וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוטי איוניר: "הפועל תל אביב ממש לא בבעיה, לא קרה אסון"

16.10.2017 / 21:12

המאמן לא התרגש מההפסד לעירוני נשר מהתחתית ומהקריאות של האוהדים האדומים להתפטרותו: "אני היחיד שאמר בקיץ שלא נטייל בחזרה לליגת העל. המחצית הראשונה שלנו הייתה חסרת כבוד"

שחקני הפועל תל אביב עדן הרשקוביץ, שחר הירש. לילך וייס, מערכת וואלה
האדומים בהלם/מערכת וואלה, לילך וייס

"משבר? אני מקווה שלא", אמר הערב (שני) מוטי איוניר ולא לחינם. הפועל תל אביב רשמה הפסד שני ברציפות, הפעם 2:1 לעירוני נשר מהתחתית ובסופו של המחזור השביעי היא התרחקה משני המקומות הראשונים שמזכים בכרטיסים לליגת העל.

הפועל תל אביב הציגה יכולת עלובה במחצית הראשונה, השתפרה בהמשך והחמיצה, ובסיום ירדה מנוצחת. כ-1,000 אוהדים אדומים ליוו את הקבוצה שלהם לנשר וחלק מהם קראו לאיוניר להתפטר בסיום. במהלך ההתמודדות אף נזרקו מהיציע לכר הדשא מצתים וכוסות שתייה והאדומים יעמדו לדין.

מאמן הפועל תל אביב, מוטי איוניר. לילך וייס, מערכת וואלה
"משבר? אני מקווה שלא". איוניר/מערכת וואלה, לילך וייס

איוניר אמר הערב: "הפועל תל אביב ממש לא בבעיה, היא הפסידה משחק כדורגל וזה דבר שיכול לקרות. המחצית הראשונה הייתה חסרת כבוד מבחינת היכולת, השחקנים חשבו שהם באו לטיול. המחצית השנייה הייתה חסרת מזל. יכולנו להבקיע בה 4-5 שערים, אבל יש ימים ששום דבר לא נכנס".

על הקריאות נגדו אמר איוניר: " אני רגיל לזה, עברתי את זה בכל מקום, הכול בסדר. לא צריך לעשות אסון משני הפסדים וגם לא משלושה. זו ליגה, לא גביע שאתה מפסיד והעונה נגמרת. בליגה אתה יכול להפסיד אפילו שלוש פעמים רצוף - אם אתה מנהל נכון את הקבוצה אתה יודע לחבר הכול ביחד. יש לנו קבוצה טובה ושחקנים טובים ובסופו של דבר נתחבר מחדש ונעשה את מה שאנחנו צריכים".

המאמן סיכם: "ממש לא חשבתי שזה יהיה יותר קל. בקיץ כולם אמרו שנטייל בלאומית ושנעלה בהליכה והיחיד שאמר שזה לא טיול ויש מכשולים היה אני. אני לא מופתע, ולא אהיה מופתע אם זה יקרה שוב בעתיד".

עוד באותו נושא

לאומית: הפועל תל אביב הפסידה לעירוני נשר 2:1 בחוץ

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully