וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלייאוף ה-MLB: יוסטון העפילה לוורלד סירייס

22.10.2017 / 6:25

בפעם השנייה בתולדותיהם, האסטרוס ישחקו בסדרת הגמר של הליגה, זאת לאחר שגברו בבית 0:4 על ניו יורק יאנקיז במשחק השביעי והמכריע ב-ALCS. הופעה נפלאה לצ'רלי מורטון ובעיקר ללאנס מקולרס ג'וניור

לאנס מקולרס ג'וניור יוסטון אסטרוס חוגג. AP
העלה את האסטרוס. מקולרס ג'וניור/AP

יוסטון - ניו יורק יאנקיז 0:4 (האסטרוס ניצחו 3:4 בסדרה)

בפעם השנייה בתולדותיה, יוסטון העפילה הלילה (בין שבת לראשון) לוורלד סירייס, שם תפגוש את לוס אנג'לס דודג'רס החל מליל שלישי (המשחק הראשון ייערך בעיר המלאכים). הקבוצה מטקסס עשתה זאת בסיומו של ALCS דרמטי ביותר, בו היא הובילה 0:2, נקלעה לפיגור 3:2 וידעה לנצח את משחקי 6 ו-7 בבית מול היאנקיז, שקיוו להגיע לסדרת הגמר בפעם ה-41 בתולדות המועדון והראשונה מזה שמונה שנים, אך ייאלצו להמתין לפחות שנה נוספת.

אחרי ההופעה האדירה של ג'סטין ורלאנדר במשחק הקודם, הפעם הגיע תורם של שני מגישים נוספים לספק את הסחורה בגדול עבור יוסטון. צ'רלי מורטון, שלא נהנה מפלייאוף מבריק עד כה, פתח וסיפק חמישה אינינגים עם חמישה סטרייקאאוטים מול שתי חבטות והולכה בודדת. לאנס מקולרס ג'וניור, שהפסיד בפלייאוף הזה גם לבוסטון וגם ליאנקיז בתור פותח, נכנס הפעם מהבולפן והיה כביר עם ארבעה ושישה, כשהוא מאפשר חבטה אחת בלבד והולכה אחת.

כל זה היה יותר מדי עבור היאנקיז, בעוד יוסטון עולה ליתרון באינינג הרביעי מסולו הומראן של אוון גאטיס ומוסיפה שלוש ריצות בחמישי עם סולו הומראן של הכוכב הקטן-גדול שלה חוזה אלטובה ודאבל של בריאן מקאן, שהכניס שתי ריצות נוספות. סי סי סבאת'יה חתום על ההפסד עם 3.1 ובלי אף סטרייקאאוט, ארון ג'אדג' סיים עונת רוקי היסטורית עם 0 מ-4 הלילה וגם די די גרגוריוס, עוד אחד מגיבורי הפלייאוף המרתק הזה של היאנקיז, היה חלש וחטף "גולדן סומבררו", ארבעה סטרייקאאוטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully