וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגן אסטנה: "בינתיים אין לנו שום מושג על מכבי תל אביב"

אלכס נירנבורג

15.10.2017 / 20:00

יבגני פוסטניקוב דיבר לקראת המפגש מול הצהובים בליגה האירופית ואחרי ה-1:2 בליגה מול אירטיש פבלודבר: "הצוות המקצועי שלנו כבר ניתח את מכבי ויודע את הצדדים החזקים והחלשים שלהם"

שחקני אסטנה. רויטרס
עוד לא יודעים הרבה על מכבי תל אביב. שחקני אסטנה/רויטרס

אסטנה הקזחית שתארח את מכבי תל אביב ביום חמישי הקרוב במחזור השלישי של שלב הבתים בליגה האירופית ניצחה היום (ראשון) את אירטיש פבלודבר 1:2 במחזור ה-30 של הליגה בקזחסטן.

אסטנה, המודרכת על ידי סטנומיר סטוילוב הבולגרי, מובילה את טבלת הליגה בפער של ארבע נקודות על פני קאירט כשנותרו שלושה מחזורים לסיום העונה ותגיע למשחק מול הצהובים במצב רוח טוב לאחר שהתקרבה מאוד לזכייה באליפות. מגן אסטנה יבגני פוסטניקוב התייחס למפגש מול מכבי תל אביב ואמר: "בינתיים אין לנו שום מושג מי זו מכבי תל אביב. עד עכשיו התרכזנו בהכנות למשחק מול אירטיש, עכשיו נעבור למכבי. אני חושב שהצוות המקצועי שלנו כבר ניתח את הקבוצה הזאת וידע את הצדדים החזקים והחלשים שלהם. אנחנו נעשה את כל המאמצים כדי להשיג ניצחון ראשון בבית המוקדם. אנחנו רוצים לעלות לשלב הבא ובשביל זה חובה לנצח בבית".

כשנשאל האם לדעתו מכבי תל אביב חזקה יותר מסלביה פראג, איתה סיימו הקזחים ב-1:1 ביתי במחזור הקודם, השיב פוסטניקוב: "באירופה אין יריבות חלשות. אני חושב שמכבי תשחק כדורגל טכני יותר (מאשר סלביה), אבל נראה איך יתפתח המשחק". החלוץ רומן מורטזייב, שכבש היום את השער הראשון בניצחון על אירטיש, הוסיף: "למזלנו שחקנים שהיו פצועים חוזרים לסגל. במשחק הביתי מול הקבוצה הישראלית נעשה הכול כדי לשמח את הקהל שלנו. הלוואי שנצליח לעשות את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully