וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלייאוף ה-MLB: ווקאוף הומראן לג'סטין טרנר, הדודג'רס עלו ל-0:2 על הקאבס

16.10.2017 / 7:09

האלופה בצרות: שיקגו שוב הובילה ב-LA ושוב שמטה את היתרון במהרה, כאשר הפעם הגיבור של הדודג'רס היה טרנר, שעם הומראן בן שלוש ריצות סידר 1:4 דרמטי

ג'סטין טרנר לוס אנג'לס דודג'רס חוגג. AP
הכריע את המשחק. טרנר חוגג/AP

לוס אנג'לס דודג'רס - שיקגו קאבס 1:4 (0:2 ללוס אנג'לס בסדרה)

בדיוק כמו בסדרה המקבילה באמריקן ליג, גם ב-NLCS הפייבוריטית עלתה הלילה (בין ראשון לשני) ליתרון מבטיח של שני משחקים אחרי ווקאוף, כאשר כאן הגיבור הגדול היה ג'סטין טרנר, שהומראן בן שלוש ריצות שלו בתחתית האינינג התשיעי, עם שני אאוטים, סידר לדודג'רס ניצחון ענק ששולח אותם לשיקגו עם אפשרות לסגור שם את הסדרה בסוויפ.

ריץ' היל פתח בלוס אנג'לס והיה מצוין עם חמישה ושמונה, אך נכנע באינינג החמישי לסולו הומראן של אדיסון ראסל, שהעלה את שיקגו ליתרון 0:1. בדומה למשחק הראשון, גם הפעם האלופה לא הצליחה לשמור על היתרון הזה יותר מדי ובתחתית האינינג טרנר הכניס את הריצה הראשונה שלו במשחק, עם סינגל ששלח הביתה את צ'ארלי קולברסון, שעמד במרכז הסערה במשחק הקודם. משם והלאה התנהל קרב בולפנים איכותי, אחרי שג'ון לסטר יצא בתום 4.2 בלבד עם שתי הכשות וחמש הולכות במשחק לא מבריק, כל זאת, עד לפצצה של טרנר.

הפלייאוף יימשך בליל שני בניו יורק (3:08), עם משחק שלוש בין היאנקיז ליוסטון (סי סי סבאת'יה מול צ'ארלי מורטון). מחר יתקיימו שני משחקים, כאשר היאנקיז יארחו שוב את האסטרוס (0:08) והקאבס ייפגשו את הדודג'רס (4:00).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully