ופונה לבית החולים. הוא נזקק לתפר מעל הגבה. רישאר סומא הופתע אתמול לאחר שהוחלף 17 דקות בלבד אחרי שנכנס. הסיבה אינה קשורה בפציעה אלא בשיקול טקטי של מימר. לאחר שאשקלון צימקה את התוצאה העדיף המאמן להכניס בלם.

דרמה מסוימת התחוללה לפני המשחק כשסוטיריס ניניס לא נכלל בסגל הרחב וביקש הבהרות לגבי מעמדו. הבעיה של המועדון קשורה בין היתר בעובדה שניניס שיחק בקבוצה אחרת העונה, 29 דקות בלבד במדי מכלן, ולכן לא יוכל לעבור לקבוצה שלישית. במועדון טוענים כי מימר כעס על השחקן לאחר שלא ביצע תרגול בסיום האימון ונראה כי השניים ייפגשו כדי לנסות וללבן את העניינים בניהם. במועדון רוצים להתחזק בזר אחד לפחות בינואר. תומאש סיבוק עשוי לעזוב אבל בינתיים, בעקבות ההרחקה של עידן אהדנני, במועדון מקווים שיהיה כשיר למשחק מול בני יהודה. נאור פסר עשוי גם הוא לחזור לסגל. גל לוי שלא זוכה לאשראי עשוי לעזוב בינואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully