וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השחזור: ניו אינגלנד ואטלנטה נפגשות במוקד המחזור השביעי

21.10.2017 / 10:00

שמונה חודשים וחצי אחרי הסופרבול ההיסטורי וכששתיהן מגמגמות, הפיינליסטיות יתעמתו בפוקסבורו. פילדלפיה הלוהטת מחכה לוושינגטון, גרין ביי תתרגל לחיים בלי רוג'רס בבית מול הסיינטס

טום בריידי, ניו אינגלנד מול אטלנטה, סופרבול 51. GettyImages
התגעגעתם? בריידי נגד הפאלקונס בפברואר האחרון/GettyImages

המחזור השביעי ב-NFL יימשך ביום ראשון, כאשר בסדרה המוקדמת תגיע ניו אורלינס לגרין ביי נטולת ארון רוג'רס. קרוליינה בשיקגו, הראמס מארחים את אריזונה ומינסוטה את בולטימור. בהמשך, פיטסבורג וסינסינטי במשחק מעניין והמוקד יגיע בשני משחקי הלילה: בסאנדיי נייט, שחזור הסופרבול בין ניו אינגלנד לאטלנטה ובמאנדיי נייט, פילדלפיה נגד וושינגטון. בחופש השבוע: דטרויט ויוסטון.

seperator

20:00:

בפאלו (2:3) - טמפה ביי (3:2)

הבילס קיוו לברוח במפתיע לניו אינגלנד, אך בתום שבוע החופש הם אפילו לא ראשונים ב-AFC מזרח וינסו לחזור למסלול הניצחונות ולעלות ל-0:3 במשחקי הבית. הבאקס מאכזבים מאוד עד כה ומגיעים אחרי שני הפסדים רצופים ואחרי התפוצצות של המאמן דריק קוטר בתום מחצית ראשונה איומה מול אריזונה במחזור האחרון. ג'יימיס ווינסטון, שנפצע במשחק הזה, אמור לשחק.

שיקגו (4:2) - קרוליינה (2:4), METV

רק שני ניצחונות יש לברס העונה, אך שניהם היו מרשימים: בהארכה מול הסטילרס ובשבוע שעבר, עם מיטשל טרוביסקי המבטיח, בהארכה בבולטימור. הם ינסו לשמור על המומנטום בסולג'ר פילד, לשם תגיע קרוליינה אחרי עשרה ימי מנוחה ואחרי שנעצרה עם הפסד ביתי מול פילדלפיה.

קליבלנד (6:0) - טנסי (3:3)

הקבוצה הגרועה בליגה היא ללא ספק קליבלנד, שוב. הבראונס מובכים כמעט מדי שבוע ובמחזור האחרון חטפו מיוסטון. דשון קייזר יחזור במקום קווין הוגאן ואולי המצב ישתנה נגד הטייטאנס, שנזקקו ל-50 דקות כדי להתחיל לשחק מול אינדי במאנדיי נייט. טנסי נלחמת ב-AFC דרום הצפוף ויודעת שאסור לה ליפול במשחק כזה, אחרי שהקולטס והטקסאנס כבר ניצחו את הבראונס.

גרין ביי (2:4) - ניו אורלינס (2:3), FOX

המשחק בלמבו פילד היה אמור להיות קרב גדול בין ארון רוג'רס לדרו בריס, שניים מהגדולים אי פעם. אלא שרוג'רס נפצע בשבוע שעבר בהפסד למינסוטה וכנראה גמר את העונה וברט האנדלי ינסה להיכנס לנעליים העצומות שלו ולמנוע מהסיינטס ניצחון רביעי ברציפות. ניו אורלינס, שפתחה לא טוב את העונה, נמצאת בכושר טוב ומריחה הזדמנות לניצחון לא צפוי, שיכול להתגלות כקריטי בסיום העונה. הקדושים ניצחו בוויסקונסין רק פעם אחת בעשרת ביקוריהם האחרונים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
דרו בריס ניו אורלינס סיינטס. AP
צ'אנס לנצח בלמבו. בריס/AP

אינדיאנפוליס (4:2) - ג'קסונוויל (3:3)

הקולטס התפרקו במאנדיי נייט במחצית השנייה, פעם נוספת והם עדיין מחכים, אם וכאשר, לחזרתו של אנדרו לאק בתקווה להציל את העונה. בינתיים, עם ג'קובי בריסט, הם מייצרים הכי מעט נקודות בליגה. גם ג'קסונוויל לא יציבה ומתחילת העונה ניצחה והפסידה לסירוגין בכל שבוע. היא במקום ה-29 ביארדים באוויר, אך הראשון ביארדים על הקרקע ותנסה להמשיך את המטוטלת ולחזור לנצח.

לוס אנג'לס ראמס (2:4) - אריזונה (3:3)

משחק חשוב ב-NFC מערב, שייערך באצטדיון הראגבי טוויקנהאם . הראמס המשיכו להרשים והתאוששו מההפסד לסיאטל עם ניצחון בג'קסונוויל, שהציב אותם בפסגת הבית. הקארדס לא הבריקו בתחילת העונה ועד עכשיו הפסידו וניצחו בכל שבוע לסירוגין, אך מגיעים אחרי מחצית ראשונה מרשימה מול הבאקס ועם תוספת הכוח המפתיעה שהעניק אדריאן פיטרסון, שישמח לעוד משחק מוצלח. אריזונה שלישית ביארדים באוויר, ואחרונה ביארדים על הקרקע, משהו שפיטרסון ינסה לשנות בשבועות הקרובים.

מיאמי (2:3) - ניו יורק ג'טס (3:3)

גם בלי יותר מדי התקפה, הדולפינס הצליחו להשיג בשבועיים האחרונים ניצחונות נאים על טנסי ובעיקר בחוץ על אטלנטה, אחרי קאמבק מ-17:0, מה שהשאיר את העונה שלהם בחיים. עם הגמגום של הפאטס, הם יכולים לחלום בגדול ב-AFC מזרח, אך חייבים לעבור לשם כך את הסילונים, שהובילו 0:14 מהיר והפסידו לניו אינגלנד, מה שקטע להם רצף של שלושה ניצחונות. במפגש הראשון העונה, ניו יורק ניצחה 6:20, כשהיא לא מאפשרת ליונקים נקודה עד לשנייה האחרונה. הנקמה תגיע?

מינסוטה (2:4) - בולטימור (3:3)

הווייקינגס פצעו בשבוע שעבר את ארון רוג'רס, מה שיכול לסלול להם את הדרך לזכייה ב-NFC צפון, אך זה לא יהיה פשוט כי מינסוטה עצמה לא מבריקה העונה ומחפשת קוורטרבק. טדי ברידג'ווטר, שחוזר לאיטו לעניינים אחרי הפציעה הקשה, עשוי להיות הפיתרון, אך רק בהמשך הדרך ובינתיים, המארחת תנסה להאריך את הרצף לשלושה ניצחונות כאשר תפגוש את הרייבנס, שהפסידו שלושה מארבעת האחרונים, כולל 27:24 מפתיע מאוד בבית בהארכה לשיקגו במחזור החולף. בולטימור מנסה לתפוס את פיטסבורג ועם הפסדים מביכים כאלה, זה פשוט לא יקרה.

טוד גרלי לוס אנג'לס ראמס. AP
הראמס המרתקים מגיעים ללונדון/AP

23:05-23:25:

סן פרנסיסקו (6:0) - דאלאס (3:2)

האם הניינרס הם הקבוצה הטובה הכי גרועה אי פעם, או הקבוצה הגרועה הכי טובה אי פעם? הם טרם ניצחו העונה, אך חמשת ההפסדים האחרונים שלהם היו ב-3, 2, 3, 3 ו-2 נקודות. הקבוצה של קייל שנאהאן תנסה לצאת מהאפס מול דאלאס, שככל הנראה תהיה בכל זאת עם אזיקייל אליוט. הקאובויס חוזרים משבוע החופש וצריכים לעצור רצף של שני הפסדי בית כואבים, בהם ההגנה שלהם שוב התפרקה. לשתיים הללו יש כמובן היסטוריה משותפת ארוכה ומפוארת, כולל שבעה מפגשי פלייאוף מתוכם הקאובויס ניצחו בחמישה.

ניו יורק ג'איינטס (5:1) - סיאטל (2:3)

דווקא אחרי חמישה הפסדים רצופים, בוז מהקהל והפציעות שגמרו את העונה לכל התופסים הבכירים, כולל אודל בקהאם ג'וניור, הג'איינטס הדהימו בדנבר עם משחק הגנה חזק והרבה עבודה על הקרקע. הם עדיין מחזיקים בסיכוי קלוש להדביק את ה-NFC ולהגיע לפלייאוף, אבל כדי שזה יימשך הם יצטרכו להפתיע שוב, הפעם את הסיהוקס שההגנה שלהם נראתה נפלא בשבועיים שלפני שבוע החופש. הסיהוקס ניצחו בכל שלושת המפגשים האחרונים בין הקבוצות.

פיטסבורג (2:4) - סינסינטי (3:2), FOX

הסטילרס מאוד לא יציבים ולצד תבוסות מביכות כמו זו שספגו בבית מג'קסונוויל, הם מתעלים במשחקים הגדולים ובשבוע שעבר הפתיעו בארוהד את הצ'יפס. סינסי יודעת שזו אולי ההזדמנות הגדולה שלה לסגור את הפער שנוצר מהיריבה ב-AFC צפון אחרי פתיחת העונה החלשה. הבנגאלס בכושר טוב ומגיעים אחרי שני ניצחונות ושבוע חופש ועם תקוות חדשות. הפלדות לקחו את כל ארבעת המפגשים האחרונים בין הקבוצות, כולל בפלייאוף לפני כשנתיים.

לוס אנג'לס צ'ארג'רס (4:2) - דנבר (2:3), METV

הצ'ארג'רס הפסידו עד כה את כל שלושת משחקי הבית שלהם מאז עברו ל-LA והם חוזרים לאצטדיון בקרסון דווקא אחרי צמד ניצחונות חוץ, כולל בשנייה האחרונה בשבוע שעבר באוקלנד. הברונקוס היו בטוחים שיגיעו לטיול נגד הג'איינטס החבולים, אך נותרו עם הפסד מתסכל מאוד ופספסו הזדמנות פז לצמצם פערים מקנזס סיטי. הם כבר ניצחו העונה את החזיזים 21:24 דרמטי במחזור הפתיחה וינסו להשלים עליהם סוויפ במה שיהיה בסך הכל משחק החוץ השני שלהם השנה.

ליביון בל פיטסבורג סטילרס. Bill Wippert, AP
הבית של הסטילרס והבנגאלס לא יציב. בל/AP, Bill Wippert

ניו אינגלנד (2:4) - אטלנטה (2:3), בין ראשון לשני, 3:30, FOX

ה-5 בפברואר 2017 לא יישכח לעולם ב-NFL. הפאלקונס הובילו 3:28 ברבע השלישי בסופרבול, הפטריוטס ניצחו 28:34 בהארכה באחד המשחקים המשוגעים אי פעם. שמונה חודשים וחצי אחרי, השתיים יתעמתו שוב, הפעם בפוקסבורו, כאשר שתיהן סובלות מסוג של "סופרבול האנגאובר" ומתקשות לשחזר את היכולת מהעונה שעברה. הפאטס כבר הפסידו השנה פעמיים בבית (וניצלו מהפסד נוסף) ובאופן כללי, מגרדים ניצחונות ובשבוע שעבר חזרו ממינוס 14 אצל הג'טס. הפאלקונס נראו לא רע בפתיחת העונה, אך מגיעים אחרי שני הפסדים רצופים ומפתיעים בבית, מול שתי היריבות של ניו אינגלנד ב-AFC מזרח, בפאלו ומיאמי, נגדה שמטו יתרון של 17 נקודות, מה שהציף מחדש את שדי הסופרבול.

פילדלפיה (1:5) - וושינגטון (2:3), בין שני לשלישי, 3:30, FOX

עוד לפני הפציעה של ארון רוג'רס, פילי נראתה כמו קבוצה שיכולה להגיע רחוק ב-NFC העונה וכעת, היא הפכה למועמדת בכירה לסופרבול. האיגלס הרשימו מאוד בחמישי שעבר עם ניצחון בקרוליינה ואם יעברו גם את הרדסקינס, דרכם לזכייה בבית המזרח תיסלל. וושינגטון יודעת את זה, ותבוא להילחם מול יריבה שניצחה אותה בבירה במחזור הפתיחה 17:30. הסקינס ניצחו בשני הביקורים האחרונים שלהם בעיר האחווה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully