וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהראן לאלה התגונן: "עשיתי בדיקות סמים בעבר, לא הייתה בעיה"

חלוץ הפועל חיפה דיבר בבית הדין: "אמרו לי שזה בסדר לקחת תוסף. מאז המקרה אני לא שותה קפה". הדיינים ציינו: "בעבירות של סימום, הולכים לפי פיפ"א". ההחלטה בערעור תתקבל בשבוע הבא

צילום וידאו: קובי אליהו, עריכת וידאו: מתן חדד

אחרי שהורחק לשנתיים ממגרשי הכדורגל, מהראן לאלה ניצב היום (רביעי) לדיון בערעור שהגיש ודיבר פעם נוספת על הפרשה בפני הדיינים. ההחלטה בעניין לא תתקבל בכל מקרה היום, אלא בשבוע הבא. בהתאחדות העריכו עוד קודם לכן כי הערעור מיותר והעונש לא יופחת משום שהדיינים נצמדו להוראות פיפ"א בעניין הזה וציינו כי העבירה שביצע לאלה חמורה מאוד. "אי ידיעת החוק אינה פוטרת מעונש. לאלה טען שלא ידע את החוק? נו באמת, עכשיו כל אחד שיטען שלא ידע מה מותר ומה אסור יקבל חנינה?", אמר גורם משפטי עוד לפני הדיון.

עוד בנושא

לראשונה מאז הפציעה: עדן בן בסט תורגל בהרכב הפועל חיפה
ניר קלינגר: "אנחנו עושים במשחקים את מה שאנחנו מתרגלים באימונים"
פרשת דיא סבע: מדוע מכבי נתניה לא מתכוונת לדון בהצעת טוברוק?

מהראן לאלה בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל. קובי אליהו
יחכה להחלטה. מהראן לאלה עם עו"ד אייל יפה/קובי אליהו

את השחקן מייצג עו"ד אייל יפה, כשהדיינים אסתר קובו, מיגל דויטש ואמנון סטרשנוב נכחו בערעור. התובע, עו"ד ניר רשף, והיועץ המשפטי הנכנס, עו"ד עמית פינס, נכחו מטעם ההתאחדות. יש לציין כי אחת הנקודות המעניינות שלשמה לאלה הגיש את הערעור קשורה לרצונו לעבוד בהפועל חיפה. כפי שפרסמנו, יואב כץ רוצה להחזיר את שחקן למעודון ומציע לו תפקיד מקצועי, בעוד שההתאחדות אוסרת זאת.

"על פי חוק היסוד ההתאחדות מחויבת לתקנון פיפ"א, כשיש עבירות בנושא סימום, ההתאחדות מחויבת ללכת לפי זה", פתחו הדיינים. עו"ד יפה ציין: "התקנון הרפואי הוא הכי זניח בכדורגל הישראלי. צריך ללכת לפי תקנון המשמעת. לפי סעיף 5 בתקנון הרפואי חל איסור להשתמש בתמריצים רפואיים. החשש מצד התובע הוא שהאח הגדול מפיפ"א בוחן את ההתנהלות שלו". עו"ד יפה ציין כי מספר ספורטאים, ביניהם הטניסאית מריה שראפובה, הורחקו לתקופה קצרה יותר משנתיים.

לאלה דיבר גם הוא בדיון. "אני מבקש מכם, אני אדם אמיתי ולא עשיתי שום דבר בכוונה. שאלתי ואמרו לי שזה בסדר. עשיתי בדיקות סמים בעבר ולא הייתה לי בעיה". הדיינים פנו לשחקן ושאלו אותו אם לקח את אותו התוסף בעבר. "לא אקח יותר. מאז המקרה שלי אני חושש לשתות קפה. אני מבקש שיקול דעת. ארבעה חודשים אני לא עושה כלום, אני רק רוצה לחזור למגרשים. זה החיים שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully