וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלייאוף ה-MLB: יוסטון ניצחה 1:7 את היאנקיז וקבעה משחק שביעי ב-ALCS

21.10.2017 / 7:13

האסטרוס קטעו רצף של שלושה הפסדים בזכות הופעה מצוינת של ג'סטין ורלאנדר (שבעה אינינגים, שמונה סטרייקאאוטים) ויארחו את המשחק המכריע בליל שבת (3:08, FOX). דאסטי בייקר פוטר מוושינגטון

שחקני יוסטון אסטרוס חוגגים. AP
הולכים למשחק 7. האסטרוס חוגגים/AP

יוסטון - ניו יורק יאנקיז 1:7 (3:3 בסדרה)

אחרי שלושה הפסדים רצופים, האסטרוס חזרו הביתה בידיעה שמפלה נוספת משמעותה סיום העונה שלהם באכזבה אדירה. למזלם, יש להם את ג'סטין ורלאנדר, שסיפק הופעה פנטסטית נוספת ועזר לקבוע משחק 7. המשחק הזה ייערך הלילה (בין שבת לראשון, 3:08, FOX), גם כן ביוסטון ואליו כבר יגיעו היאנקיז כסוג של פייבוריטים, שכן סי סי סבאת'יה, שמספק פלייאוף נהדר בעצמו, יתייצב מול צ'רלי מורטון החלש, אלא שעד שזה יקרה, האסטרוס יכולים לפחות ליהנות מהניצחון במשחק 6.

זה התחיל עם גראונד רול דאבל של אקס היאנקיז בריאן מקאן, שהכניס את הריצה הראשונה באינינג החמישי. חוזה אלטובה, שנעלם בשלושת המשחקים בניו יורק, הוסיף במהרה סינגל שהכניס שתי ריצות נוספות. ארון ג'אדג', שמראה גם בפלייאוף שהוא הדבר הגדול הבא, ירה לסולו הומראן באינינג השמיני וצימק ל-3:1, אבל בתחתית האינינג יוסטון הגיבה עם הומר של אלטובה שלווה בדאבל של אלכס ברגמן שסידר עוד צמד ריצות ובחבטת הקרבה של אוון גאטיס, שהכניס את ברגמן עצמו.

ורלאנדר קצר ניצחון שני בפלייאוף הזה עם שבעה אינינגים של עבודה ושמונה סטרייקאאוטים. לואיס סברינו רשם את ההפסד אחרי 4.2 ושלוש הכשות. הדודג'רס יגלו הלילה את מי הם ייפגשו בוורלד סירייס, שתצא לדרך בלוס אנג'לס בלילה שבין שלישי לרביעי.

* אחרי עוד הדחה כואבת בפלייאוף, דאסטי בייקר הוותיק פוטר בליל אמש מאימון וושינגטון נשיונאלס. "לנצח משחקים בעונה הסדירה ולזכות ב-NL מזרח זה פשוט לא מספיק", אמר בחדות ה-GM של הקבוצה, מייק ריזו ואילו בייקר הגיב: "אני מופתע ומאוכזב". בייקר בן ה-68 העביר כבר 22 עונות כמאמן ב-MLB ורשם למעלה מ-1,800 ניצחונות עם סן פרנסיסקו, הקאבס, סינסינטי והנשיונאלס. אלא שלמרות היותו המאמן הפעיל עם הכי הרבה ניצחונות בליגה (מקום 14 בהיסטוריה), הוא מעולם לא זכה בוורלד סירייס ולאורך השנים ספג ביקורות רבות על התפקוד שלו בפלייאוף. הוא הגיע לבירה לפני שנתיים ובשתי עונותיו זכה בבית המזרח, אך בשני המקרים הפסיד את המשחק החמישי והמכריע ב-NLDS, פעם אחת לדודג'רס והעונה לקאבס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully