וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי סיום לא שגרתי: אוקלנד ניצחה על הבאזר את קנזס סיטי 30:31

20.10.2017 / 8:16

הריידרס קיבלו בשניות הסיום ארבע הזדמנויות בשל עבירות שונות ובסופו של דבר, הצליחו למצוא את האנדזון ולהנחיל לצ'יפס הפסד שני ברציפות. 417 יארד ושלושה טאצ'דאונים לדרק קאר, מרשואן לינץ' הורחק

שחקני אוקלנד ריידרס חוגגים. AP
לילה פרוע באוקלנד/AP

אוקלנד (4:3) - קנזס סיטי (2:5) 30:31

משחקי יום חמישי ב-NFL זכו ללא מעט ביקורות מאז שהחלו, רובן מוצדקות יש לומר. אלא שהלילה (בין חמישי לשישי), קיבלנו בחור השחור את אחד ממשחקי העונה, ללא ספק, כאשר הריידרס הצילו את השנה שלהם עם ניצחון סופר דרמטי על הצ'יפס, שאחרי פתיחת 0:5 כבר סופרים שני הפסדים רצופים.

אמארי קופר פתח עם צמד טאצ'דאונים לטווח ארוך ברבע הראשון (38 ו-45 יארד), כאשר בין לבין תופס טראוויס קלסי כדור משלו באנדזון. הקצב הגבוה נמשך גם ברבע השני, אחרי שטייריק היל ברח לשומר שלו, תפס, סימן את ה"וי" המוכר והשלים טאצ'דאון של 64 יארד, בדרך ל-14:20 לצ'יפס בהפסקה. מרשואן לינץ' איבד את הראש אחרי כניסה מאוחרת בדרק קאר, נכנס למגרש כדי להתעמת עם שחקני הצ'יפס, דחף את אחד השופטים והורחק.

אוקלנד עשתה מהפך בתחילת המחצית השנייה, אך טאצ'דאון מלא מזל שרשם אלברט ווילסון בתפיסה ל-63 יארד, עם כדור שנפל לידיים שלו, החזיר את היתרון לאדומים, שהגיע לדקות הסיום עם 24:30. דרק קאר קיבל את הכדור עם 2:11 על השעון ו-85 יארד לעבור והוביל דרייב מצוין. בשניות הסיום הוא מצא את ג'ארד קוק, שסיפק תפיסה מרהיבה. השופטים פסקו על טאצ'דאון ואז שינו את ההחלטה לכדור על קו היארד האחד, מה שהשאיר לריידרס רק שלוש שניות.

בניסיון הראשון, קאר התחבר למייקל קראבטרי לטאצ'דאון מכריע, אך השופטים החזירו את המהלך לאחור בגלל עבירה של התופס. מקו העשר קאר ניסה שוב והפעם לא השלים את המסירה, מה שהיה גומר את המשחק, אך במקרה הזה השופטים פסקו לעבירה נגד הגנת הצ'יפס והכדור זז לקו החמש, לפני שהמהלך הזה חזר על עצמו והשאיר לאוקלנד ניסיון אחרון, בלי זמן על השעון, מקו השתיים. קאר מצא בפינת האנדזון את קראבטרי, המהלך הוכרז כחוקי סוף כל סוף ועם בעיטת הבונוס, אוקלנד ניצחה.

הקוורטרבק שמתאושש מהפציעה מסר 29 מ-52 ל-417 יארד ושלושה טאצ'דאונים. קופר היה מפלצתי עם 210 יארד וצמד ב-11 תפיסות וקוק תפס 107 יארד. אלכס סמית' סיים עם 342 יארד ושלושה טאצ'דאונים משלו. היל תפס ל-125 יארד וטאצ'דאון, קארים האנט רץ ל-87.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully