וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלייאוף ה-MLB: היאנקיז השוו ל-2:2 מול יוסטון, הדודג'רס התקרבו לעוד סוויפ

18.10.2017 / 7:55

הפסים לא נבהלו מפיגור 4:0 באינינג השביעי, ניצחו 4:6 וחזרו בפעם השנייה ברציפות מפיגור של שני משחקים בסדרה בפלייאוף הזה. לוס אנג'לס ניצחה 1:6 בשיקגו את הקאבס ועלתה ל-0:3 ב-NLCS

סטארלין קסטרו ארון ג'אדג' ניו יורק יאנקיז. AP
היאנקיז מראים המון אופי בפלייאוף/AP

הוורלד סירייס מתקרב והלילה (בין שלישי לרביעי) נערכו שני משחקים נוספים בפלייאוף ה-MLB, כאשר היאנקיז השוו את ה-ALCS מול יוסטון ל-2:2 עם 4:6 ביתי ואילו הדודג'רס התקרבו לסוויפ אחרי 1:6 בשיקגו על הקאבס, מה שהעלה אותם ל-0:3 בסדרה.

ניו יורק יאנקיז - יוסטון 4:6 (2:2 בסדרה)

כמה אופי יש ליאנקיז העונה. אחרי שחזרה מ-2:0 בסדרה הקודמת נגד קליבלנד, ניו יורק עשתה זאת שוב, הפעם בסיומו של משחק משונה. עד לאינינג השישי לא נרשמו ריצות ושם, דאבל מנקה בסיסים של יולי גרייל קבע 0:3 לאסטרוס, שהוסיפו ריצה בזכות שגיאה באינינג הבא. אלא שכאמור, היאנקיז ממש לא מוותרים בפלייאוף הזה והם ענו בענק. ארון ג'אדג' העיר עם סולו הומראן בתחתית האינינג השביעי וגארי סאנצ'ס הכניס עוד ריצה, לפני שבאינינג הרביעי השניים הללו סיפקו שני דאבלים גדולים והשלימו את המהפך הנהדר. סוני גריי רשם חמישה וארבעה בניו יורק, לאנס מקולרס סיים עם שישה ושלושה ביוסטון. הלילה (0:08, מסהירו טנאקה נגד דאלאס קיוקל), משחק 5 הקריטי, גם הוא בברונקס.

שיקגו קאבס - לוס אנג'לס דודג'רס 6:1 (0:3 לדודג'רס בסדרה)

בעונה שעברה הקאביז עשו מסע קסום לאליפות, אבל בפלייאוף הנוכחי הם מקרטעים ואחרי שעברו בקושי את וושינגטון, הם קורסים נגד הקבוצה האדירה מלוס אנג'לס, שמזכירה את הכושר של אמצע העונה וטרם הפסידה משחק בפוסטסיזן הזה. LA תוכל להשלים את הסוויפ הלילה (4:00, ג'ייק ארייטה מול אלכס ווד) בשיקגו אחרי שלא נבהלה בכלל מסולו הומר של קייל שוורבר באינינג הראשון וענתה עם הומראנים של אריק אית'ייר בשני וכריס טיילור בשלישי, בדרך למהפך. טיילור הכניס עוד ריצה עם טריפל באינינג החמישי ויו דרוויש סחט הולכה על בסיסים מלאים בשישי (הפיצ'ר הראשון שעושה זאת בפלייאוף מאז 1977). באינינג השמיני לוס אנג'לס הכניסה עוד צמד ריצות ולקאבס לא היו תשובות. דרוויש כיכב עם 6.1 ושבע הכשות, קייל הנדריקס הפסיד אחרי חמישה וחמישה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully