וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארון רוג'רס עשוי לשוב למגרשים עוד העונה

22.10.2017 / 14:15

אופטימיות בגרין ביי? על פי אדם שפטר מ-ESPN, הרופאים בישרו לקוורטרבק שהוא יוכל לחזור לזרוק בעוד כשישה שבועות. אם הקבוצה תישאר במאבקי הפלייאוף, ייתכן שרוג'רס יעשה את הקאמבק למאני טיים

ארון רוג'רס גרין ביי פאקרס פצוע. AP
אולי בכל זאת? רוג'רס/AP

האם העונה של ארון רוג'רס לא נגמרה, למרות הפציעה הקשה? אדם שפטר מ-ESPN מדווח היום (ראשון) כי הרופאים המטפלים בקוורטרבק של גרין ביי, ששבר את עצם הבריח ברבע הראשון בשבוע שעבר, במשחק ההפסד 23:10 מול מינסוטה בחוץ, יוכל לשוב לזרוק בעוד כשישה שבועות, מה שמשאיר לו סיכוי לחזור למגרשים לקראת סיום העונה הסדירה, זאת בניגוד לדיווחים הראשוניים לפיהם מספר 12 בירוק-צהוב סיים את העונה.

על מנת שלרוג'רס תהיה סיבה הגיונית לחזור העונה, גרין ביי תצטרך להיות במאבק על הפלייאוף עד לשבועות האחרונים של השנה. כרגע, הפאקרס מחזיקים במאזן 2:4 וצמודים בפסגת ה-NFC צפון לווייקינגס, כאשר דטרויט ניצבת בפיגור משחק אחד. הערב הם מארחים בלמבו פילד את ניו אורלינס ועל פי שפטר, אם הקבוצה תצליח להישאר במאבקי הפלייאוף, היא תשקול להחזיר את רוג'רס במידת האפשר. במידה שלא, הקוורטרבק כבר ימתין לעונה הבאה על מנת לעשות את הקאמבק שלו.

בינתיים, מי שיפתח הערב כקוורטרבק של האורזים יהיה ברט האנדלי, שבמשחק מול הווייקינגס עלה מהספסל וסיים עם טאצ'דאון בודד מול שלושה איבודים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully