וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין - הפועל חיפה: אזולאי בחוד המארחת, בן בסט על הספסל מנגד

קלינגר מעדיף להמשיך עם ההרכב שהביס את הפועל עכו, יואב כץ יגיע, אצל המוליכה משוכנעים: "השחקנים לא מתרגשים מהמעמד החדש" (א', 20:15, ספ'1). גנאים צפוי להחליף את חלאיילה המוצהב

מחזור 8הסתיים22/10/2017
בני סכנין
    0
    • (83) בסט
    הפועל חיפה

    בני סכנין:

    בקבוצה השלימו את ההכנות למפגש עם המוליכה מחר (ראשון, 20:15, ספורט1). למרות פתיחת העונה הטובה של הפועל חיפה, בסכנין משוכנעים שהם צריכים ויכולים לנצח בדוחא. הקפטן חאלד חלאיילה ייעדר בגלל חמישה כרטיסים צהובים, כשאיהאב גנאים הנמנה על סגל הנבחרת הצעירה צפוי להחליפו בהרכב. עידן שמש עדיין פצוע ולא אמור להיכלל בסגל, כשמי שימשיך בחוד הוא שלומי אזולאי.

    הפועל חיפה:

    למרות שעדן בן בסט תורגל בהרכב הקבוצה שלשום, ניר קלינגר מעדיף להמשיך בהרכב שניצח את הפועל עכו והחלוץ שלו, שחזר מפציעה, ימתין על הספסל. בהפועל חיפה טוענים כי בן בסט עדיין לא כשיר במאת האחוזים. המשמעות היא שמקסים פלקושצ'נקו שחזר מהנבחרת הצעירה ימשיך לפתוח במרכז הקישור ואילו ראדו גנסארי יתופקד שוב כשחקן כנף. "ניתן לעדן לחזור בזמן שלו. הוא התאושש מהפציעה, אבל לא נסכן אותו", אמרו השבוע בצוות המקצועי. ניר קלינגר ערך אסיפת שחקנים והתמקד במערך של היריבה. "כולם שואלים מתי הפועל חיפה תמעד, מתי נתרסק. כל שבוע אנחנו מוכיחים מחדש שהשחקנים לא מתרגשים מהמעמד החדש. נקווה שכך יהיה גם הפעם", אמרו במועדון לקראת המשחק שייערך באצטדיון בעכו. יואב כץ שנחת השבוע בישראל יצפה בשלושת המשחקים האחרונים לפני הפגרה.

    מקסים פלקושצ'נקו שחקן הפועל חיפה. קובי אליהו
    ימשיך לקבל קרדיט. מקסים פלקושצ'נקו/קובי אליהו

    טריוויה

    * הפועל חיפה ללא הפסד בשבעת מחזורי הפתיחה, לראשונה מאז עונת 1999/00, אז החלה עם תשעה משחקים ללא הפסד.

    * אלא שאז היו להפועל חיפה 15 נקודות אחרי שבעה מחזורים, והעונה יש לה 17. למעשה, מדובר בפתיחת העונה הטובה ביותר מאז עונת האליפות ההיסטורית (1998/99) אותה התחילו האדומים עם 19 נקודות מ-21 אפשריות.

    * בשבעת משחקי הליגה האחרונים בהם התארחה אצל סכנין, הפועל חיפה הפסידה חמישה וסיימה עוד שניים בתיקו. היא לא ניצחה את יריבתה בחוץ מאז ה-0:1 ב-27 בפברואר 2012.

    sheen-shitof

    עוד בוואלה!

    תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

    בשיתוף zap doctors

    הרכבי הקבוצות

    שופט: אלון יפת
    אצטדיון: עכו
    קהל: 4000

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      1
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully