וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עונש ההרחקה של הייסטר קוצץ ל-4 משחקים, ז'אורז'יניו ייעדר בשני

15.10.2017 / 11:39

הערעור התקבל חלקית: המגן שקילל וירק ישוב במשחק מול הפועל אשקלון. הברזילאי פצוע ולא ישחק ביום שני נגד מכבי נתניה (21:00, ספורט 5). בניון: "זה לא משחק רק נגד סבע וערן לוי"

צילום: רוני כנפו, עריכה: מתן חדד

בשורות טובות לבית"ר ירושלים: עונש ההרחקה של מרסל הייסטר בעקבות ההתפרצות לעבר השופט ב-3:3 מול הפועל חיפה בטדי הומתק, וקוצץ מחמישה משחקים לארבעה. המגן לא ישותף במשחק מחר (שני, 21:00, ספורט 5) נגד מכבי נתניה וייעדר גם מהמשחק מול מכבי חיפה, אך יחזור במשחק מול הפועל אשקלון, ממנו אמור היה להיעדר על פי העונש המקורי. מלבד הייסטר, גם ז'אורז'יניו ייעדר מהמשחק מחר בגלל פציעה.

בדוח השיפוט צוין כי לאחר שריקת הסיום, קילל המגן הגרמני את השופט וירק לעבר חדרו. בסופו של דבר הוא הורשע בהתנהגות בלתי הולמת בנסיבות מחמירות והפרת סדר, כמו גם בגין העלבת שופט. בעקבות האישום החמור, הוא הורחק מחמישה משחקים בפועל ושלושה נוספים על תנאי למשך שנה.

בית"ר לא התפשרה והגישה ערעור על העונש, כשהשחקן עצמו אישר כי קילל את השופטים וגם לא הכחיש את היריקה, אבל בכל הנוגע לשפיכת מים הוא כפר מכל וכל במיוחס לו.

עוד בנושא:

שכטר: "אי אפשר לעשות אסון מכל משחק לא טוב"
פול אדגר או בניון עשויים לפתוח נגד מכבי נתניה

מרסל הייסטר שחקן בית"ר ירושלים. אדריאן הרבשטיין
חדשות מעודדות. הייסטר/אדריאן הרבשטיין

המאמן בני בן זקן והקשר הוותיק יוסי בניון, ערכו היום מסיבת עיתונאים לקראת המשחק נגד מכבי נתניה. בן זקן יערוך מחר מספר ועל פי האימון המסכם טל כחילה ועופר ורטה יפתחו בהגנה על חשבון מיקי סירושטיין ואריק סאבו. הסלובקי עצמו יוסט לקישור יחד עם דוד קלטינס וקלאודמיר. בוריס קליימן יחזור לשער.

בן זקן אמר: "אנחנו שמחים לשחק בבית מול הקהל הנפלא של בית"ר ירושלים. האווירה בטדי תמיד מיוחדת, אני מגיע ממקום שמאוד אוהבים בו את בית"ר. נצטרך להיות יותר מרוכזים ויותר מחוייבים. האווירה טובה, יש פה סגל גדול עם הרבה שחקנים שראויים לפתוח. ז'אורז'יניו כנראה לא ישחק, אבל יש לנו שחקנים שיכולים לעשות את העבודה לא פחות טוב. אנחנו מכבדים את נתניה, זה משחק קשה, אבל צריך לזכור שגם להם יש משחק קשה".

בניון אמר: "גם לנו וגם לנתניה יש שאיפות להיות למעלה. זה משחק חשוב, אבל לא על פיו הכל יקבע. בטדי חייבים לנסות לנצח תמיד. לא ציפו שנתניה תהיה במקום שבו היא נמצאת, אבל אנחנו צריכים להסתכל על עצמנו ולא עליה. אנחנו לא משחקים נגד ערן לוי ודיא סבע, אלא נגד קבוצה טובה. אבל לנו יש שחקנים לא פחות טובים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
מאמן בית"ר ירושלים בני בן זקן עם יוסי בניון. רוני כנפו
יוסי בניון ובני בן זקן במסיבת עיתונאים/רוני כנפו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully