וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלייאוף ה-MLB: היאנקיז השלימו מהפך, הקאבס נותרו בחיים

19.10.2017 / 7:27

הפסים שוב ניצחו שלושה משחקים ברציפות ואחרי הצגה של מסהירו טנאקה ו-0:5 ביתי, הם מובילים כעת 2:3 על יוסטון ורחוקים ניצחון נוסף מוורלד סירייס ראשון מאז 2009. שיקגו גברה 2:3 על הדודג'רס וצימקה ל-3:1

שחקני ניו יורק יאנקיז חוגגים. AP
שני קאמבקים רצופים. חגיגה בניו יורק/AP

שני משחקים נערכו הלילה (בין רביעי לחמישי) בפלייאוף ה-MLB ובעוד היאנקיז השלימו עוד מהפך ענק, הקאבס נשארו בחיים.

ניו יורק יאנקיז - יוסטון 0:5 (2:3 ליאנקיז בסדרה)

איזה פלייאוף מדהים עובר על היאנקיז. אחרי שחזרו מפיגור 2:0 בחצי גמר החטיבה נגד קליבלנד, בדרך לניצחון 2:3, הם עשו בדיוק את אותו מהפך כעת מול האסטרוס החזקים. כעת, ניו יורק תצא ליוסטון בידיעה שניצחון אחד נוסף ישלח אותה לוורלד סירייס, בפעם ה-41 בתולדות המועדון והראשונה מזה שמונה שנים. מסהירו טנאקה, שחווה פלייאוף כביר, סיפק עוד שבעה אינינגים חלקים (השלישי בתולדות היאנקיז שרושם שני משחקים כאלה באותו פוסטסיזן). המגיש הכיש שמונה מחובטי יוסטון ומול דאלאס קיוקל, שסיפק גם הוא שמונה סטרייקאאוטים, אך התפרק ככל שהמשחק התקדם, זה הספיק להתקפה, כאשר גרג בירד שם ריצה באינינג השני, ארון ג'אדג' בשלישי וסינגלים של גארי סאנצ'ס ודידי גרגוריוס קובעים 0:4 בחמישי. סאנצ'ס עוד הוסיף הומראן בשביעי וליוסטון מצפה הרבה עבודה במשחק 6, בלילה שבין שישי לשבת (3:08).

שיקגו קאבס - לוס אנג'לס דודג'רס 2:3 (1:3 לדודג'רס בסדרה)

קשה להאמין שהקאביז יוכלו לבצע מהפך מ-3:0, אבל האלופה סירבה ללכת הביתה אחרי סוויפ ונלחמה כדי לקטוע לדודג'רס את רצף הניצחונות הארוך בתולדותיהם בפלייאוף, שכבר הגיע לשישה. הומראנים של ווילסון קונטרראס וחאבייר באאז באינינג השני קבעו 0:2, קודי בלינג'ר צימק בהומר משלו בשלישי, באאז השלים צמד כדורים ליציע בחמישי וג'סטין טרנר הלוהט ירה להומראן נוסף בשמיני, אך הדודג'רס לא השיגו יותר מזה, גם אחרי שג'ו מאדן שוב הורחק. ג'ייק ארייטה נתן את כל כולו עם 6.2 ותשעה סטרייקאאוטים, אלכס ווד רשם 4.2 ושבעה מנגד. משחק 5 ייערך הלילה (3:08).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully